Skocz do zawartości

[Logiczna] Magic Box


sunflower

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Magic Box

 

Gatunek: Logiczna

 

Opis: Kojarzycie te gry, gdzie postać nieco wymyka nam się spod kontroli i biegnie zawsze do oporu w wybranym kierunku? Ta gra również jest podobnego rodzaju, przy czym zawiera:

- zaledwie 4 zupełnie nieinteresujące przeszkadzajki, z czego jedna zupełnie zbędna, bo po co komu dół powodujący restart poziomu, jak przecież wystarczy go omijać, prawda?

- taką tam fabułę wepchniętą zupełnie na siłę

- tu i ówdzie porozmieszczane zupełnie niezrozumiałe aluzje

- i tak dalej, i tym podobne...

- przynajmniej na chwilę obecną: taka sobie grafika i kompletny brak udźwiękowienia (możecie w pełni cieszyć się swoją ulubioną playlistą! )

 

Ogółem rzecz biorąc, warto pobrać i sprawdzić co to jest, bo wiadomo, że największą popularnością oprócz tematów o grach wybitnych cieszą się tematy o grach beznadziejnych.

(niestety, o ile mi wiadomo, nie udało mi się nigdzie zabugować silnika :( )

 

Uwagi: Demko podrzucone głównie po to, żeby sprawdzić, jak się podoba sama koncepcja gry. Sama koncepcja gry jest w dużej mierze zawarta w... *zerka na zegarek, który, jak wiadomo, ma bardzo wiele wspólnego z poziomami* ...poziomie piątym.

 

Zasadnicza grafika gry na pewno ulegnie zmianie, aczkolwiek jestem też ciekawa opinii na temat tej, która obecnie jest. Od pewnego momentu będzie dostępny tzw. tryb analizy, dzięki któremu można dokładnie sprawdzić, co się znajduje na danym polu (jeśli nie wiesz, do czego to mogłoby się przydać, to znaczy, że jeszcze nie udało ci się przejść poziomu czwartego). Obecna grafika będzie mniej więcej wyglądała jak ów tryb, choć prawdopodobnie miejscami wprowadzę drobne zmiany. Ogółem rzecz biorąc, ten tryb nie będzie po to, żeby fajnie wyglądać, tylko żeby był w miarę czytelny.

 

Oczywiście, jestem ciekawa waszych uwag i sugestii, aczkolwiek najprawdopodobniej nie będę dodawała nowych przeszkadzajek, bo to, co sobie wymyśliłam, powinno w zupełności wystarczyć (*przypomina sobie o jednej z przeszkadzajek i chichocze cicho, acz złośliwie*). Wychodzę z założenia, że zasady powinny być w miarę proste i nie trzeba mnożyć przeszkadzajek nad potrzebę, zwłaszcza, że mam w zanadrzu jeszcze dwie inne ciekawostki (por. "sama koncepcja gry").

Jeśli ktoś chciałby porobić poziomy, to też nie mam nic przeciwko. :)

 

Tak, to jest po angielsku. Tak, wiem, że to jest polskie forum, ale zamierzam tę grę pokazywać również na zagranicznych, a nie mam ochoty uploadować dwóch wersji językowych. ^^'

 

 

Download:

GMC Uploader

Sendspace (jeśli nie działa pierwszy)

Chomik (tylko jak nie działają pozostałe)

Rozmiar pliku: 1,4 MB, po rozpakowaniu 4 MB

 

Autorzy:

Programowanie:
Sunflower

Fabuła:
Sunflower (choć fabuły tu na razie wiele nie ma)

Grafika:
Sunflower

Muzyka:
jeszcze nikt

Screeny:

Poziom 1 dema

Poziom 1 (wyd. poprawione)

Poziom 4 dema

Edytor plansz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę głupio że trzeba wydostać z mapy wszystkie te czerwone kółka. Bo jak jedno wpadnie do dziury to nie da się przejść i trzeba restartować. Ja np nie zauważyłem że na którejś mapie wpadło takie do dziury i dalej przechodziłem mapkę tracąc tylko czas bo mogłem od razu wcisnąć 'R'.

 

Nie oceniam bo nie ma tu tak naprawdę czego. Stary oklepany pomysł bez żadnych nowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłam wrzucić screena pokazującego to, czym się zajmowałam w ciągu ostatniego tygodnia. Co prawda nie poczyniłam oszałamiających postępów, niemniej coś tam udało mi się wyskrobać i tak póki co wygląda jeszcze bardzo niekompletny, ale już nieźle funkcjonujący edytor plansz:

LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tym razem chwilowo odpoczęłam od edytora i zaczęłam pracować nieco nad grafiką. Oto jak teraz wygląda pierwszy poziom: [LINK]

 

(jak można zauważyć, czerwone klucze już nie są małymi okrągłymi światełkami, lecz bardziej przypominają kolczatki; ale nie bójcie się, to i tak nadal są kwadraty ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Czemu okno jest wyższe niż szersze? No i ja bym zmienił czcionkę, a tak to już poziom taki, że można patrzeć i przyjemnie pograć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okno wcale nie jest wyższe niż szersze, to tylko iluzja optyczna.

Naprawdę, w rzeczywistości oba wymiary są sobie równe. ;) Zamierzam to jeszcze zmienić, tylko interfejsu jeszcze nie zrobiłam (a interfejs będzie po prawiej, o szerokości 1/3 okna gry).A czcionka jest taka, jaka jest, bo po updacie GM zaczął się trochę buntować i teraz jak próbuję wybrać jakąś czcionkę z listy, to pole wyboru czcionek jest puste (podczas, gdy wcześniej nie było). :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...