Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Tytuł:Nobile Verbum Gatunek:Historyczno-przygodowy TD Opis:Nobile Verbum (tytuł roboczy) opowiada o perypetiach szlachcica polskiego z pierwszej połowy XVII wieku. Jak przystało na szlachcica ma on dwór, kilka wsi, a także olbrzymi dar do pakowania się w kłopoty. W grze nie ma głównego celu czy zadania - fabuła rozgrywa się w postaci wielu mniejszych bądź większych wątków. Dość rozbudowany jest ekwipunek - mamy oddzielne miejsca na nakrycie głowy, odzienie wierzchnie (lub zbroję), odzienie spodnie, spodnie/pludry/hajdawery, buty, broń strzelecką, broń do walki wręcz, ładunki prochowe oraz złoto. Oczywiście do naszej dyspozycji są konie bardzo umilające dalekie podróże oraz służba - rolnicy, uzbrojeni hajducy oraz czeladź krzątająca się po terenie dworu. Autorzy: Programowanie:Caporegime, z pomocą kilku użytkowników tego forum dla których grzeję miejsce w creditsach. Fabuła:Caporegime Grafika:tego jeszcze nikt się nie podjął... Muzyka:najprawdopodobniej Caporegime Screeny: POPRAWIONE SCREENY: http://imageshack.us/photo/my-images/844/screen1h.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/10/screen2bj.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/408/screen3nt.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/844/screen1h.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 24 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 nie ma screenów nie ma zapowiedzi, jeśli masz sam silnik to pokaż chociaż video jak to wygląda w ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Nie wiem czy wiesz ale z tego co słyszałem nie danie fotek jak to jest w wzorze = warn :3 Edit : Wojzax był szybszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Silnik jeszcze całkowicie niegotowy, ale OK, postaram się nagrać chociaż podstawowe funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Dawaj szybko screeny chociażby z testową grafiką, ale żeby były, bo zapowiedź zniknie i - tak, jak Lion pisał - dostaniesz warna :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Siedemnastowieczny szlachcic z pistoletem, oh yeah. Poza tym wydaje mi się, że jest za duży. Chyba, że to tylko wycinki screenów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Hrpmf... Czemu dajesz zapowiedź, skoro nie masz nawet 3% silnika? Zapowiedź się daje jak się choć trochę ma, a tutaj nic nie ma, biorąc pod uwagę Twoje dzisiejsze pytanie o poruszanie i view. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Explosivo, szlachta nosiła pistolety, co prawda nie wyglądały one jak dzisiejsze ale mniej więcej tak:http://www.canstockphoto.pl/blunderbuss-6996818.html. Broń palna była wynaleziona dużo wcześniej, pod koniec średniowiecza :D Bedziom, może mało mam tego silnika, ale opublikowałem zapowiedź żeby zawsze móc skorzystać z rady dotyczącej drobnego szczególiku i nie musieć zakładać oddzielnego tematu. A poza tym cieszę się że na bieżąco mogę pokazywać efekty swojej pracy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 żeby zawsze móc skorzystać z rady dotyczącej drobnego szczególiku ale my nie jesteśmy od doradzania Ci co możesz zrobić z prostokątem na którym jest kółko i kilkoma kwadratami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 OK, ale jeśli spotkam się z problemem na który przed chwilą mi odpowiedziałeś w innym temacie, to raczej nie potrzeba na niego zakładać nowego tematu, mogę zapytać tutaj :D ok, ruszam do budowania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 24 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Jakbyś to skończył to byłaby to moja ulubiona gmclanowa gra chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Czemu? Lubisz klimaty czy jakiś inny powód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Explosivo, szlachta nosiła pistolety, co prawda nie wyglądały one jak dzisiejsze ale mniej więcej tak:http://www.canstockphoto.pl/blunderbuss-6996818.html Mea culpa. Myślałem, że w tym okresie to co najwyżej muszkiety. Nie doceniłem zawziętości ludzi w zabijaniu się nawzajem :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 No widzisz :D pistoletów w tamtych czasach używało się niemal tylko konno, miały znacznie słabszą celność niż muszkiety i arkebuzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 24 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Czemu? Lubisz klimaty czy jakiś inny powód? Duży świat (tak przynajmniej wywnioskowałem), posiadanie własnej wioski, dalekie