dyzmek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Przepraszam całą załogę Gmclanu za moje beznadziejne gry,przepraszam użytkowników za błędy jakie robię teraz tworzę grę do której przykładam się maksymalnie i przedewszystkim mam na nią wspaniały pomysł. drodzy użytkownicy miałem paro dniowego bana i teraz postaram się już oto by do tego więcej nie dopuścić będę wstawiał screeny przy zapowiedziach,nie używał formatowania tekstu ani nie będę zapominał o kropkach i innych znakach interpunkcyjnych. moje 1 pytanie po powruceniu do konta brzmi jak zrobić otworzenie się danych drzwi przy kolzij z obj_dzwignia bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 GML (kolizja z dwigni) sprite_index = przesunienta_dźwignia with(obj_door) instance_destroy(); //lub with(obj_door) sprite_index = otwarte_drzwi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 GML (create dzwignia) drzwi=instance_create(x,y,o_drzwi); //zmienna drzwi zapamiętuje id utworzonych drzwi //w instance_create() wpisz dowolne wartości x i y (możesz je wczytywać na przykład z pliku ini //albo zawsze tworzyć drzwi przesunięte względem dźwigni o pewną wartość)</span> GML (dzwigniainterakcja z graczem) with drzwi { if(sprite_index==otwarte)//jeżeli drzwi są otwarte... sprite_index=zamknięte;//to je zamknij else//a jeżeli są zamknięte... sprite_index=otwarte;//to je otwórz } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 bardzo dziękuję działa a teraz ostatnie pytanko aby was nie zamęczać proszę o kod na grawitację dla wszystkich obiektów w roomie dla mnie i przeciwników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 GML with( all ) { gravity = 0.5 { Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Zmienie kod Marka S.: GML with(ja) gravity = 0.5 with(przeciwnik) gravity = 0.5 lub: GML with(all) if(object_index = ja)||(object_index = przeciwnik) gravity = 0.5 Obie metody sa poprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 moja postać nie skacze chodź grawitacja działa bo wszystkie obiekty spadają jak zrobić skakanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 GML if keyboard_check(vk_up) { gravity=0 } else gravity=0.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 thx działa :-) proszę zamknąć temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Sam możesz to zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 temat zamknięty działa bardzo dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się