Skocz do zawartości

Puzzle Masters


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

08.05.2011:

http://www.mediafire.com/file/r3typc81m3c3...e%20Masters.rar

 

ZAPOWIEDŹ

 

Tak więc od miesiąca pracuję nad tą grą i chciałbym wiedzieć, czy zmierzam w dobrym kierunku.

W grze toczymy pojedynki między potężnymi bohaterami za pomocą układania 3 lub więcej takich samych kryształków obok siebie u używania czarów / umiejętności.

Na razie tylko 2 tryby gry działają prawidłowo, Quick battle jest mocno dopracowany, a Classic prawie w ogóle. W tym drugim chodzi o zdobycie jak największej ilości punktów w ciągu 2 minut, w tym trybie są dodatkowe specjalne kryształki (na razie tylko jeden - bomba).

Jest jeszcze tryb multiplayer po necie, ale do niego nie zaglądałem od dawna i póki co nie działa.

 

Screen shots:

414f1d7beb5be34fb46cc688266ce651e21fbfa259d58e53554fa45414f25afd6g.jpg

5a025ecb9b3efe7e44bf6d0bba66b293e54ffbe37497dcd504d7031bc2d3ba826g.jpg

 

Jeśli chcecie wiedzieć jakie kryształki najlepiej zbijać przeciwko danemu przeciwnikowi to zaznaczcie sobie w opcjach "Show tutorial", można tam również ustawić głośność muzyki i dźwięków.

6 postaci jest w grze, ale w tej wersji można grać tylko dwoma, ze względu na to, że dla reszty jeszcze nie zdążyłem zakodzić skilli i AI. Jeśli chcecie wiedzieć co dany skill robi wystarczy najechać na niego kursorem i powinien pokazać się tool-tip.

 

W trybie Classic zamieniamy miejscami ze sobą dwa kryształki jak to bywa w typowych grach match-3, w Quick Battle przesuwamy całe rzędy i kolumny.

 

Autorzy:

Programowanie - Ja

Muzyka i dźwięki - csinnott90

Grafika:

GUI i interfejs poza ramką w głównym menu - Ja

Tła - Ranivius

Awatary, ikonki czarów - opengameart.org

Strzałki naokoło mapy - Markuz

Cała reszta - Ja

 

Dzięki za feedback. Mam nadzieję, że podrzucicie mi kilka pomysłów jak można poprawić grę, co dodać, co wywalić. Głównie zależy mi na trybie Classic, co prawda nie jest on jeszcze skończony ale wszystkie propozycje z chęcią przeczytam. Powiedźcie jak wam się podoba muzyka i dźwięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika dobra (oprócz łopatek), ale kryształy spadają zbyt wolno. Nie wiadomo czasami co się dzieje, nie wiem jakiej magii używa przeciwnik i co daje mój czar. Ogółem zapowiadało się lepiej. Trochę monotonna ta gierka. Popraw "wydajność" podczas walki i dodaj liczby pokazujące ile kto ma HP,MP i ile zadawanych jest obrażeń. -3/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@TheMarcQ: dzięki, że po necie nie działa to akurat wiem już, zostawię to na koniec po prostu.

 

@MXQ: Obrażenia są pokazywane na avatarach postaci, jakiej magii użył przeciwnik pisze w logu na górze okienka. Jak najedziesz na czar kursorem to się wyświetla tooltip i tam pisze co robi dany czar.

Monotonna bo to tylko tryb quick battle, mam nadzieję, że kampania tu coś poprawi, a jak nie to cóż, innych pomysłów nie mam :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Tło mi się podoba.

klocki mi się nie podobają.

Grafika menu mi się nie podoba.

Dzięki ale bardziej by mi zależało na ocenie rozgrywki, o jakości grafik zdaje sobie sprawę, ale nie mam nikogo do pomocy przy grafice, a sam na tyle nie ogarniam, więc na tym polu za dużo i tak nie wykrzesam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MXQ: Obrażenia są pokazywane na avatarach postaci, jakiej magii użył przeciwnik pisze w logu na górze okienka. Jak najedziesz na czar kursorem to się wyświetla tooltip i tam pisze co robi dany czar.

