Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 I know. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Zbyt widoczna tutaj jest inspiracja Counter-Strikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 A to źle? Poza tym - strzelanka jak strzelanka, tylko bombę można podłożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 24 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 właśnie bedziom wymyśl coś oryginalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 24 Września 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 A to źle? Poza tym - strzelanka jak strzelanka, tylko bombę można podłożyć. Przewiduję miliardy graczy okupujących twój serwer na max 8 plejerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Nie chodzi o to Bedziom żeby w sposobie rozgrywki się odróżniał od CS, ale między innymi konstrukcja poziomu - są tu prawie tylko elementy powtarzające się na większości plansz w CS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Eeee... ale tu są tylko ściany, skrzynie i kamienie, więc nie wiem jak tych elementów może nie być, bo "się powtarzają" ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Może źle to określiłem, chodzi mi o to że aby te plansze nie wyglądały jak żywcem wzięte z Counter-Strike'a, powinieneś dodać kilka elementów takich jak drzewa, może zniszczony samochód, a także nieco zmienić stylistykę planszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Musisz dodać beczki i eksplozje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Żeby miał kto to zgraficzyć, toby było ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Zgadzam się ze SKiDem, ruchome elementy otoczenia to świetny pomysł. Ja też coś dorzucę od siebie: jeśli ktoś się skampi za drzewem, to go wcale nie widać, ale przy ruchu płoszy siedzące na drzewie ptaki i jeśli przeciwnik to zauważył może ustalić jego pozycję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Anty, nie rozumiem czemu na max 8 players. Przecież co tam trzeba przesłać? Koordy i moment strzału + kierunek strzału i bohatera. E:Możesz też dodać zróżnicowane pole widzenia w zależneści od zmęczenia, hp albo czegoś podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 A może by tak wspólny pasek na zmęczenie i życie? To by działało tak, że jeśli jesteś wyczerpany to łatwiej cię zabić i na odwrót - kiedy jesteś ranny szybciej się męczysz. Nie wiem czy nie zastosuję czegoś takiego u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 No i oczywiście system celności... Przecież nie chcemy strzelać HS z karabinu maszynowego za każdym wystrzałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Dokładnie, jakiś czas temu w pytaniach początkujących był sposób na losowy odrzut, wraz z zależnością od stanu zdrowia i ruchu postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Wiem bo ja założyłem ten topic :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 A no tak... to wiele wyjaśnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Dzięki SKiD ;) Znalazłem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 takich jak drzewa, może zniszczony samochód, To przecież jest w CSie. Drzewa nawet są na mapach z których grafę wziął. Btw. Narobiłeś mi smaka. Idę pograć w CSa2D :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Khurna! Jak dziś kodziłem, to coś się zrobiło i boty idą do graczy w linii prostej bez względu na przeszkody :/ Nie kumam, czemu tak się stało! Nie dotykałem się do ich kodu a on nagle przestał działać! Grrrr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Nie wiem, może w kodzie jest jakiś warunek pozwalający botom omijać przeszkody, a tym razem go pominąłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Hrmpf... Ale działało i przy którymś teście przestało ;/ Dobra, coś wykombinuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 mp_potential_step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Z tego właśnie korzystam, ale coś - nie wiem co - się zrąbało i jest jakby było po prostu move_towards_point, a nie mp_potential_step :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Zmieniłeś obiektom otoczenia parenta albo odznaczyłeś solid i możliwe że je pomija. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ustawiłem Checkall, więc Solid raczej nie ma znaczenia :) E: no i Solid jest zaznaczony cały czas, od samego początku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Żeby miał kto to zgraficzyć, toby było ;x Przecież każdy może zrobić proste elementy. Nawet jak się nie posiada wielkiego talentu graficznego. Gimp starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ale w GIMPie też trzeba umieć graficzyć ;x Ten listek, co go dałem w Galerii Grafik, jest z GIMPa, a jest gównem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ludzie, tą grę robi bedziom, nie spodziewajcie się fajerwerków lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Fajerwerków nie można się spodziewać, ale gra będzie jak wiele innych - średnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi