Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Siemka. To znowu ja ^^. Chcę zapytać dlaczego mam tak, że jak strzelam np w prawą stronę to pocisk leci normalnie z broni, lecz jak w lewą strone to pocisk leci z drugiej ręki. Gra top-down :) Niedługo może być demo więc proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Może spróbuj u jakiejś wróżki bo my nie jesteśmy jasnowidzami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Jak masz taki kod: instance_create(x+jakaś_liczba,y,pocisk) to wystarczy zamienić na: instance_create(x+jakaś_liczba*image_xscale,y,pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 lol, ja prosze waszą pomoc a nie wróżki, a jak nie wiesz to proszę nie odzywaj się.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Jak masz taki kod: instance_create(x+jakaś_liczba,y,pocisk) to wystarczy zamienić na: instance_create(x+jakaś_liczba*image_xscale,y,pocisk) a gdzie takowy kod? Bo u siebie nigdzie niemogę znaleść :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 A jaki masz kod na strzelanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 if moze_atakowac=true and amunicja>0 { var strzelanie; //variable strzelanie = tworzeniu pocisku z Shootguna strzelanie = instance_create(Glock.x,Glock.y,Pocisk) //Pocisk (strzelanie) = połozeniu celownika strzelanie.direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) strzelanie.speed = 30 amunicja-=1 // -= oznacza odejmowanie wartości moze_atakowac=false//nie moze atakowac alarm[0]=room_speed*1 /* jak pomnożysz room_speed*liczbe to ta liczba bendzie oznaczała liczbe sekund*/ } tak jest w global left pressed w glocku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 @Leszczyk: lol, ja prosze waszą pomoc a nie wróżki, a jak nie wiesz to proszę nie odzywaj się.. Raczej prosisz wróżki. Skąd mamy wiedzieć, co u Ciebie jest źle, skoro nie podałeś kodu? Nie jesteśmy jasnowidzami (a przynajmniej nie wszyscy). a gdzie takowy kod? No właśnie... gdzie? E: pisałem przed powyższym postem. glock.x-6+lengthdir_x(12,direction) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 a gdzie to wpisac? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 W instance_create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 czaj zgubiłem się. Niemam instance_create Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 W takim razie nie wiem, czy wróżka by tutaj pomogła. Spójrz w swój kod i uważnie go przeszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 strzelanie = instance_create(Glock.x,Glock.y,Pocisk) tutaj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Masz inne instance_create? Tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 ale zamiast tego Glock.x,Glock,y,Pocisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 https://gmclan.org/uploader/7191/facepalm_1.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 @up: trafne. instance_create(Glock.x-6+lengthdir_x(12,direction),Glock.y,Pocisk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się