Trotom Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Mam problem z game maker(8), otóż mam ustawione, aby przy kolizji z obiektem zmienna się zmniejszyła: Event collision with slot1l GML if global.n=1 then obr=20*s1ll if global.n=2 then obr=35*s1ll if global.n=3 then obr=15*s1ll if global.n=4 then obr=10*s1ll if global.n=5 then obr=10*s1ll// to jest do określenia obrażeń global.z1l-=obr show_message('bum') Lecz ta zmienna się nie zmniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 A global.n nie wynosi czasem 0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 sprawdziłem dodając przed show_message('0'), ale nic nie pokazało. Pomyślałem może, że nie dotyka sprite i wstawiłem sprite na całą kratkę, ale przezroczystego i też nic Posty połączono: Czekam na odpowiedź w tej sprawie. Unieruchamia ona produkcję mojej gry. To w międzyczasie jak nie masz co robić to możesz przeczytać regulamin. Warn. Platyna Edit: Odświeżam, bo problem nie został rozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Odświeżam. Tamtym postem też odświeżałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 sprawdziłem dodając przed show_message('0'), ale nic nie pokazało. Pomyślałem może, że nie dotyka sprite i wstawiłem sprite na całą kratkę, ale przezroczystego i też nic Coś mi się zdaje że jak sprite jest przezroczysty to nie następuje kolizja. Wyjścia są dwa: ustaw maskę dla obiektu, albo daj sprite, ale przynajmniej trochę pokolorowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Cos ci sie zle zdaje, M@ILOSZU. Ze zdajowaniem to sobie idz do Nibylandii, i tam wrozki w blad wprowadzaj. Czasami lepiej cos sprawdzic, co nie? Zwlaszcza gdy to jest bardzo proste. Podejzewam, ze gdzies ta twoja zmienna sie ustawia z powrotem na full, np step czy cos. Jesli bedziesz po godzinie 16 online, zagadamy na GG, bo jesli sam tego dalej nie mzoesz odkryc, chetnie podejze projekt. Twoj sposob nazywania zmiennych jest baardzo abstrakcyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 M@ILOSZ sprite obiektu zderzenia i pocisku jest ustawiony na to co ma wyświetlać i mogę ciebie zapewnić, że się stykają. PoxiPol nie ustawiam tej zmiennej gdzieś na full, bo tylko w create jest napisana ilość jaka ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Widocznie obiekty ze sobą nie kolidują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 mogę ciebie zapewnić, że się stykają A ja mogę ciebie zapewnić że nie. Ustaw maski obu obiektom. A jak jakiegoś obiektu nie chcesz wyświetlać to nie dawaj przezroczystego sprita, tylko odznacz Visibility w danym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trotom Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 @up maska była ustawiona już dawno przepraszam już działa wstawiłem maskę dla pocisku. Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się