Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 08.05.2011: http://www.mediafire.com/file/r3typc81m3c3...e%20Masters.rar ZAPOWIEDŹ Tak więc od miesiąca pracuję nad tą grą i chciałbym wiedzieć, czy zmierzam w dobrym kierunku. W grze toczymy pojedynki między potężnymi bohaterami za pomocą układania 3 lub więcej takich samych kryształków obok siebie u używania czarów / umiejętności. Na razie tylko 2 tryby gry działają prawidłowo, Quick battle jest mocno dopracowany, a Classic prawie w ogóle. W tym drugim chodzi o zdobycie jak największej ilości punktów w ciągu 2 minut, w tym trybie są dodatkowe specjalne kryształki (na razie tylko jeden - bomba). Jest jeszcze tryb multiplayer po necie, ale do niego nie zaglądałem od dawna i póki co nie działa. Screen shots: Jeśli chcecie wiedzieć jakie kryształki najlepiej zbijać przeciwko danemu przeciwnikowi to zaznaczcie sobie w opcjach "Show tutorial", można tam również ustawić głośność muzyki i dźwięków. 6 postaci jest w grze, ale w tej wersji można grać tylko dwoma, ze względu na to, że dla reszty jeszcze nie zdążyłem zakodzić skilli i AI. Jeśli chcecie wiedzieć co dany skill robi wystarczy najechać na niego kursorem i powinien pokazać się tool-tip. W trybie Classic zamieniamy miejscami ze sobą dwa kryształki jak to bywa w typowych grach match-3, w Quick Battle przesuwamy całe rzędy i kolumny. Autorzy: Programowanie - Ja Muzyka i dźwięki - csinnott90 Grafika: GUI i interfejs poza ramką w głównym menu - Ja Tła - Ranivius Awatary, ikonki czarów - opengameart.org Strzałki naokoło mapy - Markuz Cała reszta - Ja Dzięki za feedback. Mam nadzieję, że podrzucicie mi kilka pomysłów jak można poprawić grę, co dodać, co wywalić. Głównie zależy mi na trybie Classic, co prawda nie jest on jeszcze skończony ale wszystkie propozycje z chęcią przeczytam. Powiedźcie jak wam się podoba muzyka i dźwięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 A gmuploader to pies? Zacna gra! Grafika pasuje, AI powala, mam staty 1:2. Muzyka tez jest dobra, tylko w przerywniku sa dzwieki zbyt techno i odstaja. Po necie nie dziala: gra siada i nie wstaje. E:pierwszy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Grafika dobra (oprócz łopatek), ale kryształy spadają zbyt wolno. Nie wiadomo czasami co się dzieje, nie wiem jakiej magii używa przeciwnik i co daje mój czar. Ogółem zapowiadało się lepiej. Trochę monotonna ta gierka. Popraw "wydajność" podczas walki i dodaj liczby pokazujące ile kto ma HP,MP i ile zadawanych jest obrażeń. -3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 @TheMarcQ: dzięki, że po necie nie działa to akurat wiem już, zostawię to na koniec po prostu. @MXQ: Obrażenia są pokazywane na avatarach postaci, jakiej magii użył przeciwnik pisze w logu na górze okienka. Jak najedziesz na czar kursorem to się wyświetla tooltip i tam pisze co robi dany czar. Monotonna bo to tylko tryb quick battle, mam nadzieję, że kampania tu coś poprawi, a jak nie to cóż, innych pomysłów nie mam :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 dla mnie nudna nie jest wcale, ciagle proboje wyrownac z twoim AI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Tło mi się podoba. klocki mi się nie podobają. Grafika menu mi się nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Tło mi się podoba. klocki mi się nie podobają. Grafika menu mi się nie podoba. Dzięki ale bardziej by mi zależało na ocenie rozgrywki, o jakości grafik zdaje sobie sprawę, ale nie mam nikogo do pomocy przy grafice, a sam na tyle nie ogarniam, więc na tym polu za dużo i tak nie wykrzesam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 @MXQ: Obrażenia są pokazywane na avatarach postaci, jakiej magii użył przeciwnik pisze w logu na górze okienka. Jak najedziesz na czar kursorem to się wyświetla tooltip i tam pisze co robi dany czar. Monotonna bo to tylko tryb quick battle, mam nadzieję, że kampania tu coś poprawi, a jak nie to cóż, innych pomysłów nie mam :( aaa sory :D ale nadal boli mnie to spadanie klocków :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Gra się zacnie, co prawda są drobne szczegóły do poprawy ale zapewne o nich wiesz i poprawisz je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Mi się podoba, wkurza tylko faktycznie spadanie gemów, jest za wolne, zrób bardziej dynamiczne żeby się to jakoś "czuło" że to spadają ciężkie kamienie lol. Wiesz ocb. Grafa gemów jest spoko, nie widzę problemów, mogłoby nadupiać więcej efektów, ale bez grafologa to ciężko ci będzie ogarnąć. A akurat menu jest ######ste baco :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 @up To zależy od gustu, mi się nie podoba, brakuje czegoś w nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Niczego w nim nie brakuje offtop: Gra się zacnie, Zacna gra! przy nakiej grze na usta sam sie cisnie przymiotnik "zacny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Nie wiem czy chcę w to zagrać... Puzzzzzzzzzzle jako gry zawsze mnie odrzucały. Może jak pojawią się jakieś ciekawe opcje to zagram :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 http://www.mediafire.com/file/r3typc81m3c3...e%20Masters.rar