Skocz do zawartości

Strzal z broni


Rekomendowane odpowiedzi

if moze_atakowac=true and amunicja>0

{

var strzelanie;

//variable strzelanie = tworzeniu pocisku z Shootguna

strzelanie = instance_create(Glock.x,Glock.y,Pocisk)

//Pocisk (strzelanie) = połozeniu celownika

strzelanie.direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

strzelanie.speed = 30

amunicja-=1 // -= oznacza odejmowanie wartości

moze_atakowac=false//nie moze atakowac

alarm[0]=room_speed*1 /* jak pomnożysz room_speed*liczbe to ta liczba bendzie oznaczała liczbe sekund*/

}

 

 

tak jest w global left pressed w glocku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Leszczyk:

lol, ja prosze waszą pomoc a nie wróżki, a jak nie wiesz to proszę nie odzywaj się..

Raczej prosisz wróżki. Skąd mamy wiedzieć, co u Ciebie jest źle, skoro nie podałeś kodu? Nie jesteśmy jasnowidzami (a przynajmniej nie wszyscy).

a gdzie takowy kod?

No właśnie... gdzie?

 

E: pisałem przed powyższym postem.

glock.x-6+lengthdir_x(12,direction)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...