Skocz do zawartości

Nobile Verbum


Caporegime

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł:Nobile Verbum

 

 

 

Gatunek:Historyczno-przygodowy TD

 

 

 

Opis:Nobile Verbum (tytuł roboczy) opowiada o perypetiach szlachcica polskiego z pierwszej połowy XVII wieku. Jak przystało na szlachcica ma on dwór, kilka wsi, a także olbrzymi dar do pakowania się w kłopoty. W grze nie ma głównego celu czy zadania - fabuła rozgrywa się w postaci wielu mniejszych bądź większych wątków. Dość rozbudowany jest ekwipunek - mamy oddzielne miejsca na nakrycie głowy, odzienie wierzchnie (lub zbroję), odzienie spodnie, spodnie/pludry/hajdawery, buty, broń strzelecką, broń do walki wręcz, ładunki prochowe oraz złoto. Oczywiście do naszej dyspozycji są konie bardzo umilające dalekie podróże oraz służba - rolnicy, uzbrojeni hajducy oraz czeladź krzątająca się po terenie dworu.

 

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Caporegime, z pomocą kilku użytkowników tego forum dla których grzeję miejsce w creditsach.

Fabuła:
Caporegime

Grafika:
tego jeszcze nikt się nie podjął...

Muzyka:
najprawdopodobniej Caporegime

Screeny:

POPRAWIONE SCREENY:

http://imageshack.us/photo/my-images/844/screen1h.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/10/screen2bj.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/408/screen3nt.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/844/screen1h.png/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Explosivo, szlachta nosiła pistolety, co prawda nie wyglądały one jak dzisiejsze ale mniej więcej tak:http://www.canstockphoto.pl/blunderbuss-6996818.html. Broń palna była wynaleziona dużo wcześniej, pod koniec średniowiecza :D

 

Bedziom, może mało mam tego silnika, ale opublikowałem zapowiedź żeby zawsze móc skorzystać z rady dotyczącej drobnego szczególiku i nie musieć zakładać oddzielnego tematu. A poza tym cieszę się że na bieżąco mogę pokazywać efekty swojej pracy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Explosivo, szlachta nosiła pistolety, co prawda nie wyglądały one jak dzisiejsze ale mniej więcej tak:http://www.canstockphoto.pl/blunderbuss-6996818.html

Mea culpa. Myślałem, że w tym okresie to co najwyżej muszkiety.

Nie doceniłem zawziętości ludzi w zabijaniu się nawzajem :S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Czemu? Lubisz klimaty czy jakiś inny powód?

Duży świat (tak przynajmniej wywnioskowałem), posiadanie własnej wioski, dalekie podróze, walki konno, szable, pistolety. Nie są to moje ulubione czasy ale na pewno lepsze niż te bliższe współczesności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałeś się z przychylnymi komentarzami, bo widać, że nie masz odpowiednich umiejętności do zrobienia takiej gry + wstawiasz zapowiedź mając jedynie jakieś tam poruszanie się i ekwipunek zerżnięty z przykładu na gmc : (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziu, nie przesadzaj :D Najeżdzasz na niego bez powodu itd. Piszesz, że trza mieć dużo silnika na zapowiedź, a sam walisz to samo. I ma kwadraty, bo narazie ma testowe.

 

Trzymam kciuki za projekt! :D

 

E: Explosivo, wkurwia mnie jak ktoś oskarża bezpodstawnie o robienie gry 'z przykładu'...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem do Anty ;0

 

Chodzi mi o to, że kod na poruszanie jest z forum, a oprócz niego jest tylko "bardzo trudny do zrobienia" inwentarz, a z opisu wynika, że chcesz zrobić dużo nie posiadając umiejętności.

 

@Karolo - nie czepiaj się + "trza mieć dużo" nie. piszę, że trzeba mieć choć kilka %, żeby było wiadomo, że nie porzucę projektu jak zacznę robić przeciwników, którzy idą do mnie, bo to za trudne ;d "a sam walisz to samo" nie. ja mam ok. 10% gry, a kolega - ~0.5%? ;0

@Caporegime - "dodałem dwóch chłopów na służbie i punkty pancerza" :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwała :)

 

nie wiem czy nie będę potrzebował pomocy z tym żeby atakowali oni gdy znajdą się na pewnym dystansie.

OMG.

GML
if distance_to_object(o_player) < 32 // jeśli dystans do gracza jest mniejszy niz 32px

{

zmienna_atak=1 // powiedzmy, że atakujemy

}

else // a jeśli dystans jest większy niż 32px

{

zmienna_atak=0 // nie atakujemy

}

 

E:

A poza tym, jaki ten inwentarz trudny?

To już był sarkazm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dystans między postaciami jest mniejszy niż 100, to sprite bota zmienia się na atakujący. a jeśli gracz zetknie się z tym spritem, otrzymuje obrażenia.

GML
if distance_to_object(o_player) < 100 // jeśli dystans do gracza jest mniejszy niz 100px

{

sprite_index=s_enemy_atak // zmieniamy sprite

zmienna_atak=1 // powiedzmy, że atakujemy

}

else // a jeśli dystans jest większy niż 100px

{

image_index=s_enemy // zmieniamy sprite

zmienna_atak=0 // nie atakujemy

}

i w playerze

GML
if o_enemy.zmienna_atak=1 {hp-=0.0001} // jeśli wróg atakuje to co ułamek sekundy odejmuje nam się 0.0001 hp</span></span>

 

Proste? Skoro nawet ja to umiem, to bardzo proste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...