Skocz do zawartości

PhysFis


Moe

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

raczej nieciekawe na razie, dosyć dziwny ten brak połączeń między kropkami.

 

NIE PISZ CIĄGLE POZDRAWIAM MOE BO ROBISZ SIĘ JAK TEN KOLEŚ CO ROBIŁ SWOJE SYSTEMY OPERACYJNE W GM

 

Okej. hehe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

W gmie jak chcesz osiągnąć jakąkolwiek wydajność przy większej ilości cząsteczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na nowej fizyce przy 1500 cząsteczek ciągle 27 - 23 FPS (2,80 GHz 2GB RAM). A na lapku przy 1,70 GHz i 2GB RAM 700 Cząsteczek i 20 fps. Ujdzie. Lecz ciągle udoskonalam i optymalizuje silnik fizyczny PhySim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomyślałeś o tym że niektórzy mają o 1ghz kompy słabsze?

700 cząsteczek już o 10 fps słabsze?

lepiej w c++ to rób

 

Tylko jest problem... Umiem tylko Pascala i Object Pascala ( Delphi ) oraz bawię się w GML.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tam. Chcę skończyć to w GML, zobaczyć jak wyjdzie. Jeżeli się spodoba, to przerzucę się na Delphi i OpenGL. A i jeszcze szukam kogoś, kto mi pomoże zrobić fajny efekt wybuchu w GML | GM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ale fizyka nienajgorsza Ci wyszła ;)

 

Dziękuję! Staram się ją ciągle udoskonalać. Lecz także wy możecie mówić co mam dodać, co ująć, co źle, co dobrze itd! Traktuję poważnie każdą radę.

 

btw. Pomoże mi ktoś w tych eksplozjach? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to czego nie potrafisz zrobić ? Żeby one jakoś wyglądały czy co ?

 

E: Btw. Laptop nie jest najlepszy, bo mało gier na nim płynnie chodzi, ale miałem chyba parę tysięcy obiektów, a szło na full fps. Dopiero potem drastycznie spadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc tak:

 

Tworzenie:

 

+ Trwa poprawianie maski spritów cząsteczek

+ Trwa tworzenie efektów wybuchu

+ Trwa tworzenie 2 trybów symulacji - Efektowny, Zwykły

 

Ukończono | Udoskonalanie:

 

+ Silnik fizyki PhysFis | Ciągle udoskonalany

+ Silnik reakcji na siebie cząsteczek | Ukończony ( Dam w demie, wersja 2.0 )

 

Moje pytania | Sugestie | Odpowiedzi:

 

+ Odpowiedź dla użytkownika Dawidds, który napisał

 

Rozumiem to są gmowe kolizje + własny kod na reakcje cząstek na siebie?

I tak jest dobrze, spodziewałem się gorszego fpsu jak odpalałem.

 

To nie są GM'owe kolizje oraz reakcje cząsteczek na siebie, są to kolizje z silnika napisanego specjalnie przeze mnie na potrzeby PhysFis, a silnik nazywa się PhySim.

 

+ Odpowiedź dla Bedi

 

Ale to czego nie potrafisz zrobić ? Żeby one jakoś wyglądały czy co ?

 

E: Btw. Laptop nie jest najlepszy, bo mało gier na nim płynnie chodzi, ale miałem chyba parę tysięcy obiektów, a szło na full fps. Dopiero potem drastycznie spadło.

 

Tak, nie potrafię stworzyć ładnego efektu wybuchu i ognia. Po prostu nie umiem. A co do Btw. to też tak miałem na laptopie ( 1,70 GHz 2GB RAM )

 

 

Myślę, że wszystko wypisałem.

Liczę na dalsze pytania, sugestie dla PhysFis.

 

MoE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
To nie są GM'owe kolizje oraz reakcje cząsteczek na siebie, są to kolizje z silnika napisanego specjalnie przeze mnie na potrzeby PhysFis, a silnik nazywa się PhySim.

 

Czyli że nie robisz tego programu w gm? w czym w takim razie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PhysFis 1.5 BETA

 

Witam, przedstawiam wam nową Betę symulatora cząsteczek PhysFis.

 

PhysFis 1.5 BETA | Download

 

Co dodano? (+) Co odjęto? (-) Co ulepszono?

 

 

+ Nowy efekt ognia | Ulepszany

+ Efekt wybuchów | Ciągle udoskonalany

+ Reakcja na ciepło

+ Nowa cząsteczka "Gas" | Ulepszana

+ Reakcja łańcuchowa | Ulepszana

 

- "Efekt cząsteczkowego ognia ( Dziwne kulki wypadające z palącego się ognia )"

 

Co planuję dodać?

 

+ Nowe cząsteczki

+ Nowe ściany

+ Więcej realizmu

 

Czekam także na Wasze propozycje, oraz sugestie - co poprawić, co dodać, co odjąć itd.

 

Tak więc zapraszam do pobierania i oceniania.

 

MoE

 

@Wojzax Robię w GM. Silnik fizyczny PhySim to jest rozszerzenie .gex napisane prze zemnie dla GameMaker'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego program się wyłącza przy 130 utworzonych obiektach?

parametry:

Win7 64bit

procesor: 4x2.5

grafika: Geforce 220 lekko podkręcona

4gb ram

 

Pracuję nad tym. U mnie się nie wyłącza, u mnie się zawiesza przy 500 cząsteczkach, 2,80 GHz.

 

Obiecuję ulepszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: Gaz powinien lewitować lub wolniej spadać.

Po drugie: Kolizje z ogniem są niedopracowane

Po trzecie: Kolizje obiektów są nadal niedopracowane

Po czwarte: Woda ma zwyczaj przesiąkać przez blok. Popraw to

 

1. Wiem, ale to dopiero BETA, robiłem Gaz na szybko.

2. Wiem, piszę że ulepszam.

3. Zapomniałem ulepszyć, dzięki że przypomniałeś.

4. Blok jest z gąbki :sp_ike:

 

Wszystko będzie dobrze w Demie.

W zapowiedziach ukaże się jeszcze tylko wersja 1.6 jutro, lub po jutrze. Później Demo.

 

Moe

 

Łee!! Double-Posta napisałem! Sorry!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy u mnie zawiesza się i rożnie najczęściej od 160 do 200.

Może to wina 4 rdzeni albo 64bitów?

 

Być może, aplikacja jest głównie pisana pod 32 Bity. Lecz na 64 powinna też działać, nie potrafię określić, nie posiadam systemu 64 bitowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas jak ktoś pisze, że gra nie jest zoptymalizowana, to mówisz, że nad tym pracujesz.

Kiedy w końcu coś wypracujesz?

 

Może napisz od nowa. Bo GM jest bardzo zuy w takich sprawach :P

Btw.

Symulator jako tako, dobrze, się prezentuje i gdy dodasz więcej ciekawszych rzeczy i naprawisz bugi to z pewnością każdemu się spodoba :P

Sam dałem 4 bo mam nadzieje, że dobrze Ci pójdzie :3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas jak ktoś pisze, że gra nie jest zoptymalizowana, to mówisz, że nad tym pracujesz.

Kiedy w końcu coś wypracujesz?

 

Może napisz od nowa. Bo GM jest bardzo zuy w takich sprawach :P

Btw.

Symulator jako tako, dobrze, się prezentuje i gdy dodasz więcej ciekawszych rzeczy i naprawisz bugi to z pewnością każdemu się spodoba :P

Sam dałem 4 bo mam nadzieje, że dobrze Ci pójdzie :3

 

Jest to wersja BETA, więc ma prawo mieć bugi, błędy itd.

 

Btw. Thanks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...