Monotonna bo to tylko tryb quick battle, mam nadzieję, że kampania tu coś poprawi, a jak nie to cóż, innych pomysłów nie mam :(

 

aaa sory :D

ale nadal boli mnie to spadanie klocków :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba, wkurza tylko faktycznie spadanie gemów, jest za wolne, zrób bardziej dynamiczne żeby się to jakoś "czuło" że to spadają ciężkie kamienie lol. Wiesz ocb. Grafa gemów jest spoko, nie widzę problemów, mogłoby nadupiać więcej efektów, ale bez grafologa to ciężko ci będzie ogarnąć. A akurat menu jest ######ste baco :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

http://www.mediafire.com/file/r3typc81m3c3...e%20Masters.rar

 

Starałem się większość z tego co zgłaszano poprawić, no i dodałem 2 nowe postacie - Priest (leczy się głównie) i Knight (stunuje przeciwnika na turę, jest wytrzymały). Poprawiłem też AI i wiele innych rzeczy, nie ma już crasha po wyłączeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Musiałbym ogarnąć to SDK, w ogóle w jakim języku to się pisze na Androida?

 

BTW to chyba znalazlem pro grafika, ale to się okaże do środy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strasznie nie pasuje mi w trakcie gry ten prawie-dancehallowy kawalek ktory leci na poczatku filmiku w recenzji. Tzn sam w sobie jest fajny ale brzmi jakby zaraz mial wleciec elephantman z nawijka, a nie jak gra w puzzle :) za to motyw ktory wchodzi w 0:39 pasuje idealnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Mag jest op, cyklopa rozwaliłem nim w 3 turze.

Edit: na początku wystarczyło rzucić oba skille i nie miał już 50% hp.

Co byś w nim zmienił?

Inne postacie też tak szybko rozwalałeś magiem? Cyklopem próbowałeś vs mag? Ile razy grałeś vs cyklop magiem? Bo tak to trudno stwierdzić na pewno, może ci się szczęśliwie kryształki ułożyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak według mnie balans pomiędzy cyklopem a knightem i priestem a magiem jest dobry ale gdy się inaczej spotkają to już mniej.

Najczęściej wygrywałem magiem z cyklopem, tak próbowałem cyklopem vs mag i chyba w tej właśnie kombinacji najtrudniej jest dla mnie wygrać.

 

Bo zaobserwowałem takie coś:

Jak jest się mag vs priest i użyje się obu skili w momencie kiedy jest dużo czerwonych i niebieskich to priestowi schodzi ponad 50% hp ale to powoduje że na planszy ilość żółtych kamyczków jest dużo dużo większa od niebiskich i czerwonych ( bo te przez skille zniknęły ) więc w next turze priest rzuca swoje oba skille i leczy sobie te stracone 50%.

A więc po takiej akcji obaj przeważnie wychodzą na "zero". I tutaj jest problem własnie bo cyklop i knight nie mogą w żaden sposób tego skilla maga skontrować.

 

Ja bym te skile podmiany kamyczków zmodyfikował tak by nie zmieniały i niszczyły wszystkich kamieni tylko jakąś określoną ich liczbę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
To tak według mnie balans pomiędzy cyklopem a knightem i priestem a magiem jest dobry ale gdy się inaczej spotkają to już mniej.

Najczęściej wygrywałem magiem z cyklopem, tak próbowałem cyklopem vs mag i chyba w tej właśnie kombinacji najtrudniej jest dla mnie wygrać.

 

Bo zaobserwowałem takie coś:

Jak jest się mag vs priest i użyje się obu skili w momencie kiedy jest dużo czerwonych i niebieskich to priestowi schodzi ponad 50% hp ale to powoduje że na planszy ilość żółtych kamyczków jest dużo dużo większa od niebiskich i czerwonych ( bo te przez skille zniknęły ) więc w next turze priest rzuca swoje oba skille i leczy sobie te stracone 50%.

A więc po takiej akcji obaj przeważnie wychodzą na "zero". I tutaj jest problem własnie bo cyklop i knight nie mogą w żaden sposób tego skilla maga skontrować.

 

Ja bym te skile podmiany kamyczków zmodyfikował tak by nie zmieniały i niszczyły wszystkich kamieni tylko jakąś określoną ich liczbę.

I chyba tak zrobię, że zależnie od levelu zmieniają do max jakiejś ilości kamyczkó, jeszcze trochę dziś pobalansowałem i mam nadzieję, że przy następnej wersji będzie już bardziej wyrównanie (przy następnej będą 2 nowe i chyba ostatnie klasy - Scout i Thief, ale nie wiem kiedy ona się pojawi)

 

Dzięki za dogłębne testy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Mechanika gry: 3-/5 - strrrrrrrraaaaszszszszniiiieeeeeeee mmmmiiiii sssięęę ciiiiiiieeeeełłło

Grafika: 5/5

Muzyka: 5/5

Fabuła: 5/5

Razem:4/5

Mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć? Jakiego masz kompa? Bo co prawda widzę wiele miejsc, gdzie mógłbym kod zoptymalizować, ale nie widziałem póki co takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...