Kimonek Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Hmm... Trudno powiedzieć . Mamy wielkie opóźnienia :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Taki szybki news: Pokaże teraz 3 ikonki które pojawią się nam na pasku, a wy powiedzcie czy pasują czy je zmienić :) Ekwipunek Statystyki Zadania Ten Ekwipunek wcale nie przypomina plecaka jak miało być takie założenie. Według mnie tylko to jest do poprawy z tych trzech grafik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Ok , dzięki za uwagę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 1 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 No i gdyby nie było napisane, w życiu nie pomyślałbym, że 2 obrazek to ikona statystyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Wiem. Za późno, ale screeny gry wyraźnie wskazują na to, że będzie się grało liniowo. Gracze nie lubią jak się ich 'prowadzi za rączkę'. Szczególnie jak robisz RPG'a powinieneś na to zwrócić uwagę. Nawet w Icewind dale 1 nie byłeś prowadzony od spotkania do spotkania. Jednakże zapowiada się ciekawie. Edit. A, z tych ikonek, oprócz 'ekwipunku' ikona 'statystyk' jest nieładna. Miecz powinien mieć węższą klingę, ta powinna ściągać się ku czubkowi (twoja głownia jest kanciasta). Rękojeść powinna być cieńsza i dłuższa, bo twego miecza nie dałoby się chwycić. Także jelec. Jeżeli ma chronić dłoń i ułatwiać parowanie ciosów musi być dłuższy. Nie czepiam się. Te miecze nie wyglądają dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Gra nie będzie liniowa to będzie otwarty świat podzielony na części ale questy będą od leveli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Może tak ale na screenach są dróżki ze skrzynek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Bo to jest początek gry, że jest dróżka na początku aby gracz zapoznał się z grą, a potem lecimy ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Aaa... Rozumiem. Edit. Jeszcze jedno: Potek: Leczy 50 hp Potek to nazwa potoczna, w grze powinna być nazwa 'oficjalna', a 'Leczy 50 hp' dziwnie brzmi. Jakby 50 hp było na coś chore. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jakby 50 hp było na coś chore. :lol2: to był tylko przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kataner Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Lepiej wyglądałoby, gdyby cyferka oznaczająca poziom była na awatarze. No i ma być dobra fabuła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 doswiadczeni, poziom i reszta atrybutow powinna byc schowana w jakims oddzielnym menu, albo lepiej scalona z reszta. Narazie jest to troche jakby na sile wcisniete. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Poziom,pasek exp'a będzie tak jak jest, a reszta czyli atak, obrona itd. będzie w osobnym okienku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Macie jakiś proponowany termin wydania dema / full? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Trudno powiedzieć, za jakiś tydzień może dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 To nie tak dużo :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Za tydzien, dwa demko czy full? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Demko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Dla mnie tam nieważne czy full ,czy demko ;d ważne ,żeby demo było dość dobre ,a pełna wersja wymiatała :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 +1, bro. Popieram, jak najbardziej popieram. Chociaż pełniak nie musi wymiatać ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Niestety demo wyjdzie trochę później dlatego że nie mamy jeszcze fabuły,a nie chce wypuszczać 'suchej' gry,narazie dodam kilka screen'ów żeby nie było że nic nie robimy. Najprawdopodobniej za kilka dni nakręcimy filmik. Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 PS:Jak masz jakiś pomysł na czar do maga,wojownika lub łucznika napisz, a może zobaczysz go w grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 error 403, zmień hosting :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 wywal .bmp z adresu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 @Huder: dzięki :P Gra zapowiada się coraz lepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Niestety demo wyjdzie trochę później dlatego że nie mamy jeszcze fabuły,a nie chce wypuszczać 'suchej' gry,narazie dodam kilka screen'ów żeby nie było że nic nie robimy. Najprawdopodobniej za kilka dni nakręcimy filmik. Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 PS:Jak masz jakiś pomysł na czar do maga,wojownika lub łucznika napisz, a może zobaczysz go w grze. Wojownik: Szał - zwiększa obrażenia i speed ataku, bądź jedna z tych rzeczy Szarża - chyba każdy wie o co chodzi Niewiem jak nazwać ten czar, czy nawet go zobrazować, ale powiem tak, koleś speed hitami wysuwa miecz do przodu, tak jak w szermierce. Mag: Fala ognia - mag, uderza laską o ziemie, ogień tworzy się w jego okręgu i powiększa się do pewnego stopnia, i wkońcu znika. Jakieś przywołanie, może żywiołaka jakiegoś żywiołu, golema. Deszczcze ognia i lodu Kula mocy - coś jak kula, ognia, czy lodu, ale nie zadaje takich obr. tamte Jakieś magiczne tarcze, żywiołow itp. Można dać duchowe miecze, które walczą w zwarciu za maga, a mag napierdziela z dystansu Łucznik: Fala strzał - puszcza kilka strzał na raz Standardy takie jak: Ognista strzała,lodowa,trująca Oswojenie zwierzęcia - dobrze jest dać łucznikowi kogoś, kto bendzie walczyl w zwarciu, a łucznik mógłby uczyć się tego, żeby oswojić takie zwierze (tylko 1 bendzie można ze sobą wziąść, ale bendzie można zmieniać). Deszcz strzał - kazdy wie o co chodzi. Strzała która wybucha, przy zetknieciu się z czymś. Strzała która ma szanse, na to że przebije przeciwnika na wylot i pójdzie dalej(bardzo mała szansa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wow, widzę że myślenie nieźle Ci idzie :D Z pewnością przynajmniej jeden swój proponowany czar zobaczysz w grze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Miło slyszeć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Wow, widzę że myślenie nieźle Ci idzie biggrin.gif Z pewnością przynajmniej jeden swój proponowany czar zobaczysz w grze smile.gif Lol, to przecież jest pierwsza myśl jaka zawsze przychodzi. Tu nie ma jakichś wymyślnych skilli. Zestaw 1: Ognisty deszcz - tworzy w wybranym miejscu o dziwo ognisty deszcz, Implozja - tworzy eksplozję, tylko ze zmienionym kierunkiem tzn, eksplozja powiększa się na zewnątrz a implozja "wsysa" do wewnątrz powodując również ciężkie obrażenia, Spopielenie - wysyła w stronę przeciwnika bardzo gorące promieniowanie które go po prostu smaży. Magmowa kula - wolniejsza niż fireball ale daje dużo większy efekt poparzenia, Ognisty pierścień - zwykły czar AoE tworzący krąg ognia wokół gracza Zestaw 2: Lodowe Igły - przywołuje dużą ilość małych igiełek, które niczym śrut z shotguna kiereszują ciało wroga, Zamieć - przywołuje mroźny wiatr lecący w jednym kierunku wraz ze śniegiem. Efekt sam wymyśl, Mrożący dotyk - na ręce rzucającego nakłada się duża warstwa lodu zamrażająca wszystko co rzucający dotknie, Tornado Mrozu - tworzy w wybranym miejscu wirujący wiatr zamrażający wszystko co napotka i zadający duże obrażenia. Zestaw 3: Skrępowanie - wróg ma skrępowane ręce i porusza się 50% wolniej oraz nie może wykonywać ataku. Krótki czas działania, Przejęcie Umysłu - czarujący przejmuje umysł wroga by ten walczył dla niego, Paraliż - całkowity paraliż ciała dłuższy czas działania od Skrępowania, Przygwożdżenie - prędkość poruszania jest zminimalizowana i w przeciągu czasu trwania czaru co np. sekundę ofiara odzyskuje część prędkości poruszania aż na końcu osiągnie jego maksimum. Zestaw 4: Przemiana energii/materii (np. hp w manę) Zestaw 5: Pośpiech - czasowo zwiększa prędkość poruszania się maga, Lekkość - czarujący jest o 90% mniej podatny na spowolnienia, Przyrost Siły - czarujący zadaje większe obrażenia wręcz (o ile takie coś masz) Zestaw 6: Piorun Kulisty - jak ognista kula, tylko że z prądu i może wywołać ogłuszenie, Wyładowanie Elektryczne - wokół rzucającego tworzy się duże pole wyładowań elektrycznych (coś jak krąg ognia) Również ma szansę ogłuszyć, Porażenie Umysłu - wróg na czas trwania czaru zostaje "wyłączony" i nie może nic robić, ale rzucający czar też nie może nic mu zrobić, Ładunek Statyczny - umieszcza w miejscu rzucenia czaru duży ładunek statyczny zmieniający się w pole szalejących strumieni prądu. Ogólnie cały temat (link) ma sporo pomysłów. Jak znajdę czas to wymyślę dla reszty coś więcej. Tu masz skille dla łucznika. EDIT: dla woja: Ogłuszenie - uderzenie klingą pięścią lub tarczą, które zadaje mniej obrażeń ale ogłusza, Wirujący cios - woj uderza obracając się, bije wszystko wokół, Pakt krwi - woj wbija broń we wroga i leczy się o 50% zadanych przez to obrażeń, Egzekutor (pasyw) - gdy wróg ma mniej niż 15% hp ataki woja są zawsze krytyczne, Rozbrojenie - wyrzucenie broni wroga na jakiś czas, nie może on atakować albo tylko wręcz czy cuś, Pośpiech (pasyw) - za każdym razem gdy atak trafia woj otrzymuje bonus do prędkości ataku stackujący się np. do 5 razy (czyli np max. 50% więcej). Cios, który nie trafi resetuje licznik do zera. Rozdarcie - wróg ma głęboką ranę, przez którą traci ileś tam hp i ma spowolnione ataki np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 @DarkTeam Dużo fajnych pomysłów(niektóre są już w grze), na pewno dodam 'Fala strzał' i 'Deszcz strzał' które planowałem dodać już jakiś czas temu, 'Fala ognia' i może jeszcze 'Przeszywającą strzałę'(twoja ostatnia propozycja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Radziłbym się zastanowić nad czarem dla łucznika, z oswajaniem zwierząt, jak dla mnie całkiem fajnie by było mieć takiego kompana,ale jak tam chcecie. Moim zdaniem są 3 wybory: -albo lucznik na tyle koksi, że wystarczy mu dystansowa broń -może używać słabych mieczy, albo sztyletu -bądź ma do pomocy kogoś i mówie tutaj o oswajaniu zwierząt Przynajmniej mi się fajnie tak gra, kiedy jest jedna z tych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się