Skocz do zawartości

menu : co źle


kamcio540

Rekomendowane odpowiedzi

a może tak:

 

GMLif step=0

 

{

 

if alpha<1 then alpha+=0.1 else

 

{

 

alpha=1;

 

step=1;

 

}

 

}

 

if step=2

 

{

 

if alpha>0 then alpha-=0.1 else

 

{

 

alpha=1;

 

step=3;

 

 

 

instance_destroy();

 

}

 

}

 

E:działa

 

E2:drugi problem

 

destroy:

GML
draw_set_alpha( 1 );

 

switch kursor

 

{

 

case 1: room_goto(skater_room_position_1); break;

 

default: game_end();

 

case 3: room_goto(edytor_grafiki); break;

 

}

 

press enter:

 

GML
if step=1

 

{

 

step=2;

 

if(!sound_isplaying(sound0))

 

sound_play(sound0)

 

step=3;

 

sound_play(sound1)

 

}

 

create:

 

GML
alpha=0;

 

step=0;

 

kursor=0;

 

m[1]='Nowa gra';

 

m[2]='koniec gry';

 

m[3]='edytor grafiki';

 

kursor_max=3;

 

jak klikam edytor grafiki to tylko dzwięk gra ale nie idzie do rooma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co?!

 

sprawdź debugerem czy po zniknięciu menu obiekt wciąż jest w menu.

 

albo w destrony na początku wstaw show_message( 'działa' );

 

 

PS. Możesz mieć zapisane w kodzie, ale przez Twoje warunki nie masz pewności że ten kod się wykonuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GMLswitch( kursor )

 

{

 

case 1: room_goto(skater_room_position_1); break;

 

case 2: show_message('działa'),room_goto(edytor_grafiki); break;

 

default: game_end(); break;

 

}

 

????

 

E:już nic

 

E2:

 

GML
switch( kursor )

 

{

 

case 1: room_goto(skater_room_position_1); break;

 

case 2: show_message('działa');room_goto(edytor_grafiki); break;

 

default: game_end(); break;

 

}

 

nie pokazuje sie message

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if step=0

 

{

 

if alpha<1 then alpha+=0.1 else

 

{

 

alpha=1;

 

step=1;

 

}

 

}

 

if step=2

 

{

 

if alpha>0 then alpha-=0.1 else

 

{

 

alpha=1;

 

step=3;

(tu może wstawić średnik/i)

instance_destroy();

 

}

 

}

 

E: nie działa

 

E:zrobiłem tak i nadal nie działa

 

GML
if step=0

 

{

 

if alpha<1 then alpha+=0.1 else

 

{

 

alpha=1;

 

step=1;

 

}

 

}

 

if step=2

 

{

 

if alpha>0 then alpha-=0.1 else

 

{

 

alpha=1;

 

step=3;

 

}

 

{

 

instance_destroy();

 

}

 

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...