Toxotes Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Tytuł: Det. Yolk Gatunek: przygodowo-zręcznościowa Opis: Gra przygodowo-zręcznościowa w klimacie lat dwudziestych XX w., czyli detektywi, gangsterzy, piękne kobiety, a wszystko to rozgrywające się w... kuchni. Detektyw Żółtko dostaje, jak mu się początkowo wydaje, typowe zlecenie odnalezienia zaginionej osoby, ale sprawy szybko się komplikują, gdy okazuje się, że poszukuje go także wiele innych, wpływowych i niebezpiecznych osób. Autorzy: Programowanie: Platyna Fabuła: Toxotes Grafika: Toxotes Muzyka: - Screeny: Poniżej wersja testowa, ale daleko jeszcze temu do dema. Umieszczam żeby pokazać, czego w przybliżeniu możecie się spodziewać, ale sporo jeszcze będzie poprawiane - płynniejsza animacja, AI przeciwników (to co jest Platyna, zrobił na szybko, byle bo coś biegało, ale i tak już jest ciekawie :) ), więcej animacji postaci i wrogów itp. no i oczywiście fabuła, sporo plansz itd https://gmclan.org/up7274_4_DetYolk.html Gra jest zastępstwem gry z tematu https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=26322 , ale choć będzie robiona szybko , to mam wielką nadzieję, że wyjdzie z tego fajna i ciekawa gra (oczywiście ocenicie sami :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maksym10 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 No całkiem fajna gra się zapowiada, zrób animację wtedy gdy pokonuje się przeciwników, bo tylko tak znikają ni stąd ni zowąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Grafika świetna, a gameplay póki co nudny, ale skoro to wersja jeszcze-nawet-nie-demo to nie ma co się dziwić za bardzo. Trzymam kciuki za projekt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Są cienie otoczenia, ale gdzie cienie postaci? Same postacie fajnie zaprojektowane (oceniam screena, gry nie pobrałem i na razie nie pobiorę ze względu na oszczędzanie transferu). piękne kobiety Czekamy : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Bardzo fajna grafika ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Gra przedstawia bardzo mało (w końcu nawet-nie-demo) ale już zajmuje prawie 8MB. Platek, odchudzaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Grafika trzyma poziom. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 :crying: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 :crying: :crying: zresetuj komputer koncept gry jest w porządku, ale sama gra wymaga pracy. daję gwiazdy na mobilizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 hhhmmm... za dużo klikania :< W sensie - żeby zabić wroga trzeba kiiiikaaać i kliiiikkkaaaać... A poza tym ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 8 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ładniusie, zrób z tego coś porządnego a będzie cudo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 hhhmmm... za dużo klikania :< W sensie - żeby zabić wroga trzeba kiiiikaaać i kliiiikkkaaaać... A poza tym ok. Próbowałeś przytrzymać przycisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 grafika calkiem w porzo, wyglad kul jest tylko paskudny. Przypakujcie tylko gameplay bo narazie nic specjalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Tak. nie wiem, jaką ty masz myszkę (lub rękę) że ci nie działa. bo przytrzymywanie przycisku myszy powoduje ciągłe strzelanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Gra przedstawia bardzo mało (w końcu nawet-nie-demo) ale już zajmuje prawie 8MB. Platek, odchudzaj! O przepraszam, nie do mnie. To on się uparł na takie cudaczne tła. Ja tu tylko robię co mi każą. Poza tym ja to bym jeszcze tego na forum nie wrzucał, ale nie ja tu rządzę. :) EDIT: Ach, przecież odchudzone znacząco zostanie jak tła będą wczytywane z zewnątrz. Na razie mi się po prostu nie chciało. