Cordoba Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 poćwicz rysowanie twarzy, jak twarze będą lepsze to twoje rysunki dużo zyskają Chell, przesadzasz, bo jeśli już twarze troszeńkę lepsze by być mogły, ale z twierdzeniem, że rysunki 'dużo zyskają' zgodzić się nie mogę, gdyż poziom niemalże każdej pracy propy jest na takim poziomie, że ciężko tu o jakikolwiek progres. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 9 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 chell, poćwicz nie-bycie brudasem, bo ścięcie włosów ci za dużo nie pomogło :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Chell bo ty byś chciał progress z pracy na prace? spójrz na moje prace sprzed roku, sprzed dwóch. Progress jak w morde strzelił, a najlepiej to spojrzeć na portrety albo w pracach skupionych na jednej postaci które rysuje bo w takich masówkach ciężko każdy detal obmacać, ni ma czasu :) A z tymi drugowojennymi w ogole rysunkami - te co mam wykorzystam jako loadingi do wojenno-zbrodniarskiej misji w tripie, ale też myśle że będzie jakaś dłuższa seria, ogólnie jakoś ostatnio wchłoneła mnie historia a szczególnie te czasy, słuchanie wspomnień ludzi którzy tam byli w czasie rysowania to nieskończony kop motywacji, i nieskończona ilość scen które aż prosi się żeby narysować . Tylko że za cholere nei znam się na sprzece umundurowaniu i kwestiach technicznych co gdzie kiedy, wyjątkowo dużo idzie w ruch co rzadko w moim przypadku -referrencji żeby jako taka zgodność była, choć wiem że daleko szczególnie pod kątem mundurów do ideału. Fajny patent robienie researchu przed rysunkiem, dowiedziec sie jak najwiecej o sprzecie, terenie, okolicznosciach, pogodzie, obczajanie archiwalnych zdjęć, fajna rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Znalazłem kawałeczek starego tilesetu którego ideą było rysowanie tylko za pomocą palety z NES'a. Wyszło mi coś takiego w półtorej godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 sorry, zapomnialem, to jest gmclan, tutaj nie mozna wyrazic swojego zdania bo zaraz sie zbiegnie jakis anty zeby powiedziec jaki to jestes glupi pani np ci wyszla ######scie i ja rozumiem, ze nie kazdy niemiec byl przystojniacha ale zeby az taka przepasc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 no aż taka przepaść co ja mam powiedzieć? przysiadłbym kolejne 5 h i by było cacy wszystkie twarze, no ale już nie chciało mi się, call of trip, call of tattoo itp.. Ogólnie te wojenne prace to nie są jakieś szczyty osiągnięc i zdaje sobie sprawe i wręcz w za dużej wrzucam rozdzielczości, narysowałem to w jakieś, hmm 15 godzin? (armia kilka stron w temacie wcześniej jakieś 200h) i od razu Ci mówię że te prace nie beda idealne (tak jak jeszcze mniej idealne sa np. pojedyncze klatki z animacji) choć i tak myśle tak samo zgrabne jak i mówiące coś o czymś. trzeba nieraz stopować swoje zapędy, to nie ma nic z progressem/regressem wspólnego, ja tam widze ze idą mi różne rzeczy coraz lepiej lub choćby szybciej, ale jakość pracy zależy w tym momencie głównie jak poważnie i szczegółowo ją potraktuję :) Zgadzam się że to czy tamto nie jest wyszło najlepiej, wiem że ten oficer do przystojniachów nie należy, tylko że co z tego. Zaraz ktoś mi zacznie robić zoomy po paznokciach wojaków, czy sznurówkach :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 10 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 no i wielki szacun, nie ujmuję ci talentu ani nic, podkreślam cały czas że rysujesz mega, i jak nie mam najmniejszego zamiaru przyglądać się paznokciom czy sznurówkom, tak twarze przykuwają uwagę ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 spokojnie pozwól że bedę sobie robił swoje, a twarze (i reszta )z czasem napewno będą lepsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smartboy Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 no aż taka przepaść co ja mam powiedzieć? przysiadłbym kolejne 5 h i by było cacy wszystkie twarze, no ale już nie chciało mi się, call of trip, call of tattoo itp.. Ogólnie te wojenne prace to nie są jakieś szczyty osiągnięc i zdaje sobie sprawe i wręcz w za dużej wrzucam rozdzielczości, narysowałem to w jakieś, hmm 15 godzin? (armia kilka stron w temacie wcześniej jakieś 200h) i od razu Ci mówię że te prace nie beda idealne (tak jak jeszcze mniej idealne sa np. pojedyncze klatki z animacji) choć i tak myśle tak samo zgrabne jak i mówiące coś o czymś. trzeba nieraz stopować swoje zapędy, to nie ma nic z progressem/regressem wspólnego, ja tam widze ze idą mi różne rzeczy coraz lepiej lub choćby szybciej, ale jakość pracy zależy w tym momencie głównie jak poważnie i szczegółowo ją potraktuję :) Zgadzam się że to czy tamto nie jest wyszło najlepiej, wiem że ten oficer do przystojniachów nie należy, tylko że co z tego. Zaraz ktoś mi zacznie robić zoomy po paznokciach wojaków, czy sznurówkach :D A ja te prace bym wykorzystał w swojej grze,np jako obrazy na ścianie w mniejszej rozdzielczości np w bibliotece,są genialne.Wyobrażam sobie jak stoi mała postać,która się skrada a za nią wielki niemiec na obrazie.Straszne!!! :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 ja je jakoś zaanimuje w loadingu. Trip sie w jednym miejscu zmienia na 10 minut w grę antywojenną więc będzie jak znalazł. Tylko musze jeszcze sowietów obsmarować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 10 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Wybitny geniusz! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Szacun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amaterasu Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opinia szczura lądowego: chcę to widzieć skończone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmalu Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Znalazłem Nemo, był w moim blenderze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 piekne grafiki ziomki :D macie moze rade dla poczatkujacego (moze byc od newbie tez sory za glupie slowo mnie tez wkurza) dot uczenia sie robienia pierwszych grafik (byle nie sciana 32x32 tekstura raczej jakw tibi) z tym warunkiem zeby zoptymalizowac ilosc prob? robie w czyms gdzie mozesz duzo czasu wlozyc i pracy ale czy sie uda dowiesz sie jak sie uda dopiero a zazwyczaj to wiele miesiecy. dlatego mam dosyc niepewnych prob i pytam o technike i program robienia grafik powiedzmy nie wiem do czego hah ale maja byc to grafiki od 0 a nie sklejanie kilku renderow i jakis napis w gimpie na sygne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 soft akurat większego nie ma znaczenia, wybierz sobie w czym ci się najwygodniej pracuje i zacznij od małych rozmiarów, np. 32x32 sprajty porób, sęk w tym, żeby spędzić nad tym trochę czasu i wiedzieć co się chce osiągnąć zanim się zacznie pracę. Bo w 3 minuty randomo stawiając kreski nic się nie nauczysz, a nie ma lepszej metody niż samemu próbując. Jak chcesz psa mieć w grze to zobacz sobie w google grafika jak wyglądają psy i pixeluj. Jeśli będziesz wkładał w to dostatecznie dużo effortu to nawet bez skilla będzie wyglądało estetycznie i z czasem coraz lepiej : ) edit: sugestie jakieś co/jak poprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 11 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 nie wiem, czy brak tekstury ziemi nie jest aby złym pomysłem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elevator Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 @Van no wiedzialem ze mi ktos tak odpowie wiec zaznaczylem ze chce jak najmniej niepewnego czasu poswiecic do tego zeby stwierdzic czy naucze sie szybciej od innych czy w tym samym czasie czy po 3x dluzszym czasie :P heh nie lubie faktu ze trudno sie robi gry nie majac nabytych umiejetnosci graficznych (w gm o wiele latwiej ale i tak). eksperci sa uzaleznieni od teamworku a ludzie mniej zaawansowani ale w obu dziedzinach od siebie tylko. lub nikogo np moje menu raz mi w zyciu wyszlo ladne nie uzywajac grafik zadnych jedynie funkcji w gmie (czy to sie zwie funkcja :D) oraz robienia tego co robilem za malolata w paincie tyle ze takze w editorze grafik od gm no i czasami gimpie teraz chyba nie. skrin snieg zalezny od kursora (znaczy gwiazdy zalezne) normalnie jest ladniej ale zaznaczalem obszar do skrina. mi sie podoba jak na same majsterkowanie zamiast grafikowania a pisze o tym tylko dlatego bo dales jakas prosta z pozoru grafike do wykonania gdzie widac piksele itp. nie wiem jak piksele skojarzyly mi sie z robieniem gry pod katem graficznym bez robienia grafik no ale dzieki uzyje tego menu w mojej grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 nie wiem, czy brak tekstury ziemi nie jest aby złym pomysłem :( :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 @Elevator: wiadomo, że na początku jak będziesz zaczynał to będziesz robił gorsze grafy, a z czasem coraz lepsze, nie ma tutaj skrótu. To czy gra jest dobra nie zależy od grafy, także wcale się gier nie robi łatwiej umiejąc robić grafikę, nie jest to zależne od siebie. Ja na początku nic nie umiałem, ani kodzić, ani graficzyć ale bez płaczu, że nie ma grafika, czy czegoś sam robiłem i szlifowałem moje umiejętności, nadal zresztą robię to samo, bo ani koderem nie jestem dobrym, ani grafikiem, ale gry mogę robić :) (możesz zobaczyć od czego zaczynałem w mojej sygnaturce, prawie, że pierwsza gra - https://gmclan.org/uploader/4495/screen_1.png ) @chłopaki: potestuję co mogę wykombinować z ziemią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 lepiey? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Lepiej, chociaż teraz jest duża różnica między starymi elementami tilesetu, a nowymi. Lepiej podciągnąć stare pod nowe i lekko dodać cieni do np. trawy. ;) Ano i wygładź krawędzie tej wodnej części grafiki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 A czemu trawa rośnie na suficie? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 11 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 z tym właśnie chciałem pokombinować zaraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 12 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Bardzo przyzwoicie. Myślę, że dobrze byłoby pieprznąć w tle oldschoolowego gradienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 tako? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Dupnie to wygląda. Jakby akcja była pod wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Czołg Krymski Opublikowano 12 Stycznia 2014 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 inny odcień winien być. Ale twardo się za tym opowiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Znalazłem Nemo, był w moim blenderze Nie wiem ile w tym prawdy ale no cóż :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się