Boro Casso Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Tytuł: Epidemia Gatunek: Survival Shooter z elementami rpg Opis: Fabuła Rok 1969 po powrocie Armstronga na ziemie, Neil wraz z garstką swoich kompanów został zabrany do sterylnego laboratorium w celu przebadania wszystkich podkątem "księżycowych" chorób. Wyniki wszystkich astronautów wypadły pomyślnie, prócz jednego zwanego Jim Joe. Jim decyzją rady Nasa, został zatrzymany w celu dalszych badań, a do opinii publicznej wydano plotkę, iż niejaki astronauta zginął podczas lądowania. Stan Joe był coraz gorszy, jego skóra zaczęła sinieć, a on sam tracił typowo ludzkie instynkty. Kilka miesięcy później gdy Jim zaatakował kilku naukowców, decyzją rady został uśpiony, a jego zwłoki w szczelnym termicznym sarkofagu zostały przetransportowane do tajnego magazynu. Rok 2010, dwójka detektywów zaciekawionych dziwnym i nie wyjaśnionym zaginięciem astronauty, rozpoczęła śledztwo. Po wielu miesiącach bezowocnych badań, natrafili na człowieka który wiele lat temu pracował przy projekcie "Moon Seek". Rok 2011, sarkofag ze zwłokami Jim Joe został otwarty, ku zdziwieniu naukowców, osobnik wydawał się być żywy? Rok 2013, całe stany zjednoczone zostały opanowane przez dziwny wirus, przenoszony przez ugryzienie. Zainfekowani zamieniają się z bezmózgie bestie, pragnące tylko jednego! Ludzkiego mięsa Gracz wciela się w jednego z ocalałych. Opis techniczny Gra pisana jest w gm, z użyciem c++, gra zostanie wydana wraz z rozbudowanym edytorem scenariuszy, dzięki któremu każdy będzie miał możliwość tworzenia własnych przygód w świecie gry. Cały świat gry ładowany jest dynamicznie, niepotrzebne zasoby są wyrzucane z pamięci lub zastopowane aktualnie potrzebnymi. Silnik gry hula pod opieką nowatorskiej biblioteki dll, mojego autorstwa. Podczas uruchomienia, gra poprosi nas o zalogowanie na serwerze, nie jest to wymaganie jednak dodaje nam możliwość zdobywania achievementów, oraz generowania graficznej sygnatury np. na forum. Autorzy: Programowanie: Boro Casso Fabuła: Boro Casso, Fallord Grafika: Fallord Muzyka: Aktualnie zapożyczona (L4D, zombie panic) Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 chciałbym zobaczyć jak te zombi wyglądają w ruchu bo patrząc na screeny wyglądają 'sztywno' z tymi łapami do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 chciałbym zobaczyć jak te zombi wyglądają w ruchu bo patrząc na screeny wyglądają 'sztywno' z tymi łapami do przodu Łapy są w pełni animowane, zginane, i machane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ciekawie się zapowiada, szczególnie iż zostanie użyty c++ :) Ile Ci pozostało jeszcze do zrobienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No nieźle. Nie zła fabuła i w ogóle zapowiada się dobra gra. Offtop: Czyżby zapoczątkowała się moda na gry łączące z serwerem i systemem achievementów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Od kiedy ściany lewitują? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ile Ci pozostało jeszcze do zrobienia? Ulepszyć edytor, zrobić npc, sklepy, ekwipunek. No a Fallord ma jeszcze sporo spritów do narysowania. Od kiedy ściany lewitują? :/ No rzeczywiście masz racje do do stanu ścian, jednak obiecuje iż w finalnej wersji ściany będą wyglądać o niebo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 W sumie to ich cień, w którym brakuje skosa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 W sumie mam już pomysł na budowanie ścian z 3 spritów ustawianych pod odpowiednim kontem, coś ala 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 direct draw czy directx 3d? bo jak to drugie moglbys zrobic to prosto w perspektywie i widoku z gory. fajny efekt by byl wedlug mnie, a i szybsze to raczej niz 3 sprajty jesli culling wlaczony :) a projekt mi sie podoba, bede czekal na demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Na razie taki test, dodam jeszcze cieniowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Jeszcze jakieś dynamiczne cienie i będzie perfekcyjnie. Czekam na to. ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Na rogu źle wygląda :/ Czekam na demo, bo się świetnie zapowiada, a anchivment świetny pomysł, sam mam z teamem system anchivmentów do gier ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Najbardziej jestem ciekaw archivementów i sygnatur ;) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 A tak z technicznej strony to jak ten cały system achievmentów działa? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Teoretycznie będzie wyglądać następująco: Gdy już odpalimy grę pojawi nam się okienko w którym będziemy mogli się zarejestrować/zalogować. Po zalogowaniu, odblokuje nam się opcja achievmentów w menu. Będziemy mogli se kliknąć i obejrzeć jakie są osiągnięcia i jak je zdobyć. No i już po wejściu do gry będziemy mogli je spokojnie wykonywać. A jak to będzie wyglądało od strony technicznej, to gadaj z Borem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Stycznia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zapowiada się ciekawie, gra wygląda naprawdę nieźle, chociaż ta pseudo izometria jakoś mi nie pasuje. Poza tym proponuję lekkie zgaszenie kolorów bo miejscami są zbyt jaskrawe. Myślę że zyskało by to wiele na klimacie. np. tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Popieram upa. Albo żeby można było odznaczyć blooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 W tej grze jeszcze nie ma żadnego blooma ani żadnych efektów. Do silnika gry, chcemy dodać jakieś filtry i efekty, które przy odrobinie szczęścia i znaniu komend (wszystko nie będą opisane w helpie :P) będzie można bawić się różnymi efektami itp. Woj: Dzięki za podrzuceniu pomysłu, myślę, że taki flirt wprowadzimy do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Woj: Dzięki za podrzuceniu pomysłu, myślę, że taki flirt wprowadzimy do gry.Tylko nie róbcie date sima z tego ;< Jim Joe mnie rozwalił. "Moon Seek" też w sumie, jak teksty z chińskich billboardów =D Jim decyzją rady Nasa, został zatrzymany w celu dalszych badań no wiem że "powiniście" jest, stfu, nikt nie zauważy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się