tomalas Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Mam problem kombinuje i kombinuje może mi podpowiecie. A mianowicie chodzi o to że chcę aby npc szedł w strone gracza, ale poruszając się w czterech kierunkach, poprostu zeby nie chodził na skos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 if keyboard_check(vk_up) { //akcja chodzenia } else if keyboard_check(vk_down) { //akcja chodzenia } else if keyboard_check(vk_right) { //akcja chodzenia } else if keyboard_check(vk_left) { //akcja chodzenia } Spróbuj tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 To nie gracz ma się poruszać w 4 kierunkach tylko npc (chyba ;) ). Wyrównanie do siatki powinno pomóc... RTFFAQ! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Tego tam nie ma, a chlopakowi poprostu chodzi o to żeby npc poruszał się za graczem w 4 kierunkach /\ < > \/ a jak nie kapujecie o co chodzi to odpalcie sobie Tibie i zobaczcie jak tam potworki gonią graczy ;) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLy Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Jak nie ma jak jest? Pyt. 7 + 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 no sprawdziłem to i nie wyszedł mi ten efekt o którym tu piszemy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Jeśli chodzi oto żeby chodzić tak jak w gta2 to zobacz w FAQ Game Makera w punkcie 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Raczej o to nie chodzi, czytaj uważniej posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 chętnie bym ci pomógł... pomoge potem bo teraz brak czasu... a problem wcale nie jest trudny ;) cos sie wykombinuje Jeśli nie masz czasu, to po co piszesz? Nabijanie postów = warn. Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Alternatywa do tego co mowil SLy: // Create obiektu NPC target = object_player; // obiekt docelowy path_grid = path_add(); // Destroy obiektu NPC path_clear_points(path_grid); path_delete(path_grid); // Event ruchu obiektu NPC mp_grid_path(global.grid, path_grid, x, y, target.x, target.y, false); path_start(path_grid, 5, 0, true); // Start rooma obiektu CONTROL cell_width = 50; // szerokosc kolumny cell_height = 50; // wysokosc kolumny cell_xstart = 0; // poczatek siatki od lewej cell_ystart = 0; // poczatek siatki od gory if (variable_global_exists('grid')) { mp_grid_clear_all(global.grid); mp_grid_destroy(global.grid); } global.grid = mp_grid_create(cell_xstart, cell_ystart, room_width / cell_width, room_height / cell_height, cell_width, cell_height); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się