Caporegime Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ERROR in action number 1 of Draw Event for object o_controler: Error in code at line 43: draw_text(view_xview[0]+32,view_yview[0]+54,'Czas : '+string(global.czas)/100) ^ at position 76: Wrong type of arguments to /. oprócz tego pociski wylatują nie z broni tylko z postaci, a ta na dodatek ładuje się w ścianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ERROR in action number 1 of Draw Event for object o_controler: Error in code at line 43: draw_text(view_xview[0]+32,view_yview[0]+54,'Czas : '+string(global.czas)/100) ^ at position 76: Wrong type of arguments to /. oprócz tego pociski wylatują nie z broni tylko z postaci, a ta na dodatek ładuje się w ścianę. Ups, sorry, wysłałem dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Już mu wysłałem ten błąd na pw. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Hrpmf... Pociski nie wylatują z lufy gdyż albowiem ponieważ azaliż chcę, aby gracz miał wycentrowany sprite a nie ustawiony na lufę, bo wtedy by się źle chodziło. Co do ścian, to wtedy trzeba się obrócić tak, aby nic nie dotykało ściany i wtedy cofnąć. Errora nie kumam, mi się nie wyświetla ;< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Lenghtdir bedziom, a kod powinno być draw_text(view_xview[0]+32,view_yview[0]+54,'Czas : '+string(global.czas/100)).Wracaj do nauki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 What? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ustaw: GML 'Czas : '+string(global.czas/100) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 U mnie dalej wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ale dałeś tę grę innym, a u innych nie działa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Tak, ale jak ja mam usunąć błąd, skoro u mnie się nie pokazuje i nie wiem, czy nowy kod go usunął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Przychodzi informatyk do lekarza. - Panie doktorze strzyka mi w plecach. - Hmm dziwne mi nie strzyka. ;) EDIT: Żeby nie wyszło na totalny offtop, masz ustawioną opcje ignorowania błędów w GM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Miło że chcesz uatrakcyjnić sterowanie centrując sprite'a, co nie znaczy że kule mogą wylatywać z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Uatrakcyjnić? Raczej sprawić, by ogólnie dało się jako-tako nim sterować :P A to ma być - jak to mój kolega określił - "mocno szalona/porąbana gra" :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 To nie znaczy że ma strzelać głową, moim zdaniem po prosty nie umiesz tego zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 To też, ale po prostu nie potrzebuję tego robić, ofkors. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Może i nie potrzebujesz, ale to strasznie obniża estetykę gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 skoro karabin u ciebie nie służy do strzelania to może po prostu rób sprite'y bez niego? nie znam się na nowych osiągnięciach naukowych, ale minikarabin montowany na czole chyba jeszcze nie powstał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Hahaha!!! Ale brechtłem. A tak na poważnie to npc'ty chodzą w kółko, a lekko graczem wszedłem na skrzynię (śmieszne co?) i nie mogłem już nic zrobić. Ja na twoim miejscu bym czegoś takiego nie pokazywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Jak poprzednik, LENGTHDIR. Przeszukaj pytania początkujących, nie jestem w stanie sobie przypomnieć składni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 trochę niewygodnie mi się grało bo sterowałem dwoma naraz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 skoro karabin u ciebie nie służy do strzelania to może po prostu rób sprite'y bez niego? nie znam się na nowych osiągnięciach naukowych, ale minikarabin montowany na czole chyba jeszcze nie powstał. hah :D Jak poprzednik, LENGTHDIR. Przeszukaj pytania początkujących, nie jestem w stanie sobie przypomnieć składni. znalazłem to, ale za cholerę nie kumam. trochę niewygodnie mi się grało bo sterowałem dwoma naraz :D Prawdopodobnie w następnej opublikowanej wersji będzie już Singiel :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dokładna definicja i argumenty. lengthdir_x(len,dir) Zwraca poziomą (wzdłuż osi x - odciętych) długość wektora o podanej długości (len) i kierunku (dir). lengthdir_y(len,dir) Zwraca pionową (wzdłuż osi y - rzędnych) długość wektora o podanej długości (len) i kierunku (dir). Jak wejdę na kompa to ci to napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 instance_create(x+lenghtdir_x(odleglosc od origina do lufy, point direction od origina do lufy,y+(tak samo)),pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dokładnie powinno być GML x+lengthdir_x(18,direction-32) y+lengthdir_y(18,direction-32) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 ale gdzie co i jak? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Co za Bedziom -.- instance_create(x+lengthdir_x(18,direction-32),y+lengthdir_y(18,direction-32),pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Zamiast robić grę powinieneś nauczyć się gml od podstaw: dzielisz string, dajesz niepotrzebnie execute code, nie umiesz korzystać z przykładów i innych pomocy itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Ale gdzie to wkleić? W którym obiekcie i w jakim evencie? W polskiej dokumentacji na ten temat (lengthdir) nic nie ma, a z angielskiej nic nie zrozumiem, bo nie jestem dobry w tym języku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 God pls, wklej to tam gdzie masz kod na strzelanie. Myśl logicznie chłopie. EDIT: I jest w polskiej dokumentacji, masz do góry cytat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Myśl logicznie chłopie. +1 Zanim coś takiego tu napiszesz Bedziom, to pomyśl 5 razy gdzie można wkleić ten kod. Same x i y w kodzie, powinny ci coś podpowiedzieć + aktualny temat rozmowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi