Skocz do zawartości

Chodzenie npc w 4 kiernuki


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Alternatywa do tego co mowil SLy:

// Create obiektu NPC
target = object_player; // obiekt docelowy
path_grid = path_add();

// Destroy obiektu NPC
path_clear_points(path_grid);
path_delete(path_grid);

// Event ruchu obiektu NPC
mp_grid_path(global.grid, path_grid, x, y, target.x, target.y, false);
path_start(path_grid, 5, 0, true);

// Start rooma obiektu CONTROL
cell_width = 50; // szerokosc kolumny
cell_height = 50; // wysokosc kolumny
cell_xstart = 0; // poczatek siatki od lewej
cell_ystart = 0; // poczatek siatki od gory
if (variable_global_exists('grid'))
{
mp_grid_clear_all(global.grid);
mp_grid_destroy(global.grid);
}
global.grid = mp_grid_create(cell_xstart, cell_ystart, room_width / cell_width, room_height / cell_height, cell_width, cell_height);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...