M@ILOSZ Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Dawno temu Ten sam problem co kilkanaście miesięcy temu na GML teraz mam na C#. A mianowicie jak złożyć nazwę zmiennej z dwóch innych zmiennych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Nie mam pojęcia o co może chodzić, mogę powiedzieć tyle że to co zrobiłeś kilkanaście miesięcy temu na gml było beznadziejnym wyborem bo do czegoś takiego tablice aż się proszą żeby ich użyć. Nie wiem czy nie wiesz co to tablice/nie potrafisz ich używać/nie wpadłeś na to że mogły by do tego pasować, ale chociaż spróbuj ich użyć a nie kombinujesz na siłę ze składaniem nazw zmiennych. Masz nawet jakiś jakże złożony fragment kodu, nie wiem po co ci on ale może sie na coś przyda int[] tablica = new int[10]; tablica[3] = 4; tablica[6] = -12; for(int i=0; i<tabica.Length; i++) { Console.WriteLine("Element " + i + " w tablicy wynosi " + tablica[i]); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 C# to język kompilowany, nie interpretowany, więc wątpię, by tam były takie funkcje. Możesz próbować zrobić to na mapach. Albo rób to po prostu inaczej. EDIT: Dictionary to mapa w C#. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ok, a da się tworzyć tablice o nieograniczonej ilości pozycji, albo zwiększać ilość pozycji już po ich ustanowieniu? BTW: Wiem co to tablice i potrafię ich używać, ale po prostu zmienna w nazwie zmiennnej mi bardziej pasowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Ok, a da się tworzyć tablice o nieograniczonej ilości pozycji, albo zwiększać ilość pozycji już po ich ustanowieniu? Zawsze ogranicza Cię pamięć przecież. Więc nie da się. A do zwiększania ilości po stworzeniu to musisz tablicy dynamicznej jakiejś użyć. Chociażby STLowy vector dla C++. W C# chyba też coś takiego jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Jak nie push+pop, to add+remove/delete - na wspomnianej strukturze Dictionary na pewno się tak da, to samo ArrayList. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 A nie da się przypisać obiektów do tablicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 C# to język kompilowany, nie interpretowany, więc wątpię, by tam były takie funkcje. Możesz próbować zrobić to na mapach. Albo rób to po prostu inaczej. EDIT: Dictionary to mapa w C#. C# to język kompilowany? buhaha bardzo śmieszne ;) to tak samo język interpretowany jak każdy inny wysokopoziomowy np java. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Gadałem na ten temat wcześniej z Dawiddsem, zapomniałem edytować posta. "Półkompilowany" Tak czy siak - w Javie nie ma takiej opcji by zmienić nazwę zmiennej, wątpię żeby w C# było coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się