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 "Ja tu tylko wykonuję brudną robotę"? Nie no, Panowie, bardzo ładnie się to prezentuje. Liczę, że Platyna zaprezentuje nam AI pierwszej klasy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 O przepraszam, nie do mnie. To on się uparł na takie cudaczne tła. Ja tu tylko robię co mi każą. Cudaczne? Raczysz żartować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Cudaczne? Raczysz żartować. Cudaczne w sensie pomysłu. Wszystko jest rysowane na nowo. Żaden element się nie powtarza, każdy rysowany z osobna. Wszystko jest tłem, na które nałożone są niewidzialne platformy. Grafika będzie ładna, ale cholernie ciężka. Teraz właśnie pije drugą kawę i mazam sobie na tablicy jakiś pomysł by zamiast platform ustawiać jakieś punkty tworzące wielokąty i będę wykrywał kolizje z tymi wielokątami. Coraz bardziej jestem przekonany, że pora zerwać z GMem. Jak co bardziej złożonego algorytmicznie chce się zrobić to dziad wszystko utrudnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W ogóle kto się teraz przejmuje rozmiarem plików? 8 MB i już płacz? Ale jakoś wiedźminy po 10 gb to się ściąga z torrentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Cudaczne w sensie pomysłu. Wszystko jest rysowane na nowo. Żaden element się nie powtarza, każdy rysowany z osobna. Wszystko jest tłem, na które nałożone są niewidzialne platformy. Grafika będzie ładna, ale cholernie ciężka. Teraz właśnie pije drugą kawę i mazam sobie na tablicy jakiś pomysł by zamiast platform ustawiać jakieś punkty tworzące wielokąty i będę wykrywał kolizje z tymi wielokątami. Coraz bardziej jestem przekonany, że pora zerwać z GMem. Jak co bardziej złożonego algorytmicznie chce się zrobić to dziad wszystko utrudnia. xenonuj więc! : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Cudaczne w sensie pomysłu. Wszystko jest rysowane na nowo. Żaden element się nie powtarza, każdy rysowany z osobna. Wszystko jest tłem, na które nałożone są niewidzialne platformy. Grafika będzie ładna, ale cholernie ciężka. Teraz właśnie pije drugą kawę i mazam sobie na tablicy jakiś pomysł by zamiast platform ustawiać jakieś punkty tworzące wielokąty i będę wykrywał kolizje z tymi wielokątami. Coraz bardziej jestem przekonany, że pora zerwać z GMem. Jak co bardziej złożonego algorytmicznie chce się zrobić to dziad wszystko utrudnia. Jeśli w takiej grze 2d musisz tak kombinować to robisz coś ee źle.. Może po prostu za bardzo utrudniasz sobie sprawę? Jeśli chcesz się na coś przesiąść to polecam jakąś zwykła bibliotekę 2d jak sfml, budujesz edytor choćby w c# w jakieś ~2tyg i praktycznie dostosowujesz go do własnych wymagań co bardzo ułatwia proces tworzenia. Dla gier 2d to najlepsze rozwiązania, budujesz sobie fabrykę przystosowaną do własnych wymagań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Jeśli w takiej grze 2d musisz tak kombinować to robisz coś ee źle.. Może po prostu za bardzo utrudniasz sobie sprawę? A czy ja cokolwiek powiedziałem, że muszę tak bardzo kombinować? Nie muszę. Ale chciałbym. Ostatecznie sobie odpuściłem, bo GM to zbyt utrudniał, ale tak to bym to kodził i nie dlatego, że muszę tylko dlatego, że by było szybsze, łatwiej by mi było tworzyć poziomy i generalnie fajnie sobie coś takiego zakodzić. Ale byłby to raczej zabieg kosmetyczny zrobiony dla czystej satysfakcji co tam w tym kodzie siedzi. :) Ale z uwagi, że to GM w końcu zostałem przy platformach zwykłych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 A czy ja cokolwiek powiedziałem, że muszę tak bardzo kombinować? Nie muszę. Ale chciałbym. Ostatecznie sobie odpuściłem, bo GM to zbyt utrudniał, ale tak to bym to kodził i nie dlatego, że muszę tylko dlatego, że by było szybsze, łatwiej by mi było tworzyć poziomy i generalnie fajnie sobie coś takiego zakodzić. Ale byłby to raczej zabieg kosmetyczny zrobiony dla czystej satysfakcji co tam w tym kodzie siedzi. Ale z uwagi, że to GM w końcu zostałem przy platformach zwykłych. Może źle zrozumiałem, moja wina. Jeśli rzeczywiście twoja rozwiązania przyspieszyły by produkcje poziomów to spróbuj zrobić jak pisałem. Warto poświęcić kilka tygodni jeśli cały proces produkcji będzie znacznie szybszy no i żaden rendering nie będzie problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Może źle zrozumiałem, moja wina. Jeśli rzeczywiście twoja rozwiązania przyspieszyły by produkcje poziomów to spróbuj zrobić jak pisałem. Warto poświęcić kilka tygodni jeśli cały proces produkcji będzie znacznie szybszy no i żaden rendering nie będzie problemem. No i trzeba wspomnieć o tym, że przy sfmlu miałbyś dużo lepszą optymalizację niż w gmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się