Grabarz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Dla mnie jest za ciemno jak na takie okno :P Ale ogólnie bardzo ładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario1992 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Chciałem wam przedstawić mój pierwszy poważniejszy PixelArt. @na tym obrazku próbowałem pokazać planszę do Gry widok 2d od boku. Praca.1 Wypowiadajcie się co sądzicie i jak mi to wyszło. Proszę grafików z tego forum o jakieś wskazówki co do cieniowania itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Całkiem nieźle, ale ten znak atomowy czy co tam jest ci niezbyt wyszedł. Pracuj dalej, masz ambicje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karakan2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Masz waść talent, nie to co ja :) To raczej nie kwestia talentu, a trochę praktyki :) Hmmm, mogłem za oknem wstawić trochę ciemniejsze niebo to by się nie rzucało w oczy, że ciemno w pokoju ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Wilkołak , muszę mu jeszcze zrobić teksturę :) 228 vertexów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Nice :P Jak mówił przedmówca ostrzeżenie przed radioaktywnością nie za bardzo, za to strasznie fajne skały i paprotki. Człowieczek dosyć śmiechowy ale ten spejsszip do mnie nie przemawia. Drzewka kozaczą, ale skałka i tak rządzi. ups.. post powinien być o 2 pola wyżej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karakan2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 W czym to modelujesz Lion? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 W czym to modelujesz Lion? w blenderze, jak zawsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karakan2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Fajnie wygląda jak na taką małą liczbę wierzchołków. Chętnie zobaczę wersję z teksturkami ^^ Żeby tylko ręce za bardzo kwadratowe nie powychodziły :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch3matic Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Chciałem wam przedstawić mój pierwszy poważniejszy PixelArt. @na tym obrazku próbowałem pokazać planszę do Gry widok 2d od boku. Praca.1 Wypowiadajcie się co sądzicie i jak mi to wyszło. Proszę grafików z tego forum o jakieś wskazówki co do cieniowania itp. drzewka i krzaki nie pasuja do reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 22 Stycznia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Niby fajnie, ma swój styl, ale jakbyś dał trochę światłocieni na przedmiotach, byłoby totalnie fpisdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Co do tego pixelartu, to twoje podejście mi się podoba i widać, że idziesz w dobrym kierunku. Chrzanić cieniowanie i detale, ten efekt już jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz_999 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Witam! :) odkopałem moje szkice i znalazłem Kurę ;) (Skomixowana troszkę ;p) I jeszcze kilka szkiców Papuga Wilkołak Nie wiem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 popracuj nad kurzymi łapkami troche :D bo za fajnie nie wyszły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Wilkołak , muszę mu jeszcze zrobić teksturę :) 228 vertexów. bardzo ładne, jakoś tak się dziwnie składa że gdy ja coś wstawię to ty zaraz wstawiasz swoje, lepsze :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 eee jesli to z tyłu wilkołaka na obrazku mistrza to ogon to wyszedł bardziej jak kloc :D sorki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrz_999 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 miał być ogon ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 bardzo ładne, jakoś tak się dziwnie składa że gdy ja coś wstawię to ty zaraz wstawiasz swoje, lepsze :D To dlatego że z reguły nie mam weny rzadko modeluje ale jak podłapie jakiś ciekawy temat, to lubię sobie trochę po modelować nic osobistego, widocznie miewasz ciekawe pomysły :) eee jesli to z tyłu wilkołaka na obrazku mistrza to ogon to wyszedł bardziej jak kloc :D sorki :D jakiego mistrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 mistrza znaczy użytkownika Mistrz_999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 A ten wilkołak nie zauważyłem go :P mniejsza oto co prawda jeszcze nie skończony ale na dziś to tyle :P edit : ukończona wersja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karakan2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 No jak na bardzo low-poly wygląda naprawdę fajnie, tekstury też swoje robią i do prostej gry można by go wstawiać :) Troszkę tylko porąbało mu się coś nad udem chyba ^^ Pewnie dlatego, że trójkątnego face tam mamy, ale ogólnie super. A bary jak u Pudziana :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Daj mu z raz Subsurfa, zaokrągli go trochę i upiększy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Robal bojowy. bardziej low-poly względem poprzednich, 584 vertexy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karakan2 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Makary, to też jest blender? Tak pytam, bo ja w blenderze nie modeluję więc się nie orientuję czym on się tam charakteryzuje ^^ (jakie rymy :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Nom, też blender. Nie stać mnie na jakieś wymyślne narzędzia to używam tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Uczę się pixelartu , więc tu taki mutant do gry : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Nom, też blender. Nie stać mnie na jakieś wymyślne narzędzia to używam tego. Blender jest wymyślny, trzeba się nim tylko umieć posługiwać(czego ja nie potrafię, a czego najlepszy przykład na www.blender.pl) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Wystarczy się przyzwyczaić, interfejs na początku sprawia wrażenie przeładowanego, większość rzeczy jest na hotkeyach. Jeżeli to opanujesz, zmienisz zdanie. Mi przełamanie tej bariery zajęło około tygodnia. Ale przyznam, wykonanie w nim animacji to katorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ale przyznam, wykonanie w nim animacji to katorga. Chyba żartujesz blender ma jeden z lepszych interfaców do animowania :) wiem bo w nim animuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masi Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Taki potworek. Albo kartofel - jak tam wolicie :rolleyes: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się