propaganja Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 co tu duzo mowic zmiany ZDECYDOWANIE na plus. raz dalbym sobie reke uciac ze ten maly obcy przelecial przez zamkniete drzwi, ale w zasadzie moge sie mylic bo na ekranie duzo sie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 co tu duzo mowic zmiany ZDECYDOWANIE na plus. raz dalbym sobie reke uciac ze ten maly obcy przelecial przez zamkniete drzwi, ale w zasadzie moge sie mylic bo na ekranie duzo sie dzieje. heh pełno zieleni czasem na ekranie :P przydała by sie w konsoli mozliwosc wprowadzenia troche dluzszej tresci bo nie zawsze sie miesci :P @Borku: bedzie tryb obserwacji jak inni grają czy trzeba bedzie grać żeby widziec co dzieje sie w grze? (nie liczac serva oczywiscie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 acha, jeszcze takie malo cos mi przyszlo do glowy. Moze by w przypadku smierci nie karac gracza degradacja rangi do zera, czy niech spada o polowe, albo o jeden.. bo szczerze to nie udalo mi sie cieszyc ranga dluzej niz te kilkadziesiat sekund :( I pytanko co wlasciwie ranga daje oprocz wzrostu wspolczynnika szpanu i poczucia zayebistosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Celność bodajże, jak miałem 3 range, to szybko ginęli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 co tu duzo mowic zmiany ZDECYDOWANIE na plus. raz dalbym sobie reke uciac ze ten maly obcy przelecial przez zamkniete drzwi, ale w zasadzie moge sie mylic bo na ekranie duzo sie dzieje. Bardzo możliwe, ja chyba też miałem tak raz że obcy przeleciał przez drzwi, ale wiem że spowodowane jest to lagiem. Drzwi są kontrolowane przez serwer - jak masz lag to ich nie otworzysz, w tym przypadku widocznie drzwi się za szybko u Ciebie zamknęły, a na serwerze były jeszcze otwarte :) heh pełno zieleni czasem na ekranie :P przydała by sie w konsoli mozliwosc wprowadzenia troche dluzszej tresci bo nie zawsze sie miesci :P @Borku: bedzie tryb obserwacji jak inni grają czy trzeba bedzie grać żeby widziec co dzieje sie w grze? (nie liczac serva oczywiscie) Tzn. ja wprowadziłem ograniczenie do kilkudziesięciu znaków, bo po prostu jak ktoś pisał na cały ekran, to zasłaniało grę :) Teraz jest tak, że jak piszesz to łamie tekst i przechodzi do następnej linii. Fakt faktem że będę musiał tam jeszcze poprawić kilka rzeczy. Tryb obserwacji będzie, ale to tylko w trybie 'last man standing' ( kto ostatni przeżyje ), bo w klasycznym DM ( ja to nazywam raczej 'polowanie na obcych' ) będzie tak, że jak Marine ginie, to staje się Obcym i rozgrywka się toczy do wybicia odpowiedniej ilości obcych, bądź do wybicia wszystkich Marines :) Mam trochę pomysłów z tym związanych, ale to w swoim czasie wszystko napiszę. acha, jeszcze takie malo cos mi przyszlo do glowy. Moze by w przypadku smierci nie karac gracza degradacja rangi do zera, czy niech spada o polowe, albo o jeden.. bo szczerze to nie udalo mi sie cieszyc ranga dluzej niz te kilkadziesiat sekund :( I pytanko co wlasciwie ranga daje oprocz wzrostu wspolczynnika szpanu i poczucia zayebistosci? Co do degradacji rang, to mam trochę mieszane uczucia, bowiem dzięki randze gracz otrzymuje większą moc dla każdej broni oraz sam jest bardziej odporny na obrażenia. W rezultacie gracza z rangą 10 jest ciężko zabić, ale z drugiej strony ciężko jest taką rangę zdobyć (mi się to udało jak dla zabawy ustawiłem 80 obcych i robiłem mega kombosy, bo za kombo też są dodatkowe punkty - im większe kombo tym większy rang score - oczywiście taka ilość obcych to tylko zabawa i tego normalnie nie będzie ). Natomiast gracz zabijający rywala z wyższą rangą otrzymuje w nagrodę więcej fragów oraz punktów rangi. Jeżeli zrobiłbym, że po śmierci ranga spada tylko o jedną belkę, to osiągnięcie mocnej postaci byłoby zbyt proste. Tak czy inaczej wiem że system rang w przyszłości zostanie zmieniony i doszlifowany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 jak Marine ginie, to staje się Obcym AVP2, ######oza grać przez multi ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 hmm, jak tak wczoraj grałem to doszłem do wniosku że troche trudno wgl zabic gracza, trzeba w niego strzelac i strzelac jak sie nie ma jakiegos dobrego guna. czasami chyba nawet za duzo :P, juz nie mowiąc o tych co mają dodatkowo pancerz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 granatami ich trzeba tyrac :D od razu miekna im paly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 @Hunter: Akurat to jest plus, raczej bym narzekał, że Aliensi zabiją Cię szybciej niż inny gracz (fakt, że Ty ich też), przez co łatwo zginąć przez Aliena, a powinno być równie trudno jak przez innego gracza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi