Skocz do zawartości

Pure Rocket Ownage


ANtY

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności
logonvg.png


Opis:
Pure Rocket Ownage jest dynamiczną grą akcji, w której gracz steruje czołgiem odbywając potyczki i wykonując zadania w różnych trybach rozgrywki. Do wyboru mamy "Arena", "Time Attack", "Time Challange", "Survival", ""Race", "Base Defence". Całości towarzyszy rozbudowana opcja upgrade'ów dających możliwość usprawnienia pojazdu nawet o nowe bronie.

Strona

Autorzy:
ANtY - projekt, design, grafa, programowanie, map design
waxx - programowanie, map design
Morro - pomoc z efektami
programista - muzyka
Jakim - muzyka
Niko278 - strona, kilka grafik

0e317312a1c2d877fd7ab5dbfd68279d.jpg


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm, wydaje mi sie ze jakby dac szybsze rakiety (machinegun jest juz spoko), to boty za latwo by cie zabijaly i ciezko byloby cokolwiek dodge'nac, also gra klatkuje na filmiku przez frapsa :S

co do obracania wybralismy ten wariant bo w grze duzo sie dzieje i czekanie az ci sie lufa obkreci mogloby zwiekszyc rate deadow diametralnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No tak, pomysł z czekaniem na lufe odrzuciliśmy jakiś czas temu, filmik przez frapsa ma 20 fpsów, więc trochę stracił na dynamiczności i w ogóle.

Multi nie ma, wszystko co tam jest to ai (na arenie bardzo sprtyne zresztą).

W każdym razie na filmiku jakoś to gorzej wygląda niż w grze ( musiałem w oknie 800x600 nagrywać i i tak lagowało :/ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się oczywiście nie podoba : D Czołgi kręcą lufami z nieskończoną prędkością (nieważne, że mogło by zmniejszyć dynamizm, tak wygląda lipnie), strzelają 4 rakietami na sekundę (które też lecą z przeogromną prędkością), po zabiciu byle kogo wyskakują _teksty_ na pół ekranu (słowo mi uciekło), czołgi spokojnie mogą strzelać do celów oddalonych od siebie może z metr, boty zachowują się inaczej niż gracze (w ogóle nie mają limitu obracania się, obracają się natychmiast tam gdzie chcą (tak jak gracz steruje lufą).

 

Nawet gdyby było w tym multi to ta gra i tak będzie lipna, sama idea strzelających do siebie czołgów nie ma przyszłości. Do tego jakoś nie jestem w stanie dostrzec w tym elementów jakiegoś "skilla" - jakiegokolwiek poziomu trudności, czegokolwiek, przez co rozgrywka była by ciekawa (wciągająca) a nie ograniczała by się do klikania w czołgi przeciwników i zasypywania ich seriami rakiet niczym z karabinu maszynowego.

 

Ale nie grałem więc mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Co tu dużo mówić, tylko jeden czołg (gracza) kręci lufą z "nieskończoną" prędkością.

Akurat jak rozwalasz kogoś kto jest od ciebie metr to sam też jesteś raniony wybuchem (dość mocno).

Pewnie mamy inne pojęcia arcade, funu i skilla więc trudno się będzie dogadać.

Z waxxem gramy w to po czasem 2h dziennie (nie testujemy, gramy) więc imo wciąga (dla porównania w swc w ogóle nie grałem, żeby nie było).

I tak byś nie kupił więc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Symulatory nie każdy lubi, tak samo jak arcady. Co do napisów to musiałem w oknie 800x600 nagrywać (a i tak 20 fpsów) a nie chciało się resizować napisów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Mi sie tam podoba. Nawet napisy po zabijaniu mi sie podobaja, tylko do tekstow czytanych bym sie przyczepil. Fajne by byly takie bardziejj quakowe.

Też bym wolał ale kto to nagra :)

 

@up: płatność po wydaniu gry jakbyś był zainteresowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
logomale.png


Kilka słów na temat gry od każdego członka głównego zespołu pracującego nad grą

Główny programista
Moim ulubionym trybem rozgrywki jest z pewnością "Race". Szybkość czołgu wraz z licznymi pułapkami i przeszkodami na drodze tworzy wrażenie bardzo szybkiego i wymagającego zręczności gameplayu, czułego nawet na najdrobniejsze pomyłki. Potrzeba wiele prób i podejść do mapy, aby wkońcu wiedziec gdzie skręcić, kiedy zwolnić, tak aby nasza droga była najlepsza.
Także decyzje, które musisz podejmować w ułamku sekundy - czy zacząć strzelać w beczki i spróbować po nich przejechać ryzykując przy tym utrate HP, czy też wybranie alternatywnej, bezpiecznej ale lekko dłuższej ścieżki - to sprawia że gra dostarcza na prawdę dużo przyjemności.
No a potem kiedy widzimy już metę, przychodzi wielka radość i ulga, że udało nam się dojechać bez żadnej śmierci, dostaliśmy 3 gwiazdki, a na dodatek pobity został rekord mapy!



