krzysio664 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Mam jeden obiekt, a w edytorze mam ich pełno i chcę aby po najechaniu i kliknięciu na jakiegoś myszą on zniknął ale tylko jeden. Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 W tym obiekcie który ma się usunąć GML if kliknięciemyszki && inne potrzebne pierdoły then instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Października 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 W obiekcie daj jesli obiekt jest klikniety to instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 No czyli to co ja powiedziałem ale czytelnie i po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Left pressed dokładnie. Ew. with instance_nearest(mouse_x,mouse_y,obj) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysio664 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Coś mi nie działa... znaczy nie znika. E: Mam taki kod if (mouse_check_button_pressed (mb_left)) then instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 GML if ( mouse_check_button_pressed( mb_right ) ) with ( instance_position( mouse_x, mouse_y,/*TUTAJ PARENT INSTANCJI KTORE CHESZ USUWAC*/ ) ) instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysio664 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 a jaki parent, tego obiektu? A tak z ciekawości nigdy nie używałem parent - do czego służy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Stwórz jakiś obiekt z nazwą np. par_usuwanie teraz wszystkim obiektom, które chcesz usuwać daj parenta par_usuwanie. Poniższy kod umieść w stepie jakiegoś obiektu controlującego na pewno takowy masz GML if ( mouse_check_button_pressed( mb_right ) ) with ( instance_position( mouse_x, mouse_y, par_usuwanie ) ) instance_destroy(); Opcja ustalania parentów obiektom jest ponad opcją wyboru maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysio664 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Teraz to mi się usuwa całość. Ja chciałbym mieć jeden obiekt w gm a wiele w edytorze. I gdy nacisnę na jeden to tylko on się usuwa a nie wszystkie takie obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Mój kod jest poprawny widocznie źle ustawiłeś parenty. EDIT: łap przykład https://gmclan.org/up539_12_usuwanieInstancjiPPM.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysio664 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Wielkie dzięki, działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi