baca Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Tytuł: Visual Game Studio - Engine Gatunek: silnik 2D Opis: Jest to bardzo prosty silnik przeznaczony do gier 2D i programów, napisany w C++ z wykorzystaniem directX9(OpenGL jest jak narazie niedostępne). Na razie jest dostępna niewielka część silnika. Jest dostępnych 13 przykładów co powinno ułatwić wykorzystanie go w przeróżnych projektach. Download: 1.3.0 Rozmiar pliku: 2.55 MB Poprzednie wersje: 1.2.2 2.55MB 1.2.1 1.94 MB 1.2 1.93 MB 1.1 1.78 MB 1.0 289 KB Dema: Demo RPG 909 KB Autor: Programowanie: Mateusz Bacławski SCREENY: Test GUI: Test Gry Kółko I Krzyżyk: Test RPG: Test Curve Spline: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Bynajmniej nie chce się uruchomić. W debugowaniu nie znajduje nagłówka Engine.h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 brak d3dx9_24.dll, powinieneś dostarczać wszystkie niezbędne liby to uruchomienia, ewentualnie linki + info skąd instalować te rzeczy. no i logo popraw bo napis jest nie wyraźny. teraz sprawdzam od strony kodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 zmień na Release, albo dodaj katalog do wyszukania pliku Engine.h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 1. Na pierwszy rzut oka obsluga dosc mocno przypomina HGE, nie wielkie roznice w sumie widze w ficzerach 2. Druga rzecz ze silnik jest mocno zamkniety, chodzi o to ze nie mozna rozszerzac jego funkcjonalnosci chociazby poprzez budowanie z mnijszych czesci tego co chcemy uzyskac - otrzymujemy gotowe elementy, jak w GMie, nic zas nizszego poziomu. 3. Dokumentacja jest niezbedna zeby cos na silniku robic a tu jej brak! 4. Podoba mi sie ze jest prosty, w sam raz do zabawy dla kogos nie obeznanego z silnikami, jako przyjemny wstep do programowania gier, tak jak HGE. 5. Brak rysowania tablic/buforow wierzcholkow! dodaj to jak najszybciej, bo przyda sie to w wiekszym wymagajacym projekcie. 6. Komentarzy kodu brak :/ zaraz cos skodze i sprawdzimy jak dziala :) EDIT: zrobilem empty project, przekopiowalem odpowiednio fldery lib i include, poprawnie includuje, poprawnie dodalem do linkera, odpalam puste okno i po wlaczeniu okna zamyka je i wykrzacza na engine->Release() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Jest ok, lecz projekt wymaga jeszcze dopracowania. Moe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Update: Download: 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 zrobilem empty project, przekopiowalem odpowiednio fldery lib i include, poprawnie includuje, poprawnie dodalem do linkera, odpalam puste okno i po wlaczeniu okna zamyka je i wykrzacza na engine->Release() Mi też nie działa, masz jakiegoś buga w endzajnu, debugger mi wiele o tym nie mówi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 w wersji 1.1 ? czy starej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Tak, w najnowszej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 dokładnie...odpala się i jebudu! error :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 a zamieszczone skompilowane przykłady działają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 nie :| Kompiluje się i nagle jebudu! Error...kur*a...Error! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Dziwne bo umnie działają bdb. na dwóch różnych komputerach, bez jakich kolwiek błędów. Możecie mi podać jakie błędy wyskakują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Właśnie nie wiadomo, źródła endzajnu są zamknięte, więc debugger jedynie może się po jajcach podrapać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 a kompilowałeś w release i też nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 w release nie dziala, ale sprawdze jeszcze w domu. czegos musi brakowac, ewentualnei wyciek pamieci. EDIT: w domu sprawdzilem i wyrzucilo mi exception ze nie mozna zaladowac domyslnych particli. Same binarki dzialaja, ale podczas odpalania w visualu juz wykrzaczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Update: Download: 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 krzywe Cubic Spline sa tylko rysowane, czy mozna ich uzyc do wyznaczania trasy itp? EDIT: wykrzacza na makrze START, ale jak wcisne kontynualcje dziala dalej. btw. masz w 101 linijce main.cpp uzyty znak kodowania unicode a nie ascii (ascii jest dla char a unicode dla wchar_t, dla tego bedzie (a przynajmniej musi) blednie sprawdzac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 krzywe Cubic Spline sa tylko rysowane, czy mozna ich uzyc do wyznaczania trasy itp? EDIT: wykrzacza na makrze START, ale jak wcisne kontynualcje dziala dalej. btw. masz w 101 linijce main.cpp uzyty znak kodowania unicode a nie ascii (ascii jest dla char a unicode dla wchar_t, dla tego bedzie (a przynajmniej musi) blednie sprawdzac) Puźniej będzie chwilowo zapomniałem umnieścić pobranie wektorów. Dzięki za napisanie o błędzie u mnie nie wykryło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Update: Download:1.2.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Update: Download:1.2.2 RPG DEMO:plik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Jesli mozesz, rozprowadzaj tez niezbedne dllki wraz z Twoimi grami (d3dx9_41.dll akurat z paczki sdk wzielem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 No tak zapomniałem! Link do dll. EDIT: Prawdopodobnie błąd w zwalnianiu pamięci. Umnie jak zwykle zero błędów i czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 poza tym grafika jak to grafika - assety z WG, bez efektow, wiec sam wklad silnika dosc maly. po wylaczeniu gry wyrzuca blad aplikacji z dosc znanym guzikiem "nie wysylaj". w poprzedniej wersji nadal byl problem z wykrzaczaniem na START, zobacze jak teraz. EDIT: tak, nadal blad na START. byc moze dla tego ze uzywasz czegos co wymaga DirectX SDK, niestety mam transfer limitowany wiec nie jestem w stanie sciagnac i sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Będę musiał przejrzeć cały projekt! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Update: Download:1.3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Przykład na starcie się krzaczy. Każdy. ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 u mnie to samo - pierw czarny ekran i zaraz komunikat "nie wysylaj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się