FeniX112 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Kiedy trzydzieści lat temu, król Payt IV zjednoczył cały kontynent, niemalże każdy był z tego zadowolony. Była to bowiem obietnica lepszych czasów, bez wojen i nienawiści. Nikt nawet nie wyobrażał sobie, że spokój nie potrwa długo... Rok temu wybuchł bunt, z ogromną prędkością rozprzestrzeniając się po Zjednoczonych Królestwach. Krzykacze - bowiem tak nazwali się buntownicy, byli zbieraniną prostych chłopów, którzy mieli dość władzy jednego króla. Początkowo, nie uznawaliśmy ich za poważne zagrożenie. Osobiście wysłałem niewielki oddział, który miał stłumić powstanie. Nikt nie wrócił. Wszyscy zginęli. Ku naszemu niepomiernemu zdziwieniu, wieśniacy byli dobrze uzbrojeni, niemal tak dobrze, jak królewskie wojsko. Zanim zdążyliśmy zareagować, oni przejęli już kilka wiosek na zachodzie. Był to jednak dopiero początek. Krzykacze ruszyli na wschód, ku stolicy. Zniszczyli jedno z naszych największych miast. Ich liczba dalece przekraczała naszą. W mgnieniu oka dotarli do celu. Stolica - potężne miasto Mannoth, została oblężona. Po dwóch tygodniach ciszy, wyczerpani i zgorzkniali udaliśmy się poza mury. Każdy kto potrafił walczyć, stanął w obronie kraju. Była to rozpaczliwa obrona, nie zaprzeczam. Ale wygraliśmy. Rozbiliśmy szyk buntowników, zmusiliśmy ich do odwrotu. Niestety, nie oznaczało to końca kłopotów. Jesteśmy odcięci od świata. Nie wiemy, co dzieje się na zewnątrz. Krzykaczy ciągle przybywa. Nasze zapasy się kurczą. Niechaj bogowie mają nas w swojej opiece. Generał Bron III - Zapiski Ostatnich Dni. Projekt gry MMORPG, grać się w nią będzie za pomocą przeglądarki. Nasze priorytety to fabuła, oraz różnorodność, ale mam nadzieję, że jeśli chodzi o pozostałe aspekty, nie pozostajemy aż tak bardzo w tyle. Gracz obudzi się na zachodnim na brzegu kontynentu Zjednoczonych Królestw. W tych okolicach rozbiło się wiele statków, ponieważ ludzie - zaniepokojeni sytuacją w krainie, pośpiesznie wyprawiają się na morze, w nadziei spotkania lepszego życia. Miejsce, w którym znajdzie się bohater, otoczone jest zewsząd górami i morzem. Jedyne wyjście prowadzi przez wąską ścieżkę. Z racji położenia tej krainy, buntownicy zagrodzili wyjście, tworząc z niej swoisty obóz jeniecki. Na razie opracowujemy silnik, ja zaś samodzielnie tworzę grafikę. Otworzenie serwera planujemy w marcu, jednakże nie jest to pewna data. Mamy nadzieję stworzyć grę wyjątkową w gatunku. Prace posuwają się szybko, zaś dwuosobowa ekipa jest w dobrym nastroju :>. Pragnąc to potwierdzić, przesyłam pozdrowienia dla wszystkich którym chciało się to czytać. Twórcy: PoP_Gniezno - Głównodowodzący, programista. FeniX112/FFX/Clay - Grafik, zrzęda. Stan prac: Fabuła - 30% Silnik - 50% Świat - 70% Grafika - 30% Pozwólcie, iż nie będę dawać screenów. Dam za to arty stworzone z grafik, które wystąpią w grze. Spowodowane to jest tym, że jeszcze nie podmieniliśmy grafiki, a to co jest w grze obecnie, to bezładna mieszanina różnych moich wypocin. Tak więc, nie przedłużając: Na koniec zaś, link do postępów na bieżąco: www.trelis.blip.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 nie widzę artów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Nastepny ambitny projekt, ktory podbije serce GMC, i juz nigdy o nim nie uslyszymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeniX112 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Hm... czyżbym mało profesjonalnie podchodził do projektu? Zapewniam Was, mimo tego, iż mam zaledwie 13 lat, mam już swoje doświadczenia na tym polu, i potrafię doprowadzić projekt do końca. Napisałem tutaj, gdyż liczę na konstruktywną krytykę, której mi brak. Uwierzcie mi, zapewnianie o tym, że tego nie ukończę, raczej mi nie pomaga. Nikas: Jbc, podaję bezpośrednie linki do grafik. Mam tylko nadzieję, że to co napisałeś, nie było