race.jpg


Nowy grafik
Gra okazała się świetna. Zaskoczyło mnie to w pewnym sensie. Od najwcześniejszych wersji dostarczała rozrywki, jest bardzo grywalna nawet jako beta. Nigdy nie przypuszczałem, że gra, nad którą pracuję może dostarczyc takiej satysfakcji zarówny od strony twórcy jak i gracza.
Ulubiony tryb? Hmm, "Time attack" ale nie mam pojęcia dlaczego :fishface:


time_attack.jpg


Ja
Moim ulubionym trybem gry jest "Arena". Uwielbiam AI naszych botów, które jest inteligentniejsze niż mogłem sobie wyobrazic kiedy projektowaliśmy ten tryb. Według mnie wymaga on więcej "skilla" niż inne. Jeśli chcesz zdobyc 3 gwiazdki za ukończenie poziomu nie możesz skupiac się tylko na stosunku K:D ( zabic do śmierci ) ale również na celności - nie można strzelac na oślep. Jest to także jedyny (póki co) tryb gdzie możesz zbierac skrzynie z bonusami. Zapewniają one podwójne obrażenia, niewidzialnośc, nieśmiertelnośc lub podwójną szybkośc. Boty również mogą je zbierac, więc trzeba uważac, czy za budynkiem nie czai się np. niewidzialny przeciwnik. Dzięki tym trzem rzeczom "Arena" jest bardzo wciągającym trybem.


pro.JPG


Zadanie dla was

Robiliśmy już dwa podejścia do trybu "Base defense", ale oba nie były dostatecznie fajne. Może wy macie jakieś dobre pomysły co do ostatniego trybu gry. Może coś w stylu tower defense? Może coś innego?
Autor najlepszego pomysłu otrzyma darmową kopię gry.

I na koniec kilka WiPów od nowego grafika

proc2.jpg

proc1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Chciałem zobaczyć screena w wyższej rozdzielczości, prowadzi mnie na indiedb i z ciekawości zerkam na summary.. i.. Na litość boską kto te teksty tłumaczył na angielski?! Poprawicie to bo cholernie razi i odrzuca..

Następnym razem nie klikaj z ciekawości, bo nikogo twoje opinie nie obchodzą, pod każdym newsem domyślnie wyobrażam już sobie twój komentarz, więc nie musisz się wysilac.

 

Nikt nie tłumaczył, tłumaczyliśmy to z angielskiego na polski, żeby postnąc na gmc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następnym razem nie klikaj z ciekawości, bo nikogo twoje opinie nie obchodzą, pod każdym newsem domyślnie wyobrażam już sobie twój komentarz, więc nie musisz się wysilac.

 

Nikt nie tłumaczył, tłumaczyliśmy to z angielskiego na polski, żeby postnąc na gmc, jedynym tłumaczonym kawałkiem był ten autorstwa regga (grafika)

hehe, niezły rage :) Nie wiedziałem, że całość ma być in inglisch więc wskazałem, że jakość jest beznadziejna. Mój błąd, następnym razem przymknę oczy i będę wychwalał pod niebiosy wszystko co tylko zobaczę bo na pewno tylko ja zwracam uwagę na takie "małe błędy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
hehe, niezły rage :) Nie wiedziałem, że całość ma być in inglisch więc wskazałem, że jakość jest beznadziejna. Mój błąd, następnym razem przymknę oczy i będę wychwalał pod niebiosy wszystko co tylko zobaczę bo na pewno tylko ja zwracam uwagę na takie "małe błędy".

Nie wiem, czy to głupota, czy złośliwośc, bo może nie zauważyłeś ale żaden twój komentarz nie jest przydatny, ani konstruktywny. Ja w swojej prymitywnej arogancji i zacofaniu nie zauważyłem błędów przy pisaniu tego, bo (uwaga) w innym wypadku bym je poprawił. Nie widziałem żadnego twojego posta, który dotyczył by czegokolwiek innego niż jakości angielskiego w naszych newsach/czymkolwiek innym. Podpowiem, że nie pomaga to przy robieniu gry, do tego nigdy jeszcze nie podałeś konkretnych przykładów co cię tak mocno razi.

Na tyle jest to przewidywalne i wkurzające, że po większości newsów piszę do waxxa "zaraz woock coś sapnie o angielskim" i zgadnij co? Mam rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Nudne by było.

Edit: może zróbcie coś na wzór MOBA? Coś jak mapa

Pomyślimy nad tym.

 

@M@ILOSZ: to samo jest w survivalu tyle, że możesz jeździc. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"to samo jest w survivalu tyle, że możesz jeździc."

 

No wiem, ale jakby zrobić taki tryb że nie musisz się przejmować poruszaniem pojazdu, za to z każdej strony atakuje cię powiedzmy 10 - 20 innych pojazdów, które nie mogą strzelać, ale unikają twojego ognia, a ich celem jest udeżenie w gracza i wtedy wybuchają. Pojawiałyby się coraz szybciej, a celem gracza byłoby utrzymanie się jak najdłużej. Plus np. jak się trafi jakiegoś z dala od siebie to on i tak wybucha i niszczy inne obok niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...