Prodayle Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 czesc chcialem sie zapytac, jak namalowac sprite "sprite_7" nad glowa glownego bohatera "main_hero" by ten glowny bohater nie znikal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Musisz do tego użyć innego objectu. A w nim wpisać: GMLdraw_sprite(sprite_7,0,main_hero.x,main_hero.y) EDIT: A sry, co do tego, to jeśli chodzi ci, że po Evencie draw znika sprite obiektu to normalka, narysuj go w tym evencie, no i pod spodem ten mój kod i tyle. Sorry za błąd coś ostatnio wql nie myśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 jak dopiszesz w draw funkcję draw_self() to ci bohater nie znikinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie mieć zielonego pojęcia o co ci chodzić ale myśleć że o to GML draw_sprite(main_hero,image_index,x,y) draw_sprite(sprite_7,-1,x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prodayle Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 no dobrze a jak zrobic jak ustalona zmienna zmieni sie na false, zeby usunac tego sprte'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Trolling? Czy ostatnio częsty idiotyzm? GML draw_sprite(main_hero,image_index,x,y) if (zmienna = true) { draw_sprite(sprite_7,-1,x,y) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prodayle Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 dziekuje, moze idotyzm ale przyjmij to do siebie ze nie wszyscy znaja gml tak dobrze jak ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Według mnie to jest logiczne. Ale jak widzę nie dla wszystkich. No cóż jako i przyjąłeś moją krytykę pozytywnie i myślę że konstruktywnie uważam iż może z ciebie wyjść jakiś programista. No nic, to tyle. Powodzenia! :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Trolling? Czy ostatnio częsty idiotyzm? GML draw_sprite(main_hero,image_index,x,y) if (zmienna = true) { draw_sprite(sprite_7,-1,x,y) } Jeśli już polemizujemy co do logiki, pragnąłbym zauważyć, iż zapis (zmienna=true) jako wyrażenie logiczne nie ma żadnego sensu. A "częsty idiotyzm" to dość dosadne oskarżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Pragnę zauważyć iż korzystamy z "sztucznego" (jeśli można tak to nazwać) języka programowania w którym wyrażenie zmienna=true jest całkowicie prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Przepraszam, nie napisałem nigdzie, że jest niepoprawne. Napisałem, że jest nielogiczne. A skoroś taki chętny do tępienia "ostatnio częstego idiotyzmu", sam powinieneś wiedzieć, co w tym zapisie jest zbędne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zbędne są też klamry, ale to już się tak czepiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ale dodają estetyki (oczywiście wcięcia dla niektórych to temat tabu). A te "=true", moim zdaniem, nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się