Skocz do zawartości

Pro Rope


SubHack

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Pro Rope

 

Gatunek: ni to sio, ni to pstro. :) Raczej coś pod platformówkę z potrzebami zręcznościowymi i logicznymi. ;)

 

Opis: Pro Rope to gra w której wcielamy się w postać małego "stworka" który może poruszać się jedynie za pomocą liny. Pomysł podrzucił mi pewien przykład na GM'ie i tak właśnie oto powstał pomysł gry. Tak więc bardzo dziękuję autorowi przykładu. W grze poruszamy się wyłącznie klawiszami z naszej klawiatury. Główny cel naszego bohatera to zdobycie skarbów, ukrytych na pustyni. Aby tam się dostać nasz bohater musi pokonać jaskinie oraz morza, a wszystko po to by zdobyć skarb. Podczas podróży czeka go mnóstwo niebezpieczeństw, które musi pokonać.

Zwierzęta zamieszkujące jaskinie, spadające kamienie, ryby morskie, ruchome piaski i mnóstwo innych przeszkód.

Gra ma składać się aż z 30 leveli + 5 bonusowych! Łącznie 35 leveli podzielonych na 4 etapy!

Jaskinia, Morze, Pustynia oraz BONUS.

 

Co na obecną chwilę jest gotowe: Na obecną chwilę mamy stworzone levele w jaskini. Na razie bez żadnych potworków, przeszkód itd. Muzykę już prawie do całej gry. Autorstwa Coud - za co bardzo mu dziękuję.

Pozostaje nam tylko jeszcze skończyć etapy morze i pustynia oraz dodać przeszkody. W planach mamy jeszcze jakieś mini dodatki, ale to zobaczymy jak wyjdzie w praniu.

 

Czas realizacji: jak na razie nieznany. Możliwe że do świąt wielkanocnych gra wejdzie już na pułki w sklepach. :D:D:D

 

Licencja: Oczywiście freeware ;)

 

Autorzy: SubHack

Programowanie:
SubHack

Fabuła:
SubHack (pomysł podrzucił przykład z gm)

Grafika:
SubHack

Muzyka:
Coud

Screeny:

 

 

mc4zl5.jpg

nyuxqx.png

2bwkz4.png

e6rfvs.png

hryaaa.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyglada to tak tragicznie jak niektore inne produkcje czy tam zapowiedzi. ale na twoim miejscu zamiast opierac cala gre na czyims przykladzie zainwestowal w zrobienie wlasnego silniczka do platformowki ew. na wykozystaniu gotowego i udostepnionego w dziale z przykladami. bo jesli bohater bedzie jedynie czepial sie kotwiczka sufitow i przeszkod to niewiem czy ktos wytrzyma cale 35 leveli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<br />nie wyglada to tak tragicznie jak niektore inne produkcje czy tam zapowiedzi. ale na twoim miejscu zamiast opierac cala gre na czyims przykladzie zainwestowal w zrobienie wlasnego silniczka do platformowki ew. na wykozystaniu gotowego i udostepnionego w dziale z przykladami. bo jesli bohater bedzie jedynie czepial sie kotwiczka sufitow i przeszkod to niewiem czy ktos wytrzyma cale 35 leveli.<br />

 

Silnik jest po części mój. Staram się dodawać do gry takie elementy by jednak gracz wytrzymał te 35 leveli. To moja pierwsza gra, także wielkiego szału nie ma, kolejne gry będę tworzył już u podnóża silnika mojego autorstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się stworzyć jakieś backgroundy, może rzeczywiście będzie lepiej wyglądało. ;)

A więc jeszcze dodam screenki z ETAPU morze i jeden z pustyni.

 

MORZE:

 

 

14y8t1z.png

 

 

29ct5jr.png

 

 

No i jeden z pustyni, bo dopiero się za nią zabieram.

 

 

 

f6lp0.jpg

 

 

Proszę o ocenę.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest po części mój. Staram się dodawać do gry takie elementy by jednak gracz wytrzymał te 35 leveli. To moja pierwsza gra, także wielkiego szału nie ma, kolejne gry będę tworzył już u podnóża silnika mojego autorstwa.

Skoro jest po części twój to pasowało by podać nicki autorów reszty silnika. Co do gry moim zdaniem to ciekawy pomysł pamiętam że jak dostałem pierwszy komputer to grałem w Worms 2 i tam najlepsze było jak z jednego końca mapy na drugi dostawałeś się dzięki linie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł fajny, jeśli się go nie zmarnuje :) Proponowałbym tak na przykład jakieś ruchome obiekty do których można się przyczepić, obiekty i obszary do których nie można się przyczepić, jakaś mechanika ślizgania albo zaimplementowanie innych zaawansowanych technik do wykorzystania przez pro graczy, no i może wyjść nawet całkiem całkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<br />Skoro jest po części twój to pasowało by podać nicki autorów reszty silnika. Co do gry moim zdaniem to ciekawy pomysł pamiętam że jak dostałem pierwszy komputer to grałem w Worms 2 i tam najlepsze było jak z jednego końca mapy na drugi dostawałeś się dzięki linie.<br /><br />

