mipo57 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Pisałem wyraźnie że to jest BETA ale to (oby) nie jest nawet pre-alpha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 raczej nieciekawe na razie, dosyć dziwny ten brak połączeń między kropkami. NIE PISZ CIĄGLE POZDRAWIAM MOE BO ROBISZ SIĘ JAK TEN KOLEŚ CO ROBIŁ SWOJE SYSTEMY OPERACYJNE W GM Okej. hehe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Lipca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 W gmie jak chcesz osiągnąć jakąkolwiek wydajność przy większej ilości cząsteczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 walnalem se pare sican kliknalem woda przytrzytmalem sekunde i crash super program!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 U mnie na nowej fizyce przy 1500 cząsteczek ciągle 27 - 23 FPS (2,80 GHz 2GB RAM). A na lapku przy 1,70 GHz i 2GB RAM 700 Cząsteczek i 20 fps. Ujdzie. Lecz ciągle udoskonalam i optymalizuje silnik fizyczny PhySim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wikku9 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 pomyślałeś o tym że niektórzy mają o 1ghz kompy słabsze? 700 cząsteczek już o 10 fps słabsze? lepiej w c++ to rób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 pomyślałeś o tym że niektórzy mają o 1ghz kompy słabsze? 700 cząsteczek już o 10 fps słabsze? lepiej w c++ to rób Tylko jest problem... Umiem tylko Pascala i Object Pascala ( Delphi ) oraz bawię się w GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Rozumiem to są gmowe kolizje + własny kod na reakcje cząstek na siebie? I tak jest dobrze, spodziewałem się gorszego fpsu jak odpalałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 w gm robienie takiego programu jest imo bezsensu. Sorry że tak krytykuje twój silnik fizyczny, ale właśnie sprawdzam dema havoka :P E: skoro znasz Delphi to pisz w nim z opengl :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 A tam. Chcę skończyć to w GML, zobaczyć jak wyjdzie. Jeżeli się spodoba, to przerzucę się na Delphi i OpenGL. A i jeszcze szukam kogoś, kto mi pomoże zrobić fajny efekt wybuchu w GML | GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 No, ale fizyka nienajgorsza Ci wyszła ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 No, ale fizyka nienajgorsza Ci wyszła ;) Dziękuję! Staram się ją ciągle udoskonalać. Lecz także wy możecie mówić co mam dodać, co ująć, co źle, co dobrze itd! Traktuję poważnie każdą radę. btw. Pomoże mi ktoś w tych eksplozjach? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ale to czego nie potrafisz zrobić ? Żeby one jakoś wyglądały czy co ? E: Btw. Laptop nie jest najlepszy, bo mało gier na nim płynnie chodzi, ale miałem chyba parę tysięcy obiektów, a szło na full fps. Dopiero potem drastycznie spadło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Po pierwsze: daj kropkom większy sprite niż maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Tak więc tak: Tworzenie: + Trwa poprawianie maski spritów cząsteczek + Trwa tworzenie efektów wybuchu + Trwa tworzenie 2 trybów symulacji - Efektowny, Zwykły Ukończono | Udoskonalanie: + Silnik fizyki PhysFis | Ciągle udoskonalany + Silnik reakcji na siebie cząsteczek | Ukończony ( Dam w demie, wersja 2.0 ) Moje pytania | Sugestie | Odpowiedzi: + Odpowiedź dla użytkownika Dawidds, który napisał Rozumiem to są gmowe kolizje + własny kod na reakcje cząstek na siebie? I tak jest dobrze, spodziewałem się gorszego fpsu jak odpalałem. To nie są GM'owe kolizje oraz reakcje cząsteczek na siebie, są to kolizje z silnika napisanego specjalnie przeze mnie na potrzeby PhysFis, a silnik nazywa się PhySim. + Odpowiedź dla Bedi Ale to czego nie potrafisz zrobić ? Żeby one jakoś wyglądały czy co ? E: Btw. Laptop nie jest najlepszy, bo mało gier na nim płynnie chodzi, ale miałem chyba parę tysięcy obiektów, a szło na full fps. Dopiero potem drastycznie spadło. Tak, nie potrafię stworzyć ładnego efektu wybuchu i ognia. Po prostu nie umiem. A co do Btw. to też tak miałem na laptopie ( 1,70 GHz 2GB RAM ) Myślę, że wszystko wypisałem. Liczę na dalsze pytania, sugestie dla PhysFis. MoE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 18 Lipca 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 To nie są GM'owe kolizje oraz reakcje cząsteczek na siebie, są to kolizje z silnika napisanego specjalnie przeze mnie na potrzeby PhysFis, a silnik nazywa się PhySim. Czyli że nie robisz tego programu w gm? w czym w takim razie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 PhysFis 1.5 BETA Witam, przedstawiam wam nową Betę symulatora cząsteczek PhysFis. PhysFis 1.5 BETA | Download Co dodano? (+) Co odjęto? (-) Co ulepszono? + Nowy efekt ognia | Ulepszany + Efekt wybuchów | Ciągle udoskonalany + Reakcja na ciepło + Nowa cząsteczka "Gas" | Ulepszana + Reakcja łańcuchowa | Ulepszana - "Efekt cząsteczkowego ognia ( Dziwne kulki wypadające z palącego się ognia )" Co planuję dodać? + Nowe cząsteczki + Nowe ściany + Więcej realizmu Czekam także na Wasze propozycje, oraz sugestie - co poprawić, co dodać, co odjąć itd. Tak więc zapraszam do pobierania i oceniania. MoE @Wojzax Robię w GM. Silnik fizyczny PhySim to jest rozszerzenie .gex napisane prze zemnie dla GameMaker'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 dlaczego program się wyłącza przy 130 utworzonych obiektach? parametry: Win7 64bit procesor: 4x2.5 grafika: Geforce 220 lekko podkręcona 4gb ram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Po pierwsze: Gaz powinien lewitować lub wolniej spadać. Po drugie: Kolizje z ogniem są niedopracowane Po trzecie: Kolizje obiektów są nadal niedopracowane Po czwarte: Woda ma zwyczaj przesiąkać przez blok. Popraw to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 dlaczego program się wyłącza przy 130 utworzonych obiektach? parametry: Win7 64bit procesor: 4x2.5 grafika: Geforce 220 lekko podkręcona 4gb ram Pracuję nad tym. U mnie się nie wyłącza, u mnie się zawiesza przy 500 cząsteczkach, 2,80 GHz. Obiecuję ulepszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Po pierwsze: Gaz powinien lewitować lub wolniej spadać. Po drugie: Kolizje z ogniem są niedopracowane Po trzecie: Kolizje obiektów są nadal niedopracowane Po czwarte: Woda ma zwyczaj przesiąkać przez blok. Popraw to 1. Wiem, ale to dopiero BETA, robiłem Gaz na szybko. 2. Wiem, piszę że ulepszam. 3. Zapomniałem ulepszyć, dzięki że przypomniałeś. 4. Blok jest z gąbki :sp_ike: Wszystko będzie dobrze w Demie. W zapowiedziach ukaże się jeszcze tylko wersja 1.6 jutro, lub po jutrze. Później Demo. Moe Łee!! Double-Posta napisałem! Sorry!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 d tym. U mnie się nie wyłącza, u mnie się zawiesza przy 500 cząsteczkach, 2,80 GHz. znaczy u mnie zawiesza się i rożnie najczęściej od 160 do 200. Może to wina 4 rdzeni albo 64bitów? btw. Każda cząsteczka to obj? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 znaczy u mnie zawiesza się i rożnie najczęściej od 160 do 200. Może to wina 4 rdzeni albo 64bitów? Być może, aplikacja jest głównie pisana pod 32 Bity. Lecz na 64 powinna też działać, nie potrafię określić, nie posiadam systemu 64 bitowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Cały czas jak ktoś pisze, że gra nie jest zoptymalizowana, to mówisz, że nad tym pracujesz. Kiedy w końcu coś wypracujesz? Może napisz od nowa. Bo GM jest bardzo zuy w takich sprawach :P Btw. Symulator jako tako, dobrze, się prezentuje i gdy dodasz więcej ciekawszych rzeczy i naprawisz bugi to z pewnością każdemu się spodoba :P Sam dałem 4 bo mam nadzieje, że dobrze Ci pójdzie :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Cały czas jak ktoś pisze, że gra nie jest zoptymalizowana, to mówisz, że nad tym pracujesz. Kiedy w końcu coś wypracujesz? Może napisz od nowa. Bo GM jest bardzo zuy w takich sprawach :P Btw. Symulator jako tako, dobrze, się prezentuje i gdy dodasz więcej ciekawszych rzeczy i naprawisz bugi to z pewnością każdemu się spodoba :P Sam dałem 4 bo mam nadzieje, że dobrze Ci pójdzie :3 Jest to wersja BETA, więc ma prawo mieć bugi, błędy itd. Btw. Thanks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 btw. Każda cząsteczka to obj? a na to odpowiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 a na to odpowiesz? Tak. Nie, obiekty są układane w grupy po 5. Nie każda cząsteczka to osobny obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Byłbyś tak miły i edytował pierwszego posta ? Sądząc po tempie aktualizacji nikomu nie będzie chciało się czesać całego tematu w szukaniu nowszej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moe Opublikowano 18 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Byłbyś tak miły i edytował pierwszego posta ? Sądząc po tempie aktualizacji nikomu nie będzie chciało się czesać całego tematu w szukaniu nowszej wersji. Zrobione! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piczer Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Daj spokój, 8fps... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się