Skocz do zawartości

Visual Game Studio - Engine


baca

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Visual Game Studio - Engine

 

Gatunek: silnik 2D

Opis: Jest to bardzo prosty silnik przeznaczony do gier 2D i programów, napisany w C++ z wykorzystaniem directX9(OpenGL jest jak narazie niedostępne). Na razie jest dostępna niewielka część silnika.

Jest dostępnych 13 przykładów co powinno ułatwić wykorzystanie go w przeróżnych projektach.

Download: 1.3.0

 

 

Rozmiar pliku: 2.55 MB

Poprzednie wersje:

 

1.2.2 2.55MB

 

 

 

1.2.1 1.94 MB

 

 

1.2 1.93 MB

 

1.1 1.78 MB

 

1.0 289 KB

Dema:

 

Demo RPG 909 KB

 

 

Autor:

Programowanie: Mateusz Bacławski

 

SCREENY:

 

Test GUI:capture_09082010_122112.png

 

Test Gry Kółko I Krzyżyk:

 

capture_09082010_122052.png

 

Test RPG:

 

capture_09082010_122035.png

 

Test Curve Spline:

 

capture_09082010_122026.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak d3dx9_24.dll, powinieneś dostarczać wszystkie niezbędne liby to uruchomienia, ewentualnie linki + info skąd instalować te rzeczy.

no i logo popraw bo napis jest nie wyraźny.

teraz sprawdzam od strony kodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Na pierwszy rzut oka obsluga dosc mocno przypomina HGE, nie wielkie roznice w sumie widze w ficzerach

 

2. Druga rzecz ze silnik jest mocno zamkniety, chodzi o to ze nie mozna rozszerzac jego funkcjonalnosci chociazby poprzez budowanie z mnijszych czesci tego co chcemy uzyskac - otrzymujemy gotowe elementy, jak w GMie, nic zas nizszego poziomu.

 

3. Dokumentacja jest niezbedna zeby cos na silniku robic a tu jej brak!

 

4. Podoba mi sie ze jest prosty, w sam raz do zabawy dla kogos nie obeznanego z silnikami, jako przyjemny wstep do programowania gier, tak jak HGE.

 

5. Brak rysowania tablic/buforow wierzcholkow! dodaj to jak najszybciej, bo przyda sie to w wiekszym wymagajacym projekcie.

 

6. Komentarzy kodu brak :/

 

zaraz cos skodze i sprawdzimy jak dziala :)

 

EDIT: zrobilem empty project, przekopiowalem odpowiednio fldery lib i include, poprawnie includuje, poprawnie dodalem do linkera, odpalam puste okno i po wlaczeniu okna zamyka je i wykrzacza na engine->Release()

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
zrobilem empty project, przekopiowalem odpowiednio fldery lib i include, poprawnie includuje, poprawnie dodalem do linkera, odpalam puste okno i po wlaczeniu okna zamyka je i wykrzacza na engine->Release()

Mi też nie działa, masz jakiegoś buga w endzajnu, debugger mi wiele o tym nie mówi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w release nie dziala, ale sprawdze jeszcze w domu.

czegos musi brakowac, ewentualnei wyciek pamieci.

 

EDIT: w domu sprawdzilem i wyrzucilo mi exception ze nie mozna zaladowac domyslnych particli. Same binarki dzialaja, ale podczas odpalania w visualu juz wykrzaczaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywe Cubic Spline sa tylko rysowane, czy mozna ich uzyc do wyznaczania trasy itp?

 

EDIT: wykrzacza na makrze START, ale jak wcisne kontynualcje dziala dalej.

btw. masz w 101 linijce main.cpp uzyty znak kodowania unicode a nie ascii (ascii jest dla char a unicode dla wchar_t, dla tego bedzie (a przynajmniej musi) blednie sprawdzac)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzywe Cubic Spline sa tylko rysowane, czy mozna ich uzyc do wyznaczania trasy itp?

 

EDIT: wykrzacza na makrze START, ale jak wcisne kontynualcje dziala dalej.

btw. masz w 101 linijce main.cpp uzyty znak kodowania unicode a nie ascii (ascii jest dla char a unicode dla wchar_t, dla tego bedzie (a przynajmniej musi) blednie sprawdzac)

Puźniej będzie chwilowo zapomniałem umnieścić pobranie wektorów. Dzięki za napisanie o błędzie u mnie nie wykryło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mozesz, rozprowadzaj tez niezbedne dllki wraz z Twoimi grami (d3dx9_41.dll akurat z paczki sdk wzielem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym grafika jak to grafika - assety z WG, bez efektow, wiec sam wklad silnika dosc maly.

po wylaczeniu gry wyrzuca blad aplikacji z dosc znanym guzikiem "nie wysylaj".

w poprzedniej wersji nadal byl problem z wykrzaczaniem na START, zobacze jak teraz.

EDIT: tak, nadal blad na START.

byc moze dla tego ze uzywasz czegos co wymaga DirectX SDK, niestety mam transfer limitowany wiec nie jestem w stanie sciagnac i sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

u mnie to samo - pierw czarny ekran i zaraz komunikat "nie wysylaj"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...