iczigo Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dajmy na to że mamy kolor w GM 1212311 i można pozyskać z niego wartości R, G i B. Ale jak później te wartości złączyć z powrotem tak aby otrzymać ciąg liczb oznaczający początkowy kolor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Proszę: GML make_color_rgb(czerwony , zielony , niebieski) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Wystarczą operacje bitowe. #define c_rgba(r, g, b, a) (((r&0xff)<<24)|((g&0xff)<<16)|((b&0xff)<<8)|((a&0xff)<<0)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 jesli gml to: wl_kolor=string( R )+string( G )+string( B ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 jesli gml to: wl_kolor=string( R )+string( G )+string( B ) LOL Raczej nie chodziło o formę '255255255' (biały) tylko '16777215' (Także biały [RGB]) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Grudnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 jesli gml to: wl_kolor=string( R )+string( G )+string( B ) Raczej R * 65 536 + G * 256 + B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iczigo Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dzięki wszystkim coś pokombinuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 #define c_rgba(r, g, b, a) (((r&0xff)<<24)|((g&0xff)<<16)|((b&0xff)<<8)|((a&0xff)<<0)) Raczej R * 65 536 + G * 256 + B.Macie szczęście, że chodzi o grafikę 32 bitową - inaczej bym się przyczepił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Dzięki wszystkim coś pokombinuje. Nie kombinuj, tylko masz: r = kolor >> 16; g = (kolor & $FF00) >> 8; b = kolor & $FF; Jedna z optymalniejszych wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Wystarczą operacje bitowe. #define c_rgba(r, g, b, a) (((r&0xff)<<24)|((g&0xff)<<16)|((b&0xff)<<8)|((a&0xff)<<0)) Przecież on pyta o GML o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Przecież on pyta o GML o.O GML także obsługuje operacje bitowe, na jedno wychodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 20 Grudnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 tylko zamiast 0x dajemy $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się