Skocz do zawartości

Rozdzielczość GUI


Saus

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Mam problem z rozdzielczością gry/gui. Chce zeby okno gry dostosowywało się do rozdzielczości gracza, ale chce zeby GUI było wciąż takie, jakby rozdzielczość wynosiła 1024x768 (tylko rozdzielczość, nie pozycja, nie chce rozciągać ikonek itp).

 

Teraz, żeby rysowac w dobrej pozycji na dole/po prawej ekranu robie tak:

x = screen_width - px;

y = screen_height - px;

gdzie px to jakaś wartość.

Rozwiązuje to problem pozycji (niezaleznie od rozdzielczości kogoś) ale wciąż rozciąga ikonki.

 

Jakieś pomysły?

Dziękuję z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Znaczy się rozdzielczośc jakoś kodem ustwiasz do ekranu gracza. No to potem:

 

GML
var xx;

xx = (get_window_width() - 1024) / 2;

yy = (get_window_height() - 768) / 2;

 

I to powinno wskazywać odległość od lewej o góry, aby GUI nadal było w tym miejscu, co przed przeskalowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...