Skocz do zawartości

Zablokowane Shot


Bedziom

Rekomendowane odpowiedzi

ERROR in

action number 1

of Draw Event

for object o_controler:

 

Error in code at line 43:

draw_text(view_xview[0]+32,view_yview[0]+54,'Czas : '+string(global.czas)/100)

^

at position 76: Wrong type of arguments to /.

 

oprócz tego pociski wylatują nie z broni tylko z postaci, a ta na dodatek ładuje się w ścianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 418
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ERROR in

action number 1

of Draw Event

for object o_controler:

 

Error in code at line 43:

draw_text(view_xview[0]+32,view_yview[0]+54,'Czas : '+string(global.czas)/100)

^

at position 76: Wrong type of arguments to /.

 

oprócz tego pociski wylatują nie z broni tylko z postaci, a ta na dodatek ładuje się w ścianę.

 

Ups, sorry, wysłałem dwa razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hrpmf...

Pociski nie wylatują z lufy gdyż albowiem ponieważ azaliż chcę, aby gracz miał wycentrowany sprite a nie ustawiony na lufę, bo wtedy by się źle chodziło.

Co do ścian, to wtedy trzeba się obrócić tak, aby nic nie dotykało ściany i wtedy cofnąć.

 

Errora nie kumam, mi się nie wyświetla ;<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro karabin u ciebie nie służy do strzelania to może po prostu rób sprite'y bez niego?

nie znam się na nowych osiągnięciach naukowych, ale minikarabin montowany na czole chyba jeszcze nie powstał.

hah :D

 

Jak poprzednik, LENGTHDIR. Przeszukaj pytania początkujących, nie jestem w stanie sobie przypomnieć składni.

znalazłem to, ale za cholerę nie kumam.

 

trochę niewygodnie mi się grało bo sterowałem dwoma naraz :D

Prawdopodobnie w następnej opublikowanej wersji będzie już Singiel :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładna definicja i argumenty.

lengthdir_x(len,dir)

Zwraca poziomą (wzdłuż osi x - odciętych) długość wektora o podanej długości (len) i kierunku (dir).

 

lengthdir_y(len,dir)

Zwraca pionową (wzdłuż osi y - rzędnych) długość wektora o podanej długości (len) i kierunku (dir).

Jak wejdę na kompa to ci to napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...