kamcio540 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 co jest źle? GML if step=0 { if alpha<1 then alpha+=0.1 else { alpha=1; step=1; } } if step=2 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { if step=3 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { instance_destroy(); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Kod nie czytelny, ogarnij tabulatory itp to zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Na moje oko brakuje fragmentu ze step=1 Poza tym.. skąd mamy wiedziec co jest zle? skad mamy wiedziec co ty chcesz zrobic, a co jest nie tak? Do tematu nie wystarczy wkleic kodu i napisac 'naprawcie' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Po analizie widać, że niema nigdzie przejścia do drugiego stepa, pierwszego też nie widać, jest tak: step0 (przechodzi w step1, ale step1 niema) step2 (nie wykonany) step3 (nie wykonany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Bo nie ma być przejscia do tego stepa, ono następuje gdy wybierzemy element menu, inaczej ten obiekt by sie pokazał i zaraz zniknął. Brakuje 2 klamerek na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 kod bez step=3 GML if step=0 { if alpha<1 then alpha+=0.1 else { alpha=1; step=1; } } if step=2 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { instance_destroy(); } } jak zrobić step=3 poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Step=2 a =3 robi to samo? O co w ogóle tu chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 a może tak: GMLif step=0 { if alpha<1 then alpha+=0.1 else { alpha=1; step=1; } } if step=2 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { alpha=1; step=3; instance_destroy(); } } E:działa E2:drugi problem destroy: GML draw_set_alpha( 1 ); switch kursor { case 1: room_goto(skater_room_position_1); break; default: game_end(); case 3: room_goto(edytor_grafiki); break; } press enter: GML if step=1 { step=2; if(!sound_isplaying(sound0)) sound_play(sound0) step=3; sound_play(sound1) } create: GML alpha=0; step=0; kursor=0; m[1]='Nowa gra'; m[2]='koniec gry'; m[3]='edytor grafiki'; kursor_max=3; jak klikam edytor grafiki to tylko dzwięk gra ale nie idzie do rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 default: game_end(); brakuje Ci to break; GML switch( kursor ) { case 1: room_goto(skater_room_position_1); break; case 3: room_goto(edytor_grafiki); break; default: game_end(); break; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 dzięki Marek :) Edit:po co ja pisze dzieki zanim sprawdze czy działa? nadal nie przechodzi do rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 sprawdź czy w ogóle obiekt jest usuwany, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 w evencie destroy,press enter,step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 co?! sprawdź debugerem czy po zniknięciu menu obiekt wciąż jest w menu. albo w destrony na początku wstaw show_message( 'działa' ); PS. Możesz mieć zapisane w kodzie, ale przez Twoje warunki nie masz pewności że ten kod się wykonuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 expression:edytor grafiki value:ERROR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 no to nie wiesz co zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 nie wiem o czym ty teraz piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 w debugerze mi tak pokazało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ale co z nim zrobiłeś? włącz sobie listę obiektów i obserwuj czy menu znika z tej listy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jak sie robi liste objektów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 dobra nie ważne albo w destrony na początku wstaw show_message( 'działa' ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 GMLswitch( kursor ) { case 1: room_goto(skater_room_position_1); break; case 2: show_message('działa'),room_goto(edytor_grafiki); break; default: game_end(); break; } ???? E:już nic E2: GML switch( kursor ) { case 1: room_goto(skater_room_position_1); break; case 2: show_message('działa');room_goto(edytor_grafiki); break; default: game_end(); break; } nie pokazuje sie message Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 ... destroy: GML show_message('działa'); powiedz czy to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 sprawdż post na górze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 sprawdziłem. zrób tak jak napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 nie pokazuje sie message <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 czyli błąd leży gdzieś w stepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 if step=0 { if alpha<1 then alpha+=0.1 else { alpha=1; step=1; } } if step=2 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { alpha=1; step=3; (tu może wstawić średnik/i) instance_destroy(); } } E: nie działa E:zrobiłem tak i nadal nie działa GML if step=0 { if alpha<1 then alpha+=0.1 else { alpha=1; step=1; } } if step=2 { if alpha>0 then alpha-=0.1 else { alpha=1; step=3; } { instance_destroy(); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 no przecież mówiłem że nie działa. postaraj się aby na przyszłość Twój kod był czytelniejszy, łatwiej będzie Ci się w nim ogarnąć a nam łatwiej pomagać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamcio540 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 no więc co mam zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się