Roki Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Robie sobie MMO, no i server wysyła do każdego gracza dane o broni, takie jak: - nazwa - zasięg - wygląd - itd. No i tak, zapisuje je jako: global.wep[numer,opcja] = readshort opcja to nic innego jak np. nazwa(0), zasięg(1) itd. I teraz jak zrobić z tego sklep, że po kliknięciu na broń coś się dzieje. Sklep to ma być taki przesuwany pasek po prawej ekranu, który ma znikać. Proszę o przykład, albo chociaż niech mnie ktoś nakieruje jak to zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Zrobić ikonki i po naciśnięciu wykonać akcję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Nie o to chodzi! Bo ja nie wiem ile bedzie broni... server sobie wybiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Pobierz od serwera ID każdego itemu w sklepie, a w kliencie na pętli narysuj je wszystkie i po kliknięciu w danym obszarze wyślij z powrotem wiadomość serwerowi, że gracz chce kupić ten item. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 GML global.wep[numer,opcja] = readshort global.odebranych_itemow+=1; a potem GML for(i=0; i<global.odebranych_itemow; ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 No i właśnie co w pętli? Odbiór mam, ilość itemów do odbioru mam, ale co w pętli rysującej? Ekran nie jest na tyle wielki żeby pokazać wszystko na raz, bo to ma być tylko zwykły pasek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 create GML n = 0; draw GML if( keyboard_check_pressed( vk_up ) && n > 0 ) n -= 1; if( keyboard_check_pressed( vk_down ) && n < liczbaitemow ) n += 1; for( i = n; i < n + 9; i += 1 ) { draw_sprite( item, 0, x, y + i * 32 ); // Pionowy pasek // lub draw_sprite( item, 0, x + i * 32, y ); // Poziomy pasek } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 O! Fajnie! :D Ciesze sie że ktoś mi pomógł XD A jak zrobić wybór, że jak klikne? Wystarczy sprawdzanie n i już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 if( mouse_check_button_released( vk_left ) ) { i = y div 32 + n; kup_item( item ); // czy cos ;p } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się