Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Maja 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 No więc u waxxa normalnie all działa (ma radeona) u mnie nie (mam nvidie) coś takiego po surface_set_target(surf) GML draw_set_blend_mode_ext(bm_src_color,bm_one) draw_set_color(c_black) draw_rectangle(0,0,40,40,0) draw_set_blend_mode(bm_normal) nie pomogło, jakieś propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Co dokladnie chcialbys uzyskac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Dziury w spritach, u waxxa się wyświetlają u mnie nie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jesli kod jest i u Ciebie, i u waxxa ten sam, to jest to wina karty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Stawiał bym na pamięć vram możecie sprawdzić różnicę pamięci vram w waszych kartach za pomocą tego scryptu: vram_size() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Ja miałem podobny problem... w moim Super Mario Galaxy 2D był zoom. Zawsze gdy chciałem coś ukazać graczowi, kamera się oddalała, jechała do obiektu i robiła zbliżenie, u mnie działało pięknie, u innych w momencie skalowania surface'a obraz sie "chrzanił" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 surfaces potrzebuja byc rozmiarow potegi dwojki, niektore karty nie wspieraja rozmiarow dowolnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dacus Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Spotkałem się z podobnymi problemami. Spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się