uzu13 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Mam problem z alarmami. Chcę aby przy mniejszym hp jak 20 wl sie alarm 0. Mam taki kod. GML if health<20 { alarm[0]=1 } I w alarmie 0 daje create obj i czas 60 na alarm 1. W alarmie 1 mam obj create i czas 60 do alarmu 0. I jak wlaczam gre, mam mniej jak 20 hp to dzwięk leci cały czas a objekty nie tworza sie co 60 tylko caly czas. Jak mam zrobic aby tworzylo sie w odstepach 60 i gdy w tym czasie wezme apteczke i bede mial >20 hp juz sie nic nie bedzie dzialo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 GML if health<20 { if a=1 { alarm[0]=10 a=0 } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 GML if ( health < 20 ) { if ( alarm[ 0 ] == -1 ) alarm[ 0 ] = 2 * room_speed; //2 sekundy } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Marca 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 https://gmclan.org/index.php?czytajart=64 - przeczytaj, zanim zapytasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się