LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Tytuł: Parszywa Dwunastka II Gatunek: TDS Opis: Więc jest to seqel Parszywej Dwunastki. Początkowe założenia miały daleko odbiegać od części pierwszej, głównie chodzi mi o fabułę. Jednak postanowiłem że w drugiej części będzie sporo nawiązań do części pierwszej, min. wyjaśnią się okoliczności śmierci Richarda, którego znajdujemy zabitego w pokoju w zamku. Gra jest oczywiście rozgrywana w realiach II wojny światowej. Wcielamy się w żołnierza piechoty Andrewa VanLeera - brata zabitego Richarda. Pragnie on wyjaśnić co się naprawdę stało z jego bratem i dowiaduje się kilku ciekawych rzeczy(przy okazji morduje sobowtóra, który podszywał się pod Richarda). Ale nie będę wam tu całej fabuły opisywał, bo popsuję zabawę. Demo nie ma chyba nic wspólnego z fabułą, to jest tylko pokaz, abyście wiedzieli co i jak. Gra jest dość trudna, ale to celowe, żebyście za szybko nie ukończyli demka.:D Szczególnie radzę uważać na kolesi w kapeluszach(gestapo) są dość agresywni. Aha, i nie atakujcie zielonych, to Wasi :D Download: Download Rozmiar pliku: jakieś 9 mb Autorzy: Programowanie: Ja z pomocą Marka.S i Pablo-GM(AI) Fabuła: Ja Grafika: Może nie jest zachwycająca, ale robiłem ją prawie w całości sam i jestem z niej dumny :D Muzyka: Wolfenstein Screeny: Życzę miłej zabawy ;) Jeśli są pytania odnośnie arsenału broni to proszę pytać, wymienię tu tylko to co jest dostępne w wersji DEMO. 1. M1 Garand 2. Thompson 1928 3. Colt 1911 4. Luger 5. Walther P38 6. Kar98k 7. MP40 8. STG44 9. STEN 10. Strzelba 11. Dubeltówka 12. Obrzyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Kurde gra na prawdę piękna ! To nic , że nie widziałem ani jednego ponieciowanego sprita ale i tak jest boska ! Jestem dopiero w pierwszej misji , i na prawdę ciężko jest mi poradzić sobie z gestapowcami : D 4/5 i wracam do gry ! EDIT Ukończyłem wersję demonstracyjną i znalazłem cztery bugi ( w następujących sytuacjach ) - po podejściu do samochodu wciśnięcie enter dało mi buga po którego ingorowaniu mogłem kontynuować grę . - po podejściu do ściany przyciskiem A / D mogłem przez nią strzelać . - object pomocnika który dostał granatem ma zły depth , ponieważ żyjący przeciwnik chodził pod nim . - możemy wejść na naszego pomocnika . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 - po podejściu do samochodu wciśnięcie enter dało mi buga po którego ingorowaniu mogłem kontynuować grę . - po podejściu do ściany przyciskiem A / D mogłem przez nią strzelać . - object pomocnika który dostał granatem ma zły depth , ponieważ żyjący przeciwnik chodził pod nim . - możemy wejść na naszego pomocnika . - to zostało po porzedniej części, ponieważ była tam możliwość otwierania różnych rzeczy. -dam grybszy sprite i bd dobrze -depth do poprawki -tu też wielkiej filizofii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to zostało po poprzedniej części, ponieważ była tam możliwość otwierania różnych rzeczy. proponowałbym od nowa napisać a tylko niektóre elementy przenieść z jedynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 16 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Stara, dobra Parszywa! Powiem że mocno wciąga i ma genialny poziom trudności - taki w którym trzeba uważać na każdy krok, więc napinka jest ostra i można się wczuć w świat gry. Bardzo fajne dźwięki broni, idealnie pasują. Co do grafiki to szkoda że nie jest zbyt ładna, lepiej jakbyś komuś zlecił, wtedy naprawdę gra byłaby idealna. No ale jak na razie pięć na pięć i oby tak dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 proponowałbym od nowa napisać a tylko niektóre elementy przenieść z jedynki. nieee, bo to będzie mi potem potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Ta gra to szczyt satyry na gmclanie! Na prawdę dałem się nabrać na to, że atakujemy(sic!) prawym przyciskiem myszy, a lewym przeładowujemy broń. Zginąłem co najmniej dwukrotnie, gdy celowałem w Niemca, i bah! I co? Przeładowywałem broń i ginąłem. Dopiero po czasie załapałem ten dowcip! Poza tym bronie. Znajdziemy w tej grze świetną