Morti Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Witam. Mam pytanie. Jak zrobić pionowy pasek życia i żeby "szedł za kamerą (w sęsie że jest w jednym miejscu i jak gracz pójdzie dalej i kamera się przesunie to pasek życia też. Jak co to nie chodzi mi o jakiś skąplikowany pasek z różnymi kolorami tylko z 2 (czarnym i brązowym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 GML draw_set_color($000066) draw_rectangle(view_xview[0]+5,view_yview[0]+10,view_xview[0]+19,view_yview[0]+5+hp*3,0) draw_set_color(0) draw_rectangle(view_xview[0]+4,view_yview[0]+10,view_xview[0]+20,view_yview[0]+5+maxhp*3,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Jak tak robię że maxhp=100 to ten pasek jest dość duży. Chodzi mi o coś w tym stylu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 To daj maxhp = 20 i odejmuj po 1-2 hp... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 bo musisz sobie wartości podmienić w skrypcie muczka a dostosowanie ilości hp do paska jest bzdurą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 A no tak... nie spojrzałem na jego kod, sory :) No rzeczywiście wystarczy zmniejszyć rozmiary kwadratów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 GML draw_healthbar(view_xview+x1,view_yview+y1,view_xview+x2,view_yview+y2,zmienna_zycie,c_black,c_red,c_blue,3,0,1) Inna wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Najlepiej to zrobić procentowy pasek GML draw_set_color(0) draw_rectangle( view_xview[0] + X, view_yview[0] + Y, view_xview[0] + X + SZEROKOSC_PASKA, view_yview[0] + Y + WYSOKOSC_PASKA, 0 ) draw_set_color($000066) draw_rectangle( view_xview[0] + X, view_yview[0] + Y, view_xview[0] + X + SZEROKOSC_PASKA, view_yview[0] + Y + ( ( MAXHP - HP ) * WYSOKOSC_PASKA ) / MAXHP, 0 ); Za wszystkie napisy dużymi literami oraz X i Y podstaw własne wartości lub zmienne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 THX all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się