Skocz do zawartości

Cinders


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

Zrezygnowałem z kursora, bo w sumie to głównie problemy. Ludzie grają na starym sprzęcie i nagle się okazuje, że im kursor spowalnia :). Przerabiałem to już w Codeminion i tu sobie odpuściliśmy, bo i tak się głównie czyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
(nie zrzędzę wcale i w ogóle, nie bijcie mnie i nie wyzywajcie)

 

dlaczego tak drogo? za 75zl kupie sobie wiedzmina..

Pomijając, że wolę zagrać w to niż w Wiedźmina to przypomne tylko, że te twoje "75zl" to nie więcej jak 23 dolary, jakbyś żył w Ameryce to by było dla ciebie jak 23 złote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gra jest przerazliwie wooolna.

Jedna linijka tekstuuuu iiii czzzeeeekaamy.. czeeekaamy.

Pomysl odswierzenia gier tekstowych -fajny (sam nosze sie z "podobnym" zamiarem).

Powiem szczerze: Darmowego "Cinders" nie przeszlem bo mnie znudził i usnąlem.... wiec raczej $$ nie zaplace.

 

ps: oczywiscie trzymam kciuki za pozostale produkcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

A ja po zagraniu zbieram szczękę z podłogi. Dlatego, że widzę ten pietyzm od strony kodu, każdą drobną animację, każde przesunięcie się o 1 pixel... w to zostało włożone naprawdę wiele czasu i wysiłku i wszystko jest tu przemyślane od pierwszej do ostatniej linijki. Owszem, zarzut z ceną w polskich warunkach jest słuszny - ale to już kwestia warunków i tak jak TeeGee powiedział, nikt was do zakupu nie zmusza. A jak gra wam się wystarczająco spodoba - no to właśnie na tym to polega, że zapłacicie :)

 

Btw. czy planujesz release na iPada? Aż się prosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :). Swoją drogą, jeśli ktoś naprawdę chce kupić a nie tylko pomarudzić, a cena jest dla niego za wysoka, to podobnie jak w przypadku Magi - wyślijcie mi maila albo PM i się dogadamy. Wiadomo, że Polska to nie USA.

 

Nie wiem jak z iPadem. To fakt, że aż się prosi, ale system scenek mocno korzysta z execute_string i variable_set/get, więc trochę dupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Da się przerobić. Ja też muszę variable_get/set przerabiać i na ds_mapy to przerzucam. Z execute_string nieco gorzej, ale np. execute_script też da się odpowiednio przerobić. Trochę się trzeba napisać, ale gra jest już gotowa, wiec gdzieś tam na boku w wolnych chwilach bym to przemyślał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, żebym się chwalił (hahaha), ale śmiem twierdzić, że grafikę i tekst trzeba jeszcze wstawić i do tego zaprojektować ładny system, który będzie wszystko fajnie wyświetlał i generycznie przetwarzał na scenki. No i animacje same się nie zrobią. Cinders to de facto cały framework pod visual novele, z własnym edytorem i skryptem. Sporo roboty w to poszło i akurat od strony kodowej jestem bardzo zadowolony.

 

Gnysek, wiem, że da się przerobić, ale to nie będzie pikuś niestety. Tekst tej gry ma 135 scenek i ponad 150k słów. Przerabianie wszystkiego na nowy, mniej wygodny system trochę zajmie. Choć oczywiście tego nie wykluczam. Tak jak piszesz - jak będzie na to pomysł, to można powoli dłubać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Otóż to, jak ktoś za szybko klikał w demie, to nie zauważył, że teksty się wyświetlają w mniejszych ramkach pod postaciami, nie tylko w szerokiej, że tekst się w odpowiednich momentach zatrzymuje (przy przecinkach, kropkach, ale nie tylko), że czasem przewija się szybciej, czasem wolniej. Niech ktoś spróbuje coś takiego napisać - to zobaczy, że to nie jest dzień, ani dwa, ani nawet tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty w tym temacie akurat powinieneś siedzieć cicho.

Mialem sie w tym temacie juz nie odzywac, irracionalnie lubie moacube (nie znajac zupelnie).

Wierze ze tam sa jakies prady pomiedzy tworcami, i to mi sie podoba.

Wrazenia z gry opisalem i basta!

Tylko co ty tymon chcesz odemnie??????

Jest cos co okresla ze ja powinienem siedziec cicho, a nie ty?!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :). Właśnie dostałem potwierdzenie i się miło zaskoczyłem widząc nazwisko. Czyli rozmowa z Sophią na koniec dała radę? Bo się zastanawiałem czy to na pewno dobry moment na ucięcie dema.

 

Gierka trwa jakieś 5-7h, zależnie od szybkości czytania i obranej ścieżki. Jakieś 15-20h, żeby zobaczyć wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry, bo człowiek sie nastawiał na jakieś rozwinięcie akcji po tej rozmowie, no i ta wiedźma potem ze swoją dość przekonującą gadką nieźle wypadła :D

 

Póki co raz jeszcze mogę powiedzieć, że widać w tym kawał rzemieślniczej roboty, która skutkuje serio świetnym produktem. Takie pierdoły jak pitchowanie sfxa pojawiania się tekstu, czy to bajeranckie "przedstawianie" postaci to super asset. Więcej napisze po pierwszym playthrough bo już właśnie miałem moment, w którym zobaczyłem że raz sie nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...