Skocz do zawartości

Dacus

Użytkownicy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Dacus

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dacus

    [Wyniki!] OxGames Challenge

    Ja nie wezmę udziału bo i tak oprócz mnie nikt nie skończy. ;) A poza tym mam oryginał Dragon Age...
  2. Wbudowane particle są wolne. Prawdopodobnie mają duże bitmapy. Zrób swoje takie jakie mają być, bez skalowania w dół i będzie szybciej.
  3. Może aktywuj obiekty platformy tylko jeżeli są pod postacią, albo sprawdzaj czy postać porusza się w górę czy w dół.
  4. - Ikona jest w projekcie. Po skompilowaniu nie wiem czemu znikła. - Za mało było czasu na stworzenie takich rzeczy jak tutorial. Lepsze readme niż nic. - O co ci chodzi z rozmiarem okna to nie wiem. Starałem się dobrać taką rozdzielczość, żeby wszyscy mogli pograć. Sugerujesz, że w 2010 roku przeciętny monitor ma max rozdziałkę 800x600? Gdybym robił grę dla siebie, to miała by rozdzielczość 1920x1200... - Co do zmiany rozdzielczości, rozbudowanego menu opcji i większej różnorodności przeciwników to patrz punkt drugi. @Lechu4444 Nazwę wymyśliłem na poczekaniu. Nie wiedziałem wtedy skąd mi przyszła do głowy. Teraz już wiem. :)
  5. Spotkałem się z podobnymi problemami. Spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej.
  6. "It's not a bug, it's a feature!" :)
  7. Miałem podobny problem z przezroczystościami w GM7 czasem. Pomagał restart komputera lub wejście do panelu Nvidii, zmiana ustawień i zapisanie. Resetowało to w pewien sposób kartę graficzną i wszystko potem działało dobrze. W GM8 nie zdarza mi się to. Masz raczej nowe sterowniki?
  8. Całkowicie nowej wersji raczej nie, mogę poprawić parę rzeczy czy dodać jeżeli będzie zapotrzebowanie. Ale musicie napisać co. Muzyka, to wiem(a byłem taki z niej dumny ;)). Co konkretnie się dzieje? Czy inne gry z surfaceami ci działają? Jaki masz sprzęt?
  9. Dzięki za miłe słowa. :) Nie wiem czemu zniknął surface. Czasem się tak zdarzało kiedy minimalizowałem grę. Wydawało mi się że to naprawiłem, ale chyba jednak nie. Nowa wersja, nie gubiąca surfaców: https://gmclan.org/up6168_3_Cybetron_Defence.html lub http://dl.dropbox.com/u/5925607/Cybetron%20Defence.zip Co do liczby fal, to będziecie musieli sami się przekonać. ;)
  10. Tytuł: Cybetron Defence Gatunek: tower defence Opis: Twoją planetę Cybetron zaatakowali obcy z planety Orbotron. Desant udało by się odeprzeć bezproblemowo, jednak dzięki swojemu kulistemu kształtowi, wrogowie rozwijają duże prędkości i docierają bezpośrednio do głównych procesorów rozproszonego centrum dowodzenia. Misja jest beznadziejna, ponieważ został już tylko jeden procesor. Musisz bronić go do końca, by ginąc zabrać jak najwięcej wrogów ze sobą. :P Gra była zrobiona w ciągu 2 tygodni(więc proszę o wyrozumiałość) na konkurs Rabbcia. Jest to moja pierwsza, powiedzmy że skończona, gra w Game Makerze. Jest po angielsku, gdyż polskie literki nie bardzo wychodzą standardowymi metodami. Wolę wcale nie robić po polsku niż zrobić bez ogonków, bo IMHO wygląda to tandetnie. Download: https://gmclan.org/up6168_3_Cybetron_Defence.html lub http://dl.dropbox.com/u/5925607/Cybetron%20Defence.zip Rozmiar pliku: 10,6 MB Autorzy: Programowanie: Dacus Fabuła: jak wyżej Grafika: jak wyżej Muzyka: jak wyżej Screeny:
  11. Dacus

    Konkurs TD

    Aha! Bo wy młodzi jesteście, dlatego tak krótko wytrzymujecie. :P Mam tą grę na forum przedstawić, czy autor konkursu to zrobi? I co, będę miał -10% warna? :P
  12. Dacus

    Konkurs TD

    Czy wszystkie konkursy tak wyglądają? Bez sensu jest zgłaszać się, a później olewać...
  13. @UP Bez sensu. Jakie opóźnienie? Klient może poruszać postacią sam, a nie czekać na odpowiedź z serwera. Więc czym różni się niby ten sposób od twojego? Poza tym, że mój przesyła mniej danych.
  14. https://gmclan.org/up6168_12_Escape.html
  15. Już rozumiem. Dobra, zapomnij tamto. Nowy kod: w Create: GML ruch = true; Wywołanie zatrzymania: GML ruch = false; alarm[0] = room_speed * 3; alarm 0: GML ruch = true; Swój kod musisz zmienić tak: Przy skręcie w prawo: GML if place_free(x+4,y) {x+=4 * ruch} Przy skręcie w lewo: GML if place_free(x-4,y) {x-=4 * ruch} Przy skakaniu: GML if ! place_free(x,y+1) {vspeed = -10 * ruch}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...