Skocz do zawartości

Leszczyk_hehe

Użytkownicy
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Leszczyk_hehe

  • Urodziny 16.12.1997

O mnie

  • Skąd
    NS
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Leszczyk_hehe

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Gra jest niezła, lecz gdy zapalam latarkę w NP. lewo, to mignie mi zawsze w prawo ;d
  2. Cii :D Nie pamiętasz, że kiedyś mi już pomagałeś :D Taki skrypt by się przydał (shot) heh.
  3. gra jest bardzo słaba, zaczęta dzisiaj i pytam się jak to zrobić, jest kwadrat, gra top down..
  4. to może chociaż pomógłbyś ze strzelaniem? masz tam napisane
  5. skąd wiesz, że nie wiem co to jest hamachi? Wiem co jest i do czego słuzy, lecz nie wiem jak zrobić grę przez internet.
  6. PRO, to ja mam DLL mogę ściągnąć Wiedza z internetu (HIHI) w singlu nie umiem zrobić mobów, jest trudno więc lipa. Wolę przez hamachi. HEHE jak coś to pomóż
  7. No strzela obok ale tylko w prawą stronę.
  8. Siemka. Mam problem ze strzałami, ponieważ jak chcę strzelać to strzela z środka sprite'a zamiast obok niego, to gra top down. Kod na strzelanie: Global left button: bullet = instance_create(x, y, o_bullet); bullet.direction = image_angle; bullet to nazwa pocisku Chciałbym przy okazji zapytać czy pomoże ktoś mi wytłumaczyć, jak zrobić grę przez hamachi? Chcę zrobić właśnie ten top down ale nie wiem jak :(
  9. Witam. Robię grę top-down i chcę zapytać czy lepiej wam grało by się gdyby: po strzeleniu było by trzeba czekac 1 sek na nastepny strzał, czy nie ?
  10. ale zamiast tego Glock.x,Glock,y,Pocisk?
  11. strzelanie = instance_create(Glock.x,Glock.y,Pocisk) tutaj?
  12. czaj zgubiłem się. Niemam instance_create
  13. if moze_atakowac=true and amunicja>0 { var strzelanie; //variable strzelanie = tworzeniu pocisku z Shootguna strzelanie = instance_create(Glock.x,Glock.y,Pocisk) //Pocisk (strzelanie) = połozeniu celownika strzelanie.direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) strzelanie.speed = 30 amunicja-=1 // -= oznacza odejmowanie wartości moze_atakowac=false//nie moze atakowac alarm[0]=room_speed*1 /* jak pomnożysz room_speed*liczbe to ta liczba bendzie oznaczała liczbe sekund*/ } tak jest w global left pressed w glocku
  14. a gdzie takowy kod? Bo u siebie nigdzie niemogę znaleść :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...