parodię legendarnego THOMPSONA. Tak, Andrew VanLeer używa broni o nazwie THOPMSON. Być może jest to zwykłe nawiązanie nienaruszające praw autorskich, ale na mojej twarzy spowodowało uśmiech. Nie przemawia jednak do mnie Dubelt wka, autor mógł postarać się o coś bardziej złożonego niż wycięcie jednej literki (np. zamienienie szyku, tak jak wyżej). Bronie strzelbopochodne zostały potraktowane w tej grze jako bronie tzw. melee. -Nie używaj broni strzelbopochodnych na dystans Dokumenty leżące między drzewami? Nie wiem, czy nie jest to obraza w kierunku naszych zachodnich sąsiadów. Mimo wszystko motyw śmieszny, okazuje analfabetyzm nazistów, przez który traktują dokumenty jak zabawki (których nie sprzątają!). I w końcu podtekst polityczny w opisie pierwszego zadania! Naszym celem jest unicestwienie Hansa Milera, odebranie mu dokumentu (może to jeden z tych, które leżały na drodze?), oraz dopilnowanie by zginął Miller Leszek, przynajmniej ja tak odebrałem ten dowcip. Parszywa Dwunastka II to świetna gra, zapewniająca ubaw dla całej rodziny! Moja ocena to 4.7/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Hmmm... Na początek grafa. Może dodaj możliwość wgrywania własnej grafiki? Ta co jest aktualnie, jest taka no ... brzydka :( Imo, menu powinno się podświetlać po najechaniu myszą, a efekty między roomami dupnie wyglądają :P Raz, wróg mnie nie zauważył, mimo iż powinien. Amunicja nie resetuje się po dedzie. Taka propozycja, może zrób żeby view był na celowniku, nie na graczu? Chodzi mi o to żeby móc po prostu patrzeć trochę dalej :) Co do gameplay'a, strasznie trudna gra, wciągająca, poza grafiką! 4/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Hmmm... Na początek grafa. Może dodaj możliwość wgrywania własnej grafiki? Ta co jest aktualnie, jest taka no ... brzydka :( Znasz jakąś grę, w której tak można? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Znasz jakąś grę, w której tak można? W dużej ilości można podmienić pliki w folderze z grafikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Znasz jakąś grę, w której tak można? W gta dało się zmienić skin bohatera chociażby, z reszto to zawsze była by jakaś innowacja nie jest nigdzie powiedziane że użytkownik gmclanu nie może dodać czegoś od siebie a ma się trzymać pomysłów z innych gier jeśli potrafi tak zrobić to czemu by nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Znasz jakąś grę, w której tak można? Nie grałeś w MC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 16 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 tak, już widzę jak robicie własne wypasione grafiki i podmieniacie : / co to jest emce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Znasz jakąś grę, w której tak można? A może któryś GMClanowicz wprowadzi innowację w swej grze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Widzę że niektórzy użytkownicy są chyba niepełnosprytni, ale wyjaśnię co trzeba: tego THOPMSONA nawet nie zauważyłem - do poprawy. Bronie strzelbopochodne zostały potraktowane w tej grze jako bronie tzw. melee. Nie, chodziło mi o długi dysnans bo nie skutkuje, szkoda ammo po prostu. Dokumenty leżące między drzewami? Nie wiem, czy nie jest to obraza w kierunku naszych zachodnich sąsiadów. Mimo wszystko motyw śmieszny, okazuje analfabetyzm nazistów, przez który traktują dokumenty jak zabawki (których nie sprzątają!). Nie człowieku, masz zatłuc gestapowca(koleś w czarnym płaszczu i kapelutku) uzbrojonego w MP40, po jego śmierci wypadnie dokument który masz wziąć, trudne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 nie zmienia to faktu ze ogrom dokumentów leży na ziemi i nie można ich podnieść ; < Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to tylko dekoracja, tamten dokunet jest żółtawy i zachlapany krwią, wypada z Millera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Grę przeszedłem, drogi Loliku. nie zmienia to faktu ze ogrom dokumentów leży na ziemi i nie można ich podnieść ; < to tylko dekoracja, tamten dokunet jest żółtawy i zachlapany krwią, wypada z Millera. Ech... Inaczej. Czemu