kt1117 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Na początku muszę Was przeprosić za poprzedni temat, już myślałem, że obeznałem te Unity, ale mam problemy z kolizjami, a nie znalazłem żadnego skończonego kursu w necie, więc wystawiłem was do wiatru. Jednakowoż GM'a znam i choć ie stworzyłem żadnej gry godnej wystawienia na światło dzienne, nie jestem złym programistą (znam Multiplayer, chociaż 3d, jest dalej czarną magią). Chciałem Wam więc zaproponować współpracę, na warunkach zawartych w poniższym regulaminie: 1. Nikt nie jest szefem, wszyscy wykonują swoje zadania w czasie, który jest im potrzebny. 2. Nikt nikogo nie popędza. 3. Nie jesteśmy nastawieni na komercję, ale jeśli wpadnie jakaś kasa z gry, każdy otrzymuje tyle samo. 4. Jeśli ktoś opuści zespół w trakcie tworzenia gry, jego praca może zostać wykorzystana. 5. Regulamin na początku współpracy pozostanie otwarty i każdy z naszej grupy ma prawo dodać do niego jakiś punkt po uprzednim głosowaniu, oraz na takich samych zasadach zmienić lub wyrzucić dany punkt. Przyjmę każdego, który potrafi robić coś związanego z grami. (Na razie oprócz programisty, bo nie jest potrzebny.) Aktualny skład Zabójczych temperówek: programista - kt1117 designer, pomysły na gry itd. - bosu. grafik-Shill webmaster-morti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Powodzenia w szukaniu :) Pomógłbym ci ale nie mam zbytnio dużo czasu żeby dobrze zjeść a co dopiero na zabawę blenderem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Na początek myślałem o grze w 2d, 3d jeszcze nie opanowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...