Skocz do zawartości

Zablokowane Alien Territory - Oficjalne Testy! v0.17


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

:) Właśnie sprawdziłem to u siebie 3 razy i o dziwo wylatują : d

 

To jest niemożliwe, ilość granatów jest zapisana na serwerze, nawet jak klient będzie posiadał 1000 u siebie ingerując jakimś programem od wyciągania zmiennych z pamięci, to serwer nie wyrzuci granatu. A klient dopóki nie dostanie info z serwera, to nie stworzy obiektu. Także nawet lag tutaj nie ma nic do tego. Serwer musiałby nie odejmować ilości granatów, a to jest niemożliwe, bo odejmowanie jest w tej samej linijce kodu, co tworzenie. No ale sprawdzę co to mogło być :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Logicznie, cytuje się fragmenty, po co czytać całe posty?

 

gnysek ma rację, po co trzymać mapy w pamięci? Jak będzie ich np. 300 to zaśmieci tylko RAM. Odłączając pędraka po prostu mapa nie będzie wczytana, bo z czego? - przecież to oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest niemożliwe, ilość granatów jest zapisana na serwerze, nawet jak klient będzie posiadał 1000 u siebie ingerując jakimś programem od wyciągania zmiennych z pamięci, to serwer nie wyrzuci granatu. A klient dopóki nie dostanie info z serwera, to nie stworzy obiektu. Także nawet lag tutaj nie ma nic do tego. Serwer musiałby nie odejmować ilości granatów, a to jest niemożliwe, bo odejmowanie jest w tej samej linijce kodu, co tworzenie. No ale sprawdzę co to mogło być :)

 

To miałem zwidy czy co? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek co do tego że mapek nie wczytuje to dobrze (trzeba czytać do końca a nie fragment). Problemem jest to że po wywaleniu z servera muj nick jest nadal ustawiony jako przeczytany.

 

Ludzie czytajcie całość a nie tylko fragment bo tam było też:

Co nie jest złe bo gdyby te wszystkie mapy z 5GB zajmowały to by nie poszło a wczytuje je czytając zawartość pliku. Problemem było to że gdy mnie wywaliło z severa nie ustawiło tego że gracz o danym nicku (w tym wypadku "bluks") został odłączony i choć nie było mnie na mapie (a raczej się nie znalazłem "bluks"a wchodząc z inną nazwą) to i tak nie mogłem się zalogować z poprzednią nazwą ("bluks") bo była ona ustawiona jako zajęta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Borek co do tego że mapek nie wczytuje to dobrze (trzeba czytać do końca a nie fragment). Problemem jest to że po wywaleniu z servera muj nick jest nadal ustawiony jako przeczytany.

 

Ludzie czytajcie całość a nie tylko fragment bo tam było też:

 

Po prostu serwer Cie wpuścił, ale Ty nie miałeś mapy i klient nie przepuścił, to jest błąd i muszę poprawić :)

Na serwerze był gracz "bluks" i musiałeś czekać aż wyrzuci go timeout. Poprawie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object connection_Step:

 

In script sc_Data_Shot:

Error in code at line 19:

n = instance_create(net_x,net_y,global.weapon[net_weapon,2]);

^

at position 45: Unknown variable weapon or array index out of bounds

 

 

Podczas strzelania : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Alarm Event for alarm 1

for object objAlien:

 

Error in code at line 15:

if ( _sides == 1 ) sc_SoundPlay(global.alien_sound[race,0],x,y);

^

at position 53: Unknown variable alien_sound or array index out of bounds

 

 

podczas stania : (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jak wejdziesz na stronę GS to się wszystkiego dowiesz.

OK dzięki, jutro się wszystkim zajmę, a na razie wyłączam serwer do odwołania.

Chyba nawet nie musi wchodzić na stronę po prostu borek robi testy aby sprawdzić jak sprawuje się gra przy większej ilości graczy. Czyta się cały temat a nie tylko pierwszy post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...