Skocz do zawartości

Beaver Builder


Dawidsu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hmm... chyba robiłeś z szablonu? Zmień język na polski :) Dobrze, że użyłeś UTF'a, a nie np. ISO :P
E-e. Robiłem w Edit Plusie, który dał mi tylko to wszystko, co tam musi być przed <body>. :P Nie wiem o co ci chodzi z tym językiem. Jest przecież <HTML lang="pl">.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siemano, ludzie. Mam dla was obiecywaną informację od Pana Golonki.

 

pangolonkaprzemawiasobi.png

Witajcie, moi ukochani użytkownicy. To ja, wasz przyjazny Pan Golonka. Do premiery Beaver Buildera pozostało naprawdę niewiele (wszak lato dobiega już końca), dlatego też postanowiłem, że jako szef działu PR teamu Beaver Interactive, przekażę wam kilka ostatecznych informacji na temat gry. Ot tak, żebyście się podjarali jeszcze przed wydaniem bety.

 

Na początek kilka podstawowych informacji o tym, co już zrobiliśmy, a co jeszcze nam zostało do odbębnienia. Otóż mamy już cały podstawowy engine gry, wszystkie grafiki, 28 wymagających myślenia poziomów, system zapisu i odtwarzania powtórek z gry (gdybyście chcieli udowodnić nauczycielowi informatyki, że przeszliście jakąś planszę), kompletny edytor leveli (z wyborem wielkości planszy, rodzaju tła i takimi tam innymi pierdołami), animowane intro i outro dodające do rozgrywki nieco polotu, menu, opcje. Sprawdzaliśmy grę na Windowsach XP, Viście i Siódemce - wszystko działa jak porządny ruski traktor.

 

Co w takim razie zostało jeszcze do zrobienia? Otóż przede wszystkim 7 leveli. Musimy też dobrać podkład muzyczny i dźwiękowy. Jak sami widzicie nie ma tego tak znowu dużo, w związku z czym jestem prawie pewien, że w ciągu dwóch, może trzech tygodni wrzucimy na GMClan pełnę wersję oznaczoną jako "gmc beta" - żebyście mogli sobie potestować i dali nam znać, jak się ma sprawa z błędami. A teraz jeszcze kilka screenów z różnych momentów gry: 1 2 3 4

 

Dobrze gada, dać mu miodu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

A kiedy całkowicie pełna wersja będzie?

 

Bo wiecie, po zagraniu w bete raczej już nie będzie sensu później grać w fulla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tak zwana "beta" będzie już pełną wersją gry. :) Sprawa polega na tym, że początkowo wrzucimy ją tylko tutaj, na GM Clan. Po pierwsze dlatego, że was lubimy, a po drugie chcemy żebyście wyłapali jakieś ewentualne błędy. Później nie będziemy już niczego do gry dodawać, a jedynie poprawiać bugi (jeśli takowe wystąpią).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Filar Społeczności
Pamiętam, że Almora 0.8 była zapowiadana na wrzesień - ale ubiegłego roku...

 

Jeśli data rzeczywistego wydania gry jest zgodna z pierwotnie planowaną datą wydania gry - gra jest na 90% do kitu.

To nie ma żadnego znaczenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ale żeby nie było takich jaj jak z assasinem 2 brotherhood, mieli wydać w tym roku, bedzie za rok :(

Chętnie bym pograł w tego Beaver Buildera :)

Tylko, że rynek gier komercyjnych rządzi się innymi prawami, np. wydawca mówi, że wyda dopiero po świętach bo będzie najlepsza sprzedaż, albo coś takiego. No i później recenzent pisze "no grafika jak sprzed roku, czy pół" to właśnie tego skutki.

 

 

@UP: xd turris miał być wydany rok temu we wrześniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lato, lato i po lecie, Beaver Builder... sami wiecie... Zwijaliśmy się, ale nie zdążyliśmy. Nie będę tutaj obiecywał (od tego jest Patrysław :]) ale mogę powiedzieć, że tym razem zostało naprawdę niedużo. Mamy już prawie całą muzykę, brakuje tylko jednej planszy i głosów to intro i outro. Nie byłoby źle, gdybym nie musiał ciągle poprawiać nowych bugów, które pojawiają się gdy już myślę, że wszystko naprawiłem. Może uda nam się wydać BB zanim zwariuję. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim zwariuję

i zanim odejdziesz znowu.

A zawiodłem się na Was chłopaki - TAK BARDZO CZEKAŁEM NA PRZYGODY PANA PACIA, A NIE ROBICIE JUŻ TEJ GRY :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

milcz sukinkocie, ja serio czekałem na pana pacia, a Twój komentarz jest z dupy wzięty by zabłysnąć złudną fajnością i podpada pod trolling. goń się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) liczę że gierka jeszcze w tym miesiącu będzie.

To zasadniczo mogę obiecać. Co jak co, ale obiecywanie mam opanowane... ^^ No dobra, ale tak na poważnie - Dawidsu napisał wam już, co aktualnie mamy na "to do list". Nie jest tego wiele. Studia nie rozgorzały jeszcze na dobre i jestem właściwie przekonany, że wszystko nie powinno nam zająć więcej niż ok. dwa tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

milcz sukinkocie, ja serio czekałem na pana pacia, a Twój komentarz jest z dupy wzięty by zabłysnąć złudną fajnością i podpada pod trolling. goń się.

 

Ostry jesteś :D. Patrysław, a obiecacie nam że wydacie demo,bete czy cokolwiek do końca 2010 roku? Mimo że się nie udzielam w temacie, to też bardzo czekam na tą grę, nie zawiedźcie swoich fanów ^^. Przypomina mi się Duke Nukem Forever... 14 lat czekania... xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...