udekorowałeś ścieżkę dokumentami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 to takie śmieci są, sprite jest losowy, wybierany spośród kilku, poczekajcie trochę, za jakąś godzinę, dwie wrzucę demo z poprawkami i usuniętymi bugami. EDIT: Demko dam jutro, będzie już dopieszczone, przy okazji dorzucę kilka bajerów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kataner Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Zaciąłem się w krzaku. I w ścianie. Autoreload po opróżnieniu magazynka poproszę. "Czy chcesz wyjść" po naciśnięciu Escape'a poproszę. Granaty jako broń wybieraną rolką, a nie rzucaną siłą woli poproszę. W zamian oferuję na razie trójkę. Pracuj :thumbsup: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 oj panie niestety (a niestety bo bardzo spodobal mi sie ogolny klimat gry) musze sie doczepic. Gra jest cholernei trudna, bylo by to moze i plusem gdyby wine ponosil dynamiczny gameplay czy tam cos, niestety wine ponosza pewne nieprzemyslenia. Doczepilbym sie glownie do sterowania. Jest okrotne! pomijajac fakt ze chodzenie w strone myszki jest dla mnie w tdsach kompletnym niewypalem i kompletnie niepotrzebne (jak tu sie chowac za przeszkodami, skoro kilku przeciwnikow w kolo i juz poruszanie jest praktycznie niemozliwe przez wiecznie zmieniajaca sie os ktora porusza sie bohater. Moja wielka prosba od serca: Wrzuc sterowanie zwykle osmiokierunkowe, strzalka do gory - idzie do gory, reszta kierunkow analogicznie. Naprawde poprawilo by to baardzo wiele. Jesli wolisz sterowanie takie to przynajmniej zrob ze mozna sobie ktores wybrac!) oprocz tego postac wykonuje strafy jakos dziwnie wolno, to co jest najwazniejsze (a moze byloby gdyby sterowanie tego i tak praktycznie uniemozliwialo) podstawa. Druga sprawa widocznosc. Postacie sa duze, zajmuja spora czesc ekranu a bohater gowno co widzi, fajnie jakby kamera odrobine starala sie sledzic i celownik, tak zeby przynajmniej przeciwnicy nie mieli lepszego wzroku od nas. Po drugie nei wiem co jest z tymi broniami, podczas walki o zycie nie ma czasu szukac malenkich napisow w prawym gornym rogu i fajnie byloby miec jakis dzwiek ze bron jest nienaladowana. Male czepialstwo z mojej strony ale zginalem przez to pare razy) charakterystyczne "klik klik" byloby fajne. To samo z przeladowywaniem, moze jakas animacja? albo chociaz ikonka czy cokolwiek. Wymienilem te bardziej razace problemy, na upartego znalazlbym pare usprawnien czy ulepszen ktore by sie przydaly, bo to kurde naprawde dobra gra mogla by byc. sprobowalem przejsc znowu i znowu poleglem, no to sie i przyczepie do jednej rzeczy :) Mianowicie nie da sie przezyc starcia bez straty energi. W dobrej grze powinno sie dac pokonac dwoch gosci bez straty energi w otwartym polu nawet jesli mialoby to byc trudne, a tutaj nie dosc ze nie jest to realne praktycznie, to i w teoria tego nei przewidziala. Przeciwnicy sa zbyt celni, kula zawsze leci w sam srodek glowy, a przedkosc z jaka sie poruszamy nei pozwala na jakiekolwiek uniki, przeszkody za ktorymi sie mozna schowac niewiele pomagaja bo nie mozna przez nie strzelac, a przeciwnicy nie przaladuja dajac nam ten jedyny moment zeby wyjsc i im wlepic kule. No i nawet jesli wlepimy takiemu kule z zaskoczenia w plecy, on i tak zdazy sie odwrocic i zrewanzowac, tak wiec starania i skradanie ch*j strzelil. Nie mam pomyslu jak to przejsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Przeanalizowałem i teraz wypowiem się na ten temat: Granaty jako broń wybieraną rolką, a nie rzucaną siłą woli poproszę. Nie ma sprawy, sam o tym myślałem ; D Ech... Inaczej. Czemu udekorowałeś ścieżkę dokumentami? Usunę je, żeby nie wprowadzały w mylny trop ;) Na początek grafa. Może dodaj możliwość wgrywania własnej grafiki? Ta co jest aktualnie, jest taka no ... brzydka Chyba żartujesz! Może jeszcze mam wprowadzić modyfikację kodu źródłowego i może jeszcze jakiś cwany użytkownik przerobi gre, wrzuci ją na GMC i poda jaką własną? Nie ma mowy, grafikę zostawiam taką jaka jest, może nie jest za piękna, ale jest w miarę i staranna i co najważniejsze, włożyłem