smarzeek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam, Ogólnie chodzi mi oto żeby room się restartował gdy Player_1 i Player_2 zniknęły. Bardzo prosta rzecz, ale ja nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić - najlepiej by było gdy bym mógł wklejic ten kod do Room Creation Code. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 if !instance_exists(player1) and !instance_exists(player2) //jesli gracze nie istnieja {//to lalala //zrob to :) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Ale na pewno nie w room creatrion code. Stwórz/wrzuć to do obiektu kontroli do stepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzeek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 if !instance_exists(player1) and !instance_exists(player2) //jesli gracze nie istnieja {//to lalala //zrob to :) } Nie działa, ani w creation code - ani w stepie. Nic się niedzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 musi działać, w stepie obiektu jakiegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Jak wstawiłeś to w step wspomnianych obiektów - uderz się płaską ręką w czoło. Skoro zniszczysz te obiekty, jak ma wykonać się kod sprawdzający czy istnieją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarzeek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 musi działać, w stepie obiektu jakiegoś. W obiektach Player1 i Player2 wpisalem: GML if !instance_exists(Player1) and !instance_exists(Player2) { room_restart() } w step. No chyba ze coś źle wpisałem. gynsek: Wpisałem tez w inny obiekt jak zobaczyłem twojego posta - nie działa. Edit: Zrobiłem to inaczej, i teraz działa. Dzięki za pomoc anyway. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Kod musi być w obekcie który jest aktualnie w roomie i wykonuje się tylko wtedy, gdy istnieje przynajmniej jedna instancja. Jak istnieją dwie, to wykonuje sie dwa razy, co też jest bezsensem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi