Skocz do zawartości

Zablokowane Używanie tyldy (~ lub `)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jak zrobić żeby w grze po naciśnięciu znaku tyldy coś się działo. Próbowałem kilku sposobów ale nic nie działa. Nie ma błędu, lecz akcja dzieje się natychmiast, jakby warunku nie było.

GML
if keyboard_check('`')

//Reszta kodu

if keyboard_check(chr(126))

//ASCII na ~

if keyboard_check(chr(96))

//ASCII na `

if keyboard_check(ord(`))

//...</span>

Co zrobić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

192 - tak gm rozpoznaje klawisz tyldy.

 

np numerem przypisanym do klawisza spacji jest 32 (vk_space)

to vk_space to stała która jest równa 32, nie żadna tak jak niektórzy myślą magiczna funkcja czy coś..

 

GML
if ( keyboard_check( vk_space ))

if ( keyboard_check( 32 ))

to i tak to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...