grą słowną ;). http://www.chronoteam.unl.pl/upy/upload/wow.PNG http://www.chronoteam.unl.pl/upy/upload/nextart.PNG http://www.chronoteam.unl.pl/upy/upload/po.PNG http://www.chronoteam.unl.pl/upy/upload/domcio1.PNG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Fabuła - 30% Dobrze by było, jakbyś fabułę miał wcześniej opracowaną skoro ma być głównym czynnikiem przyciągającym. Graficznie nie zaskakuje, choć na pewno brzydka nie jest :) Czekam na więcej informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 linki nie działają, jak i cała strona :0 wgraj na upka gmc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Linki normalnie działają przynajmniej u mnie. Nie wiem jaki masz problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 przy wchodzeniu na stronę mam błąd 404 a na arty nie chce mi w ogóle strony wyświetlić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Dobrze by było, jakbyś fabułę miał wcześniej opracowaną skoro ma być głównym czynnikiem przyciągającym. Mi się wydaję że oni mają zamiar rozwinąć tą fabułe którą napisali w pierwszym poście. A gra zapowiada się ciekawie, ale to bardzo ambitny projekt i jeszcze dużo pracy, więc możecie się zniechęcić i nie dokończyć projektu co równa się upadkowi projektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoP_Gniezno Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Cześć wszystkim ;) Główny wątek fabularny mamy gotowy. Reszta to napisanie wątków pobocznych i misji do nich. Naszym głównym atutem ma być właśnie wciągająca i ciekawa fabuła, ambitne misje itd. O zniechęcenie się nie boje (przynajmniej swoje:)). Pod względem możliwości jakie będzie dawać gra mogę śmiało powiedzieć, że robię grę, o której zawsze marzyłem ;) Jeśli kogoś interesuje więcej info odnośnie możliwości jakie planuje itd: http://themodders.org/index.php?showtopic=...ost&p=69056 Można też śledzić na bieżąco postępy: http://www.youtube.com/user/trelispl Wgrywam zdjęcia drugi raz. Tym razem na imageshack: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 działa i bardzo mi się podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zapowiada się bardzo ciekawie :) Mam nadzieję, że skończycie tę grę. Życzę powodzenie i cóż tu mogę powiedzieć -5/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Mam nadzieje że teraz gra ma się lepiej niż jak w tym filmiku http://trelis.pl.system.misji.i.npc.patrz.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoP_Gniezno Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 @Matyxon: Ale co jest nie tak? Grę robimy od ponad 2 miesięcy więc postęp moim zdaniem jest bardzo duży. Gdybyś tworzył gry wiedziałbyś, że najpierw trzeba tworzyć główne mechanizmy, żeby wszystko działało. Stworzenie konkretnego świata jest potem pestką, gdy mamy gotowe narzędzia ;) Spokojnie spokojnie.. dajc nam miesiąc/dwa a zobaczysz jak to będzie wyglądać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 A tak na marginesie, skąd pomysł na nazwę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoP_Gniezno Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 O 4 w nocy przed snem wymyśliłem :D Na pierwszy ogień miało być Trevis albo za bardzo mi się kojarzyło z zespołem Travis. Kombinowałem dalej i wyszło Trelis. Kupiłem domenę, a później dowiedziałem się, że było takie miasto w Gothicu O_o. Ale to miasto nie ma nic wspólnego z grą, którą tworzymy mimo, że w głównym założeniu Trelis ma być osadzony w klimacie podobnym do Gothic'a (1,2 + NK) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeniX112 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Przepraszam za olanie tematu, ale nie miałem dostępu do internetu. Mimo to, pracowałem nad grafiką, i postanowiłem poprawić grafikę drzew. Oprócz tego, doszły wreszcie animacje chodu. Są ubogie, zdaję sobie z tego sprawę, ale zamierzamy zrobić ponad sto typów ubrania, jeśli nie więcej. Ponieważ do każdej klatki animacji postaci, trzeba dorobić także grafikę owego ubrania, byłoby to dość pracochłonne, gdyby animacja miałaby być większa. Podsumuwując - prace idą, i jak na razie, jesteśmy pełni chęci do pracy :). Pozdrowienia z Polski! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ale się będę śmiał jak zanimujesz postacie pivotem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Drzewa się bardzo ładnie prezentują, szacun. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Drzewa ładne, ale korona zbyt bardzo 'wtapia' się w trawę. Na Twoim miejscu rozjaśniłbym/sciemnił kolor trawy/drzewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoP_Gniezno Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Kwietniowe aktualności Niedawno wrzuciliśmy film z nowościami: Rzeczy, jakie zrobiłem jako programista: Walka i synchronizacja: - pełna synchronizacja między graczami (gdy zabijasz potwora znika on u wszystkich graczy) - możliwość migracji stworków (po zabiciu może się pojawić w innym miejscu (obok miejsca śmierci), dzięki czemu potwory mogą być raz w jednym, a raz w drugim miejscu) - ogólnie respawn potworków Gospodarka: - można produkować przedmioty. Naszym finałowym celem jest zrobieni takiej zależności, że większość przedmiotów produkowana byłaby przez innych graczy. - system produkcji uwzględnia jakość (przykład: mamy słabej jakości stal, a jesteśmy kowalem o bardzo dobrych umiejętnościach, przez co tworzymy miecz średniej jakości. Wzorując się na tym: jeśli znajdziemy najlepszego kowala, najlepszą stał w grze i najlepsze współczynniki dodające bonusy do miecza stworzymy najlepszy miecz w grze, którego nie ma nikt inny ;) To chyba na tyle ;)Rzeczy jakie planuje zrobić do 15 maja: - handel między graczami - walka podobna do tej: - doświadczenie, punkty umiejętności - wyznaczanie w map edytorze stref respawnu dla konkretnych potworów i jeśli wyrobie się z tym do 15 maja to jeszcze kilka rzeczy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 No no. Gierka zapowiada się niesamowicie. Nie mogę się doczekać premiery. 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoffer Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 mam nadzieje ze sterowanie nie bedzie takie jak w margoem albo margonem czy jakso tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Matko! Inne gry MMORPG np. Margonem to za przeproszeniem gówno! Musiałem to powiedzieć ale porównajmy. Oglądałem filmiki i normalnie to bym dał dobremu MMO 5/5 jednak tutaj zrobię wyjątek i podwyższę skalę, dam 26,89/5! :D To rządzi! Jesteście genialni. Jak będzie można już grać zarejestruję się. (trololo, ale serio dobre) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Ja też chętnie zagram, do pomysłów moglibyście dodać arenę(centrum pojedynków). :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Dokładniej analizując film z szybką walką zauważyłem co prawda drobny błąd. Na obrazie gracza 1 bohater atakujący wygląda inaczej niż u gracza 2 (postawa) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Jest 15 maja jakieś postępy, bo jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 I może jakaś beta dla użytkowników forumko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PoP_Gniezno Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 @Ferrari4: dzięki! :) @micha_i: będzie arena do walk dla graczy, turnieje itd :) @Phoenix: Tu masz wszystko co zostało zrobione i co planujemy zrobić http://forum.trelis.pl/viewtopic.php?f=2&t=154 @ZyperPL: ograniczona beta mam nadzieję będzie za miesiąc :) forum mamy i można zagłądać: www.forum.trelis.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Muzyce brakuje trochę dynamizmu. Jest mało instrumentów perkusyjnych, kawałki są do siebie momentami podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się