Cekol Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 JA SAM zrobiłem przykład realistycznej jazdy samochodem:https://gmclan.org/up808_4_carrs.html proszę abyście go ocenili. I jeśli się wam spodoba to proszę abyście ten przykład dodali do downloadu GmClanu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 po zachamowaniu, albo długim skręcaniu, samochód przestaje przyspieszać i wolno jedzie, pozatym radziłbym kod klawiatury dać w step a nie w draw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 poprawiłem z tym kodem. po zachamowaniu, albo długim skręcaniu, samochód przestaje przyspieszać i wolno jedzie bo ty chyba wtedy wieżdzasz w trawe,a na trawie wolniej jedzie(taki efekt :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Fajny przykład :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Radził bym popracować jeszcze nad tym. Poza tym jakoś mi się nie widzi że jest to przykład twojego autorstwa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Poza tym jakoś mi się nie widzi że jest to przykład twojego autorstwa no qrde noo. :sp_ike: to jest mój przykład! :sp_ike: ja go sam zrobiłem. :sp_ike: ja niejestem taki początkujący. :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 No tak, fajny silnik, fajny, ale zastanawia mnie jedna rzecz... Przykład samochodu wyścigowego pobranego z GMXXL ma identyczne działanie, a kod ma wiele podobieństw... Ale coż, mogę mieć tylko nadzieję, że to przypadek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 zwłaszcza po wczorajszym pytaniu jak uzależnić moc skręcania od prędkości... zwykłe proporcje z matematyki. Może faktycznie to jest podrobione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 ja niejestem taki aby zmieniać troche przykłady i uznawać potem je za moje. ja robie zawsze od początku i działam na metode próbi błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 ja niejestem taki aby zmieniać troche przykłady i uznawać potem je za moje. ja robie zawsze od początku i działam na metode próbi błędów. Eee... Tak jak z tym przykładem lasera? ^^ (sorx, to było nieco wredne =D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 hmm sprawdziłem tamten przykład i jedna sprawa - w create również jest ustawiona zmienna friction, z tym że u ciebie jest tak niska, że niemalże bez sensem staje się jej używanie zwłaszcza jeżeli wychamowuje nas trawa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 ale beton nas nie chamuje a w realu ja sie jedzie po betonie to troche sie jednak chamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolas Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Taaa.... Wszystko fajnie, ale super by bylo jak bys dodal jakies efekty przy zderzeniu, bo takie proste zatrzymywanie sie w miejscu nie wyglada ciekawie. EDIT: Tak, ale jak realistycznie to realistycznie do konca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 przypomne wam że to przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 A ja ci przypomnę że to nie ten dział na przykłady =3 Już git. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 A ja ci przypomnę że to nie ten dział na przykłady =3 no jak to nie ? GMCLAN Forum > Game Maker > Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM przecież wyrażnie pisze przykłady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 no jak to nie ? GMCLAN Forum > Game Maker > Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM przecież wyrażnie pisze przykłady Patrysław przeniósł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 no jak to nie ? GMCLAN Forum > Game Maker > Skrypty, przykłady, dodatki, silniki 3D dla GM przecież wyrażnie pisze przykłady Oj człowieku w ogóle nieprzytomny jesteś, przecież na początku założyłeś ten temat w "Dema gier, biblioteki i inne" dopiero Patrysław przeniósł tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się