Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Tytuł: BLACK TcW Gatunek: Platformówka/Logiczna Opis: BLACK TcW jest to (a raczej będzie) platformówka z elementami logicznymi. O co w niej chodzi? W Demo, czyli części pierwszej, czyli kampanii Pomarańczowej chodzi o dotarcie do przycisku który usuwa ściany blokujące przejśćie, ominięcie przeszkód i dotarcie do mety, którą jest obracający się kwardacik (jeśli można tak to nazwać). Utrudnieniem w tej grze jest to, że jeśli spadnie się nie w to miejsce co trzeba, będzie trzeba zaczynać od początku (poziom). Celem gry jest odblokowanie wszystkich światów, oczywiście w pełnej wersji znajdować się będzie ich około 4, z czego jeden na około 60-70 leveli. Jak można zauważyć do tej gierki można wymyślić dużo urozmaiceń, oraz zrobić masę poziomów. Do dokończenia DEMA wystarczy mi zrobienie chociaż 1/4 kampani pomarańczowej, czyli mniej więcej 3-4 dni. Autorzy: Programowanie: Artengo Fabuła: Artengo Grafika: Artengo Muzyka: (tymczasowy brak, jestem w trakcie robienia...) Screeny: edit: To są dwa ss'y, wyglądają jak jeden :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Daj te części murków co je trzeba usunąć na jakiś inny kolor. Będzie bardziej przejrzysta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Dzięki kt1117, właśnie tak zrobię. Jak zrobię, dodam nowe screeny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Styl graficzny (o dziwo) mi się podoba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Listopada 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Nie wiem ze screenów czym się biega, a styl graficzny podobny do N, tylko gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Biega się (jak narazie) czarnym kwadracikiem, takim małym :) Potem oczywiście zmienie, narazie wolę się skupić na ogólnym robieniu. Muszę dopracować kody, potem zrobić levele do demka, potem poprawię nieco grafikę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Nie zmieniaj grafiki,fajna jest,pasuje i nadaje klimat gry :borek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Uzjel, nie jesteś sam, mi też się styl grafiki bardzo podoba :). Czekam na demko :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ja myślałem że zostane zjechany jaka to badziewna gra nie będzie, a tu proszę! Na demko poczekacie do wtórku-środy. Usunąłem napisy typu "Open", "Great", "Excelent!" które pojawiały się gdy wykonywało się akcję. Aha, jak ktoś chciałby znaleść się w Creditsach to niech mi zrobi jakiś soundtrack do gierki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 No... po ss'ach wygląda... ######ście! Skojarzyło mi się z... Pataponem :P Nie zepsuj takiej dobrej grafiki kiepskim kodem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 dobra grafika?? to tylko zwykłe kwadraty, niektóre pełno, niektóre pocięte na ukos -.- nic w tym niesamowitego. Żaden styl graficzny... -.- nie zdziwię się jak gra nie będzie grywalna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Właśnie jest piękna w swojej prostocie... nie ma jakiś chaotycznie porozrzucanych pikseli na 'podłogach' itp., a wszystko wygląda... schludnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Listopada 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ja myślałem że zostane zjechany jaka to badziewna gra nie będzie, a tu proszę! Na demko poczekacie do wtórku-środy. Usunąłem napisy typu "Open", "Great", "Excelent!" które pojawiały się gdy wykonywało się akcję. Aha, jak ktoś chciałby znaleść się w Creditsach to niech mi zrobi jakiś soundtrack do gierki :) Czemu usunąłeś? Właśnie takie rzeczy są podstawą w np. kasualach. Ludzie lubią widzieć, że ######ście im idzie, nawet jeśli tak nie jest ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Ok, dodam, ale nie wiem niestety jak zrobić żeby ładnie wyglądały :( Dobry ziom idź graj w tibie jak nie lubisz takich grafik, a jeśli będzie niegrywalne, to nie pograsz, proste? Bez obrazy ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 po opisie nie wyłapałem, co ma znaczyć, że jeśli spadnie się nie w to miejsce co trzeba, dobra grafika?? to tylko zwykłe kwadraty, niektóre pełno, niektóre pocięte na ukos -.- nic w tym niesamowitego. Żaden styl graficzny... -.- nie zdziwię się jak gra nie będzie grywalna :) idź macać cycki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Jaklub, spróbuję napisać abyście rozkminili. Jeśli spadniesz na dół, (czerwone strzałki), nie wyjdziesz już do zielonego, będzie trza restartnąć 0.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik97 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Kurde, ja to zawsze mam problem żeby jakąkolwiek grę zrobić, bo nigdy nie mogę wpaść na dobry pomysł, a tutaj widzę grę, w której chodzi się czarnym kwadratem po czarnych kwadratach i stwierdzam, że to może być świetna gra. Życzę powodzenia w tworzeniu (obyś nie odrzucił projektu po tygodniu pracy tak jak ja to przeważnie robię XD). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 czyli chcesz zrobić ze złego dizajnu leveli ficzer? ech, a ja myślałem, że na platformy trzeba będzie w określonej kolejności włazić czy coś. no nic, mam nadzieję, że gra będzie grywalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 No wiesz, dam ci inny przykład. No w sumie trzeba będzie skakać "umiejętnie" :) Jeśli pójdziesz na "łatwiznę" i wskoczysz drogą czerwoną, (bardziej bordową ;o), to nie doskoczysz, prawda? A jeśli obejdziesz i pójdziesz drogą zieloną, naciśniesz guziczka i pyk, meta :) Ten lvl to przykład, w oficialu będą trudniejsze... ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Dodaj fałszywe przyciski, które po naciśnięciu ich zamykają ci wyjście jakieś i wtedy będzie trzeba reset. @PrzykryZiom Won grać w crysisy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 A mam do Was pytanie (do was czyli do wszystkich ;d) Czy spodoba wam się pomysł na dodanie w grze wody? Gdy wskoczymy do wody, jesteśmy spowolnieni, opadamy na dno, chyba że będziemy naciskać up to płyniemy do góry. Prawo-Lewo też można oczywiście. Foto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 no jasne, że tak. nie rozumiem, czemu się o to pytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ale o co masz na screen'ie nie jest zrobione dobrze. Chodzi o to, że nie jes możliwe akie ułożenie wody - we wszystkich naczyniach połączonych, których otwory są zalane wodą musi być ten sam jej poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Jasne, równie dobrze możesz powiedzieć że w świecie bloki nie mogą wisieć w powietrzu a gracz nie może mieć tylko 2 wymiarów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Kt1117, poprawiłem, też to zauważyłem :) Demko prawie skończone -.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 lol dbanie o realizm w grze o figurach geometrycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ale to kuje w oczy, a jak będą w o grały małe dzieci to poco prać im mózgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 przestań mi prać mózg pisząc "kuje" i "poco" [edit: pisze się "po co"] patriotyczne teksty masz w sygnie, a gwałcisz nasz język ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Poco - jedno z pytań na które odpowiada okolicznik powodu. Jak miałem napisać to zdanie? Dlaczego?- to by brzmiało tak idiotycznie, że ze wsydu zakopał bym się pod ziemię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artengo Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 To zrobimy +18, proste. Koniec spamu. Do Demka wejdzie po 5 leveli 2 kampani. Pomarańczowa i Niebieska. Pomarańczowa banał, niebieska już co nieco hardkora! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się