podróze, walki konno, szable, pistolety. Nie są to moje ulubione czasy ale na pewno lepsze niż te bliższe współczesności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Duży świat (tak przynajmniej wywnioskowałem), posiadanie własnej wioski, dalekie podróze, walki konno, szable, pistolety. Przecie ten kolega jest jeszcze gorszy niż ja :) Nie skończy, zrobi gówno albo.... hrmpf.... PS. Caporegime, nie mam na celu zdemotywowania Cię ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Nie wiem co masz na celu, jak na razie nie spotkałem się ze zbyt przychylnymi komentarzami, ale to kolejna zachęta żeby was zaskoczyć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Bardzo spodobała mi się grafika pistoletu. Sam dyzmek lepszej by nie zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Nie spotkałeś się z przychylnymi komentarzami, bo widać, że nie masz odpowiednich umiejętności do zrobienia takiej gry + wstawiasz zapowiedź mając jedynie jakieś tam poruszanie się i ekwipunek zerżnięty z przykładu na gmc : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Racja, mam mało rzeczy gotowych, ale ekwipunek od końca sam zrobiłem - nie wiem czy jest on podobny do któregoś przykładu. IAmTheLaw: no, mi też się podoba, chyba zostanie wśród grafik oficjalnych xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Bedziu, nie przesadzaj :D Najeżdzasz na niego bez powodu itd. Piszesz, że trza mieć dużo silnika na zapowiedź, a sam walisz to samo. I ma kwadraty, bo narazie ma testowe. Trzymam kciuki za projekt! :D E: Explosivo, wkurwia mnie jak ktoś oskarża bezpodstawnie o robienie gry 'z przykładu'... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 O dzięki karolo, właśnie kończę ekwipunek, dodałem dwóch chłopów na służbie i punkty pancerza, więc może coś z tego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Ja pisałem do Anty ;0 Chodzi mi o to, że kod na poruszanie jest z forum, a oprócz niego jest tylko "bardzo trudny do zrobienia" inwentarz, a z opisu wynika, że chcesz zrobić dużo nie posiadając umiejętności. @Karolo - nie czepiaj się + "trza mieć dużo" nie. piszę, że trzeba mieć choć kilka %, żeby było wiadomo, że nie porzucę projektu jak zacznę robić przeciwników, którzy idą do mnie, bo to za trudne ;d "a sam walisz to samo" nie. ja mam ok. 10% gry, a kolega - ~0.5%? ;0 @Caporegime - "dodałem dwóch chłopów na służbie i punkty pancerza" :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Z tymi chłopami i pancerzem to pochwała czy sarkazm? :D PS. z idącymi wrogami nie będzie raczej problemu, nie wiem czy nie będę potrzebował pomocy z tym żeby atakowali oni gdy znajdą się na pewnym dystansie. A poza tym, jaki ten inwentarz trudny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Pochwała :) nie wiem czy nie będę potrzebował pomocy z tym żeby atakowali oni gdy znajdą się na pewnym dystansie. OMG. GML if distance_to_object(o_player) < 32 // jeśli dystans do gracza jest mniejszy niz 32px { zmienna_atak=1 // powiedzmy, że atakujemy } else // a jeśli dystans jest większy niż 32px { zmienna_atak=0 // nie atakujemy } E: A poza tym, jaki ten inwentarz trudny? To już był sarkazm :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Ale z ciebie mącidupa, ogarnij się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Bedziom, ja myślałem o czymś w takim stylu: jeśli dystans między postaciami jest mniejszy niż 100, to sprite bota zmienia się na atakujący. a jeśli gracz zetknie się z tym spritem, otrzymuje obrażenia.Przynajmniej w kwestii walki wręcz, przy strzelaniu o wiele łatwiej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 jeśli dystans między postaciami jest mniejszy niż 100, to sprite bota zmienia się na atakujący. a jeśli gracz zetknie się z tym spritem, otrzymuje obrażenia. GML if distance_to_object(o_player) < 100 // jeśli dystans do gracza jest mniejszy niz 100px { sprite_index=s_enemy_atak // zmieniamy sprite zmienna_atak=1 // powiedzmy, że atakujemy } else // a jeśli dystans jest większy niż 100px { image_index=s_enemy // zmieniamy sprite zmienna_atak=0 // nie atakujemy } i w playerze GML if o_enemy.zmienna_atak=1 {hp-=0.0001} // jeśli wróg atakuje to co ułamek sekundy odejmuje nam się 0.0001 hp</span></span> Proste? Skoro nawet ja to umiem, to bardzo proste :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Zrąbane mu to dajesz jeśli chodzi o zadawanie obrażeń, już lepiej to na alarmach zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się