 

Oczywiście że dodam wszystkich którzy dodali chociaż najmniejszy wkład do tej gry, ale to w Creditsach. ;) Też to pamiętam. Grałem na Comodore Amiga w te wormsiki. ;)

 

 

Pomysł fajny, jeśli się go nie zmarnuje smile.gif Proponowałbym tak na przykład jakieś ruchome obiekty do których można się przyczepić, obiekty i obszary do których nie można się przyczepić, jakaś mechanika ślizgania albo zaimplementowanie innych zaawansowanych technik do wykorzystania przez pro graczy, no i może wyjść nawet całkiem całkiem smile.gif

 

 

Myślę nad wszystkim, ale każda wasza propozycja jest dobra. Mam nadzieję że nie zmarnuję tego pomysłu. ;)

tutaj screeny etapów z backgroundem, chyba wygląda troszkę lepiej, co ? ;)

 

 

211ly13.png

 

 

35jywyc.png

 

 

30vlsht.png

 

 

Czekam na ocenki ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika może być , chodź zawsze mogłaby być lepsza. Tło w grze uległo zmianie , co do pierwszych screenów , no i wygląda to lepiej ale nadal tam pusto , może tam gdzie to morze dodać jakieś chmury czy coś. Moja ocena to +3/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się dodać jeszcze jakieś chmurki i inne elementy, które pomogą urozmaicić grę.

Mam nadzieję że wymyślę coś co spodoba się każdemu.

Dziękuję wszystkim za każdą ocenę i wskazówki, nawet te surowe.

Czasami nawet sroga ocena pomaga, tak więc czekam na kolejne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety sztukateria z fotoszopa lepszego efektu ci nie da.

 

 

No racja. A ja jak narazie tylko Photoshopka obsługuję. ;)

 

 

Mi tam się bardzo podobają sceny, zwłaszcza ta pustynia :D

E: A że grafika jest płaska to przecież w każdej grze platformowej grafika jest 'płaska'. lol.

 

 

Cieszę się. :D

Mam w planach jeszcze zrobić Junglę :D

 

edit://

No i jeszcze myślę o jakiejś grenlandii czy coś takiego. :D

Jakieś mroźne kraje.

No ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. :)

Mam nadzieję że chociaż części z Was spodoba się mój pomysł i doceni moją pracę.

Co prawda to dopiero moja i mojego TEAM'u pierwsza gierka, także szału jakiegoś wielkiego nie będzie.

Ale mam nadzieję że ta gra będzie mogła dopisać się do naszego konta na listę pozytywną. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pustynia jest świetna, z tym tłem i wgl. Mi sie tam podoba ten styl grafiki, ale serio :D Życze powodzenie, co do tego, czy taką grafe, czy inną, to możesz zawsze zrobić skiny :D

 

Cieszę się. ;)

Mam nadzieję że się spodoba.

Dzisiaj już oficjalnie wiadomo że gra będzie miała o wiele więcej leveli i etapów!

 

Miała być: Jaskinia | Morze | Pustynia

 

A będzie: Jaskinia | Morze | Pustynia | Dżungla | Lodowiec | Wulkan | + BONUS

 

także będzie łącznie aż 60 leveli + 5 bonusowych!

 

Mam nadzieję że się spodoba i że skończę to z zadowalającym efektem.

W czwartek postaram się zamieścić już nowe screeny z nowych etapów gry.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że im więcej lvli tym więcej różnych fajnych bajerów trzeba dorobić, żeby gra nie znudziła się po pierwszych 10 lvlach.

 

Racja. I dlatego wymyśliłem kilka "bajerków", które być może się spodobają i w pewien sposób zaspokoją oczekiwania graczy. :)

Co to będą te bajerki to powiem już niedługo. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawy jestem co wymyśliłeś...

 

 

grafa - OK !!! Już na pierwszych screenach widać, że robiłeś coś, żeby to nie było jak na kartce i wyszło sympatycznie :)

zaciekawił mnie również pomysł na zrobienie gry o pięcioboku w jaskini...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dość złą wiadomość dla tych którzy chcieliby aby gra wyszła dość szybko, ponieważ postanowiłem stworzyć swój własny silnik co znacznie przedłuży wydanie gry.

Ale za to mogę powiedzieć co dzięki temu zyskacie... :)

A więc:

 

* różny wygląd naszego rąbka (w zależności od etapu),

* życia,

* high score,

* bronie,

* potworki,

* dużo efektów i ruchu,

 

to na razie mogę ujawnić, resztę ujawnię wraz z czasem. :)

Tak więc pozostaje Wam tylko CZEKAĆ i CZEKAĆ. :P

A mi ROBIĆ i ROBIĆ. :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...