w nią bardzo dużo pracy i nie mam zamiaru tego wywalać w błoto. Sprawa zakończona. Ta gra to szczyt satyry na gmclanie! Na prawdę dałem się nabrać na to, że atakujemy(sic!) prawym przyciskiem myszy, a lewym przeładowujemy broń. Zginąłem co najmniej dwukrotnie, gdy celowałem w Niemca, i bah! I co? Przeładowywałem broń i ginąłem. Dopiero po czasie załapałem ten dowcip! Poza tym bronie. Znajdziemy w tej grze świetną parodię legendarnego THOMPSONA. Tak, Andrew VanLeer używa broni o nazwie THOPMSON. Być może jest to zwykłe nawiązanie nienaruszające praw autorskich, ale na mojej twarzy spowodowało uśmiech. Nie przemawia jednak do mnie Dubelt wka, autor mógł postarać się o coś bardziej złożonego niż wycięcie jednej literki (np. zamienienie szyku, tak jak wyżej). Bronie strzelbopochodne zostały potraktowane w tej grze jako bronie tzw. melee. CYTAT('jedna ze wskazówek') -Nie używaj broni strzelbopochodnych na dystans Dokumenty leżące między drzewami? Nie wiem, czy nie jest to obraza w kierunku naszych zachodnich sąsiadów. Mimo wszystko motyw śmieszny, okazuje analfabetyzm nazistów, przez który traktują dokumenty jak zabawki (których nie sprzątają!). I w końcu podtekst polityczny w opisie pierwszego zadania! Zmniejszono: 58% z oryginalnej wielkości [ 993 x 230 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek Naszym celem jest unicestwienie Hansa Milera, odebranie mu dokumentu (może to jeden z tych, które leżały na drodze?), oraz dopilnowanie by zginął Miller Leszek, przynajmniej ja tak odebrałem ten dowcip. Parszywa Dwunastka II to świetna gra, zapewniająca ubaw dla całej rodziny! Moja ocena to 4.7/5 Ok, było kilka drobynych błędów, ale mogłeś to powiedzieć normalnie, a nie robić z siebie komika, ok ? Przeciwnicy sa zbyt celni, kula zawsze leci w sam srodek glowy, a przedkosc z jaka sie poruszamy nei pozwala na jakiekolwiek uniki, przeszkody za ktorymi sie mozna schowac niewiele pomagaja bo nie mozna przez nie strzelac Przyspieszę trochę postać, aby mogła unikać postrzałów poprzez uniki. Co do przeszkód to je też dopieszczę, bo nie wszystkie mają właściwość SOLID (względem przeciwnika) Co do pocisku to wprowadzę coś co sprawi że pocisk nie będzie w 100% celny, to ułatwi rozgrywkę ;) Sterowania 8 kierunkowego chyba nie bd wprowadzać, co najwyżej dam wybór tak jak mówiłeś, ale to nie teraz. Zwiększę trochę widoczność i powinno styknąć ;) Mam nadzieję że rozwiałem wszelkie wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 gra ciekawa, fabuła interesująca, ale cholernie trudna. Polecałbym autosave'y zrobić bo wyczyśniłem ten pierwszy dom ( oczywiście sam bo AI sojuszników kuleje, tylko na początku mi pomogli, a później sam musiałem walczyc) i na moście mnie zabili. Po śmiercie nie odnawia się ammo. Myśle, że 4/5 jest dobrą oceną. Aha weź jakoś podrasuj logo swojego teamu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autosave będę wprowadzał, ale w późniejszych wersjach, teraz eliminuję większe wtopy. AI jest baardzo skomplikowane, ale niestety nie mam innego, a te, które mam cieżko jest rozkminić. Z tym nieodnawiającym się ammo już zrobiłem porządek. Co do logo to i tak chyba zmieniam je całkowcie, albo wgl usuwam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Ku*wa, czuje sie oszukany. Nie po to przedzieralem sie przez te szeregi cheaterow zeby na koncu okazalo sie, ze szedlem po byle kartke ktorej przekazu moglem sie domyslic ):< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nie martw się :D Niedługo wrzucę nową wersję z bardziej rozbudowaną fabułą ;) Konczę już trzeci poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 pocieszna gra a grafika jeszcze bardziej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xseon Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Te żolnierzyki sa najlepsze takie ,, Śmiechujące i Wigibaśne ,, a tak serio kanciasci są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&G MoH Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Ciężko przyzwyczaić się do sterowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się