Mentoss Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Kody mogą być, ale powinny być skonstruowane tak, aby można było rozkręcić nimi zabawę. Np. w GTA SA wpisz 'bringiton' i masz zajęcie. Wpiszesz 'aezakmi' i możesz się bawić. Z kuzynem raz zrobiliśmy tak, że samochody latały, gdy nimi jechałeś, po czym ja, albo kuzyn wpisywaliśmy jakikolwiek dodatkowy kod. Wiesz jak fajnie jest oberwać spadającą cysterną, gdy się leci monster truckiem nad pustynią i "goni cię sześć gwiazdek" ? Tak powinny działać kody. Żeby można było się trochę rozerwać o nic się nie martwiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Nie powinno się ich używać dla ułatwienia gry, tylko żeby dobrze się bawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Rozumiem, w takim razie nie bedzie kodow. Juz zostaly usuniete, dodaje kilka mapek (story mode juz prawie skonczone jest) i innych rzeczy. Mam nadzieje ze update wyjdzie pod koniec tego miesiaca. Dzieki. Jesli ktos znalazl jeszcze jakies problemy to niech pisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 @ANtY: Podążam za mistrzami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Gra świetna, grafika niczego sobie, tylko sterowanie toporne. Uważam, że lepsze by było jak w Aliensach - WSAD'em. Ale i tak 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Dodałem opcje gdzie możesz sobie zmienić na takie sterowanie, i tak naprawdę gra wydaje się lepsza (chyba). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Nowe demo sie bardzo opuznia, mam nadzieje ze wyjdzie co najmniej na koniec nastepnego tygodnia (jesli nie bede mial wiecej testow w szkole). Jesli macie jeszcze jakies pomysly to piszcie przydadza sie. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Oficjalnie oznajmiam iż projekt Dead End został ukończony (przynajmniej fabuła, z dodatkowymi modami mi się nie chce już bawić i wygląda na to że była by to strata czasu. Lepiej jest zrobić następną grę w której na przykład będą się znajdować te mody tzn. odłam) Tutaj macie link: http://sandbox.yoyogames.com/games/135319/download Mam na dzieje że się spodoba, chociaż pod koniec gry możecie natoczyć się na wiele problemów, z którymi nie chciało mi się już bawić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 OMG Niezła optymalizacja... Zawiesiło się na samym początku,jeszcze zobaczę na lapku i wystawie ocenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ciekawe sprawdzałem na 2 komputerach i jednym laptopie wszystko cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Bardzo podoba mi się grafika i... to tyle. Akcja dzieje się za szybko. No i nie kumam tego, że muzyka zaczyna grać gdy stanę w miejscu, a przy chodzeniu nagle się urywa i wznawia dopiero po skręcaniu. Do tego dochodzi koślawy angielski ("Are you SHURE") i dźwięki z Counter Strika. Ogólnie dużo nie pograłem, ale nie zapowiada się jakoś wspaniale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 ,,Are you sure*" --> popraw. Ja zaraz pobiore gre i ocenie.Jak chcesz urozmaicenia gry, to możesz dodać jakieś bonusy, minigry(coś jak w raymanie 3, gry się odblokowywały po jakimś czasie, niepamiętam od czego to zależało). EDIT:Jak wziąłem glocka i chciałem pójść do next rooma, to pisało, że nie może narysować surface'a. Pobiore wcześniejszą wersje.Jednak nie pobiore... na pierwszej stronie dałeś link do new wersji zamiast tamtego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie sprawdziłem gramatyki po tym jak to napisałem... Co do całej fabuły, to wiem nie wszystko jest wyjaśnione ale ma się też uczucie że nie ma zbyt wiele tej fabuły. @DarkTeam komuś już taki problem wyskoczył (nie na tym forum), wygląda na to że latarka nie może być stworzona na tej mapie. Zrobiłem obiekt który sprawdza czy ten surface istnieje, jeśli nie to stworzy nowy. Za tamtym razem się udało. Teraz nie wiem co mam znowu z tym zrobić... Bo na większości komputerach i laptopach chodzi bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Może nie w tym rzecz dokładnie.Mówie o problemie, skoro nie może stworzyć sufrace'a to sprawdź kiedy on ma się tworzyć, coś musi być powodem.Niewiem, może poprostu coś trzeba jeszcze zrobić i dopiero zejść na dół, i wtedy dopiero może stworzyć surface'a.Skoro napisałeś sprawdzanie, czy jest, a jeśli nie ma to tworzy to powinno działać w 100%.Może coś dzieje się przedwcześnie ? Zablokuj all funkcje latarki, jeśli surface nie jest stworzony, następnie odblokują się dopiero po tym.Jeżeli zaś nie będzie surface'a to nie będzie błędu bo żadna funkcja się nie odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 To "podobno" może być też wina wygaszacza ekranu... Czemu? Nie wiem, ale na GameMakerCommunity tak mi niby powiedzieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Hę ? Może źle przetłumaczyłeś.Jakich rzeczy używa Game Maker do surface'ów, że ma do tego coś wygaszacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nic źle nie przetłumaczyłem. Jakiś czas temu jak ten błąd wyskoczył za pierwszym razem powiedzieli mi że to może być spowodowane przez wygaszacz ekranu gracza. I to tyle nic więcej, więc nie mam pojęcia jak to niby naprawić i o co im tak na prawdę chodziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jeśli możesz daj linka do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Tutaj masz niby topic ale nie widze tej wypowiedzi sprawdze jeszcze inbox/poczte moze tam jest. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtop...72223&st=80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 No nie, prze kolo ^^ chcieć używać czitów. No comment - to psuje gre. Jest tam ten post, rzeczywiście tak pisze.Dziwi mnie jednak, że to by miałobyć powodem błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Nie ma już chitów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 cheat'ów/czitów* Wiem, komentuje poprostu post kolesia na 6 stronie twojego tematu na gmcyy EDIT:Tam ten koleś co mówi, że dodałby nieskończone ammo itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Oni tam ogólnie są dziwni, np większość woli grać w oknie niż na full screenie, innym nie pasuje rozdzielczość, stwarzają z dupy problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Dlatego się na tamtym forum nie udzielam już tak bardzo. Tutaj jest lepsza atmosfera i przynajmniej tu są tworzone "prawdziwe" gry. A co przez to rozumiem, gry które mają fajną grafike, fabułe i odjechany gameplay. Oczywiście nie każdy jest Pro Makerem więc rezultat nie będzie taki sam ale, pod koniec projektu gra i tak jest fajna i miło w nią pograć. @UP Zgadzam się. Z igły robią widły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 DarkTeam ma pewnie ten sam problem co Bedziom. Najprawdopodobniej jest to wina sprzętu - surfejsy to jedyny element GMa który może się gryźć z kartą graficzną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 DarkTeam ma pewnie ten sam problem co Bedziom. Najprawdopodobniej jest to wina sprzętu - surfejsy to jedyny element GMa który może się gryźć z kartą graficzną. Hm... możesz mieć racje explosivo.O ile się nie myle wczoraj miałem wyłączonego Controllera OpenGL. W edicie dam odpowiedź czy chodzi z OpenGL'em. EDIT:Nic z tego, nie chodzi dalej.Niewiem, może rzeczywiście to karta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się