Starałem się większość z tego co zgłaszano poprawić, no i dodałem 2 nowe postacie - Priest (leczy się głównie) i Knight (stunuje przeciwnika na turę, jest wytrzymały). Poprawiłem też AI i wiele innych rzeczy, nie ma już crasha po wyłączeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Przepisz na androida i do marketu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Musiałbym ogarnąć to SDK, w ogóle w jakim języku to się pisze na Androida? BTW to chyba znalazlem pro grafika, ale to się okaże do środy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Można pisać w cpp i w java. Na początku to może sprawiać kłopoty, ale po kilku godzinach spędzonych przed nim można w spokoju kodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 http://www.indie-gamers.com/2011/05/in-pro...le-masters.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 strasznie nie pasuje mi w trakcie gry ten prawie-dancehallowy kawalek ktory leci na poczatku filmiku w recenzji. Tzn sam w sobie jest fajny ale brzmi jakby zaraz mial wleciec elephantman z nawijka, a nie jak gra w puzzle :) za to motyw ktory wchodzi w 0:39 pasuje idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mogli nie ciac muzyki razem z filmem i puscic ja jako jeden ciag, bo wyszlo nie ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mag jest op, cyklopa rozwaliłem nim w 3 turze. Edit: na początku wystarczyło rzucić oba skille i nie miał już 50% hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mag jest op, cyklopa rozwaliłem nim w 3 turze. Edit: na początku wystarczyło rzucić oba skille i nie miał już 50% hp. Co byś w nim zmienił? Inne postacie też tak szybko rozwalałeś magiem? Cyklopem próbowałeś vs mag? Ile razy grałeś vs cyklop magiem? Bo tak to trudno stwierdzić na pewno, może ci się szczęśliwie kryształki ułożyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 To tak według mnie balans pomiędzy cyklopem a knightem i priestem a magiem jest dobry ale gdy się inaczej spotkają to już mniej. Najczęściej wygrywałem magiem z cyklopem, tak próbowałem cyklopem vs mag i chyba w tej właśnie kombinacji najtrudniej jest dla mnie wygrać. Bo zaobserwowałem takie coś: Jak jest się mag vs priest i użyje się obu skili w momencie kiedy jest dużo czerwonych i niebieskich to priestowi schodzi ponad 50% hp ale to powoduje że na planszy ilość żółtych kamyczków jest dużo dużo większa od niebiskich i czerwonych ( bo te przez skille zniknęły ) więc w next turze priest rzuca swoje oba skille i leczy sobie te stracone 50%. A więc po takiej akcji obaj przeważnie wychodzą na "zero". I tutaj jest problem własnie bo cyklop i knight nie mogą w żaden sposób tego skilla maga skontrować. Ja bym te skile podmiany kamyczków zmodyfikował tak by nie zmieniały i niszczyły wszystkich kamieni tylko jakąś określoną ich liczbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 To tak według mnie balans pomiędzy cyklopem a knightem i priestem a magiem jest dobry ale gdy się inaczej spotkają to już mniej. Najczęściej wygrywałem magiem z cyklopem, tak próbowałem cyklopem vs mag i chyba w tej właśnie kombinacji najtrudniej jest dla mnie wygrać. Bo zaobserwowałem takie coś: Jak jest się mag vs priest i użyje się obu skili w momencie kiedy jest dużo czerwonych i niebieskich to priestowi schodzi ponad 50% hp ale to powoduje że na planszy ilość żółtych kamyczków jest dużo dużo większa od niebiskich i czerwonych ( bo te przez skille zniknęły ) więc w next turze priest rzuca swoje oba skille i leczy sobie te stracone 50%. A więc po takiej akcji obaj przeważnie wychodzą na "zero". I tutaj jest problem własnie bo cyklop i knight nie mogą w żaden sposób tego skilla maga skontrować. Ja bym te skile podmiany kamyczków zmodyfikował tak by nie zmieniały i niszczyły wszystkich kamieni tylko jakąś określoną ich liczbę. I chyba tak zrobię, że zależnie od levelu zmieniają do max jakiejś ilości kamyczkó, jeszcze trochę dziś pobalansowałem i mam nadzieję, że przy następnej wersji będzie już bardziej wyrównanie (przy następnej będą 2 nowe i chyba ostatnie klasy - Scout i Thief, ale nie wiem kiedy ona się pojawi) Dzięki za dogłębne testy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Mechanika gry: 3-/5 - strrrrrrrraaaaszszszszniiiieeeeeeee mmmmiiiii sssięęę ciiiiiiieeeeełłło Grafika: 5/5 Muzyka: 5/5 Fabuła: 5/5 Razem:4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Mechanika gry: 3-/5 - strrrrrrrraaaaszszszszniiiieeeeeeee mmmmiiiii sssięęę ciiiiiiieeeeełłło Grafika: 5/5 Muzyka: 5/5 Fabuła: 5/5 Razem:4/5 Mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć? Jakiego masz kompa? Bo co prawda widzę wiele miejsc, gdzie mógłbym kod zoptymalizować, ale nie widziałem póki co takiej potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Mam windows'a 7, nie znam się na sprzęcie ale np. Assasin Creed 2 mi tu szed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Komputer (prawy przycisk myszki) > Właściwości I sobie skopiuj specyfikację sprzętową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 A no rzeczywiście! Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się