Skocz do zawartości

jak zrobic zycie wroga


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

GML
//CREATE

hp=100; //stworzy zmienną odpowiedzialną za hp z wartością 100

//KOLIZJA Z POCISKIEM

hp-=5; //Przy kolizji odejmujemy hp

with(other)instance_destroy(); //niszczymy pocisk

if(hp<=0) //jeśli hp jest mniejsze lub równe 0

instance_destroy(); //niszczymy też wroga</span>

 

I po kłopocie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...