Caporegime Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Witam, jak wstawić grę zrobioną w GM na stronę HTML'ową tak żeby dało się na niej grać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Nie da rady. Istniał konwerter do Javy, ale twórca programu zabronił z niego korzystać i uznał za nielegalny. Póki co pozostaje ci czekać na nowego GMa wspierającego różne platformy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 No trudno, chciałem żeby wyszło MMO w stylu Margonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 będzie GM konwertujący na HTML5? Będzie. Poczekaj trochę, to sobie zrobisz grę na stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 będzie GM konwertujący na HTML5? Będzie. Poczekaj trochę, to sobie zrobisz grę na stronę. A weź idź stąd... Niestety, o grach MMO można póki co zapomnieć. HTML5, a właściwie JavaScript obecnie wspiera tylko AJAXa i na niektórych przeglądarkach socket io. Trzeba jeszcze z rok poczekać na jakąś lepszą technologię, bo AJAX oferuje opóźnienie rzędu co najmniej 100 ms. +Dodatkowe opóźnienia spowodowane wolnym GMem sprawią, że nie będzie szans. A, jak wiadomo, DLLek nie będzie :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Słyszałem że będą rozszerzenia javowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 To a propos bibliotek DLL czy gier MMO? Bo jeśli to drugie, to kompletnie zmienia charakter tego cacka ;) . Z drugiej strony, Java nie ma nic z HTML5 wspólnego i wymaga instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 http://www.yoyogames.com/gamemaker/html5 Call external JavaScript libraries Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 W takim razie pozostaje nadzieja w odpowiedniku 39dll napisanym w Javie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 JavaScript =/= Java :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Edit: Omg, tam faktycznie jest JavaScript... W takim razie marnie to widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 bo AJAX oferuje opóźnienie rzędu co najmniej 100 ms. Trochę narzekanie pod górkę. Trzeba robić wydajne zapytania HTTP. Lecz fakt, że HTTP do wydajnych nie należy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Tak, tylko, że protokół HTTP nijak ma się do TCP/IP. Więc o czy my gadamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się