Skocz do zawartości

kolizja z obiektem


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam całą załogę Gmclanu za moje beznadziejne gry,przepraszam użytkowników za błędy jakie robię teraz tworzę grę do której przykładam się maksymalnie i przedewszystkim mam na nią wspaniały pomysł.

 

drodzy użytkownicy miałem paro dniowego bana i teraz postaram się już oto by do tego więcej nie dopuścić będę wstawiał screeny przy zapowiedziach,nie używał formatowania tekstu ani nie będę zapominał o kropkach i innych znakach interpunkcyjnych.

 

moje 1 pytanie po powruceniu do konta brzmi jak zrobić otworzenie się danych drzwi przy kolzij z obj_dzwignia bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (create dzwignia)
drzwi=instance_create(x,y,o_drzwi);

//zmienna drzwi zapamiętuje id utworzonych drzwi

//w instance_create() wpisz dowolne wartości x i y (możesz je wczytywać na przykład z pliku ini

//albo zawsze tworzyć drzwi przesunięte względem dźwigni o pewną wartość)</span>

GML (dzwigniainterakcja z graczem)
with drzwi

{

if(sprite_index==otwarte)//jeżeli drzwi są otwarte...

sprite_index=zamknięte;//to je zamknij

else//a jeżeli są zamknięte...

sprite_index=otwarte;//to je otwórz

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...