Skocz do zawartości

wiecej niz jeden obiekt


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie tabelki itd rysujesz uwzględniając pozycję viewa, najprościej po prostu na początku drawa daj

GML
x = view_xview[0];

y = view_yview[0];

 

draw_tabelka(x, y);

draw_tekst_na_tabelce(x+5, y+5);

//itd, wszystko rysujesz uwzględniając x i y (x +coś, y + coś)</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. tworzysz nowy object

2. tworzysz sprita jakiejś tabelki

3. do eventu "draw" tego objectu z pkt. 1 wkładasz kod:

GML

xx = view_xview[0];

yy = view_yview[0];

 

draw_sprite( NAZWA SPRITU Z PKT. 2, -1 ,xx, yy );

LUB

GML

draw_sprite( NAZWA SPRITU Z PKT. 2, -1 , view_xview[0], view_yview[0] );

 

prościej chyba się nie da wytłumaczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...