Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 :) Właśnie sprawdziłem to u siebie 3 razy i o dziwo wylatują : d To jest niemożliwe, ilość granatów jest zapisana na serwerze, nawet jak klient będzie posiadał 1000 u siebie ingerując jakimś programem od wyciągania zmiennych z pamięci, to serwer nie wyrzuci granatu. A klient dopóki nie dostanie info z serwera, to nie stworzy obiektu. Także nawet lag tutaj nie ma nic do tego. Serwer musiałby nie odejmować ilości granatów, a to jest niemożliwe, bo odejmowanie jest w tej samej linijce kodu, co tworzenie. No ale sprawdzę co to mogło być :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Logiczne, mapy są na dysku, po co trzymać je w pamięci? Logicznie, cytuje się fragmenty, po co czytać całe posty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Logicznie, cytuje się fragmenty, po co czytać całe posty? gnysek ma rację, po co trzymać mapy w pamięci? Jak będzie ich np. 300 to zaśmieci tylko RAM. Odłączając pędraka po prostu mapa nie będzie wczytana, bo z czego? - przecież to oczywiste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 To jest niemożliwe, ilość granatów jest zapisana na serwerze, nawet jak klient będzie posiadał 1000 u siebie ingerując jakimś programem od wyciągania zmiennych z pamięci, to serwer nie wyrzuci granatu. A klient dopóki nie dostanie info z serwera, to nie stworzy obiektu. Także nawet lag tutaj nie ma nic do tego. Serwer musiałby nie odejmować ilości granatów, a to jest niemożliwe, bo odejmowanie jest w tej samej linijce kodu, co tworzenie. No ale sprawdzę co to mogło być :) To miałem zwidy czy co? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 To miałem zwidy czy co? :D Nie mam pojęcia co miałeś :D ale sprawdzę wszystko dokładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 gnysek ma rację, po co trzymać mapy w pamięci? Jak będzie ich np. 300 to zaśmieci tylko RAM. Odłączając pędraka po prostu mapa nie będzie wczytana, bo z czego? - przecież to oczywiste. No co Ty nie powiesz? Ja tylko parafrazowałem nie doczytanie postu przez Gnyska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 No co Ty nie powiesz? Ja tylko parafrazowałem nie doczytanie postu przez Gnyska... To zamiast parafrazować, weź się za coś pożytecznego, albo coś co by pomogło w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 To samo się tyczy Gnyska :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Borek co do tego że mapek nie wczytuje to dobrze (trzeba czytać do końca a nie fragment). Problemem jest to że po wywaleniu z servera muj nick jest nadal ustawiony jako przeczytany. Ludzie czytajcie całość a nie tylko fragment bo tam było też: Co nie jest złe bo gdyby te wszystkie mapy z 5GB zajmowały to by nie poszło a wczytuje je czytając zawartość pliku. Problemem było to że gdy mnie wywaliło z severa nie ustawiło tego że gracz o danym nicku (w tym wypadku "bluks") został odłączony i choć nie było mnie na mapie (a raczej się nie znalazłem "bluks"a wchodząc z inną nazwą) to i tak nie mogłem się zalogować z poprzednią nazwą ("bluks") bo była ona ustawiona jako zajęta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Borek co do tego że mapek nie wczytuje to dobrze (trzeba czytać do końca a nie fragment). Problemem jest to że po wywaleniu z servera muj nick jest nadal ustawiony jako przeczytany. Ludzie czytajcie całość a nie tylko fragment bo tam było też: Po prostu serwer Cie wpuścił, ale Ty nie miałeś mapy i klient nie przepuścił, to jest błąd i muszę poprawić :) Na serwerze był gracz "bluks" i musiałeś czekać aż wyrzuci go timeout. Poprawie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Miałem lekkie lagi, nie widziałem dokładnie co znajduje się dookoła mnie i wylądowałem na skrzynce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 a ja właśnie próbuję się zalogować... wszystko fajnie, gdyby coś się działo po wpisaniu nicku, bo dzieje się NIC. Wpisuję, GMowe okienko znika i... nothing. Znów jest to samo co przed wpisaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 a ja właśnie próbuję się zalogować... wszystko fajnie, gdyby coś się działo po wpisaniu nicku, bo dzieje się NIC. Wpisuję, GMowe okienko znika i... nothing. Znów jest to samo co przed wpisaniem Też tak mam ;o może borek serwa wyłączył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Już działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object connection_Step: In script sc_Data_Shot: Error in code at line 19: n = instance_create(net_x,net_y,global.weapon[net_weapon,2]); ^ at position 45: Unknown variable weapon or array index out of bounds Podczas strzelania : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Alarm Event for alarm 1 for object objAlien: Error in code at line 15: if ( _sides == 1 ) sc_SoundPlay(global.alien_sound[race,0],x,y); ^ at position 53: Unknown variable alien_sound or array index out of bounds podczas stania : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 OK dzięki, jutro się wszystkim zajmę, a na razie wyłączam serwer do odwołania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jak się w to gra? Pobrałem pierwszy raz w życiu szczerze mówiąc tą grę, wciskam "podłącz" i mi pisze, że nie da rady. To samemu trzeba serwer zrobić, czy jak? Bo tam przecież nie ma pola na IP itd. Kurde chce se pograć a nie moge : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Dokładnie - nie możesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 a czemu? to po co w ogóle to jest wrzucone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jest to wrzucone po to aby taki moron jak ty prosił o włączenie serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 16 Października 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jak wejdziesz na stronę GS to się wszystkiego dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Ja tu już byłem przygotowany na nową wersję i lipa :( Borek, mógłbyś coś powiedzieć na temat AT 0.18 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jak wejdziesz na stronę GS to się wszystkiego dowiesz. OK dzięki, jutro się wszystkim zajmę, a na razie wyłączam serwer do odwołania. Chyba nawet nie musi wchodzić na stronę po prostu borek robi testy aby sprawdzić jak sprawuje się gra przy większej ilości graczy. Czyta się cały temat a nie tylko pierwszy post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Easeful Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 nawet pierwszego nie przeczytałem :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Brawo masz się czym chwalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi