HrabiaDrako Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Mam taki problem,tworzę teraz ruch ręką postaci,sterowanie w tym przypadku myszką. Reka jest podzielona na 2 części: -Ramię,obraca się razem z ruchem myszki. -Dłoń,chcę by się poruszała zgodnie z ruchem myszki i obracała ale w zasięgu Ramienia Koniec wprowadzenia,więc chodzi mi o ten ruch Dłoni,kompletnie nie mogę sobie z nim poradzić,proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 pozycja twojej dłoni to: GML dir_ = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ) xx = lengthdir_x( 50, dir ) + x yy = lengthdir_y( 50, dir ) + y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Kurcze,coś mi nie działa ten kod,przeanalizowałem ale nie wiem,nie ma błędu ale nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 no bo to nie jest gotowy kod.. możesz go wykorzystać np w taki sposób: GML dir_ = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ) xx = lengthdir_x( 50, dir ) + x yy = lengthdir_y( 50, dir ) + y draw_sprite( spr_hand, -1, xx, yy ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 może chodzi o coś w tym stylu: https://gmclan.org/up5319_11_ruch_r_ki.html ?(Jeżeli dłoń ma być skierowana ciągle w tę samą stronę to wywalamy 2 ostatnie linijki jej kodu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 O coś takiego mi chodzi,sorki ale ten dział gm jest dla mnie nowy,więc prosze o pomoc,dzięki temu będe wiedział jak zacząć potem dam radę edytować kod. PS: sr ten link mi nie działa.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 przedstawienie gracza jako prostokatu wewnatrz ktorego jest ramie i reka kompletnie mnie zdezorientowalo, zupelnie nie wiem o co chodzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Ludzie to proste,chodzi o to że jest gracz do którego jest przyczepione ramie z jednej strony a z drugiej obraca się razem z myszką.dłoń przyczepiona z jednej strony do końca ramienia a druga jest poprostu rusza się za myszką ale dopuki jest w zasięgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jak tu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 (edytowane) Tak,o to mi chodziło :) Ale jak to zrobić. Edytowane 24 Października 2009 przez HrabiaDrako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Może spróbuj zrobić całą rękę obracającą się za myszką z jednego obiektu.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Ustaw sobie originy sprite'ów, potem wykorzystaj kod który Marek Ci zapodał, przeanalizuj i uzupełnij o dodatkowe funkcje i voila ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się