fervi (Skovv) Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Yo.Jak zrobić pasek z % który pokazuje jakie pliki zostają wczytane i jaki postęp :] najlepiej by było jako priteya :] że jest pasek narysowany i się wydłuża od danego y do danego y :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Oblicz ilość plików do wczytania, stwórz pomocniczą zmienną, którą określisz aktualnie wczytywany plik i rysuj nazwę tego pliku i pasek o długości width * aktualnyplik / maxpliki gdzie width oznacza długość paska po załadowaniu wszystkich plików. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 można przykład? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Nie, bo musiałbym Ci zrobić cały przykład ładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 GML //skrypt "dodajgrafike" sprite_add("data/"+argument0,1,1,1,0,0,0,0) i co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Tworzysz zmienną np. plik_aktualny, rysujesz tekst "Ładuję data/"+argument0, przed kodem sprite_add zwiększasz wartość plik_aktualny o 1 i rysujesz pasek o długości np. 400 * plik_aktualny / wszystkie_pliki Zmienną wszystkie_pliki musisz obliczyć. Jak to zrobisz to już nie moja sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 ehh...o ile wiem draw_text nie dziala w create :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 jak wstawisz GML screen_refresh(); po funkcjach draw to ci narysuje w create. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 dzieki :] nie dziala :D wlaczam gre to chwile czarny ekran...jak zawsze ;] nic nie pisze ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 draw_set_color(c_white) przed rysowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 GML zmiennasprite = sprite_add("data/"+argument0,1,1,1,0,0,0,0); draw: draw_sprite(zmiennasprite,-1,x,y); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 GML zmiennasprite = sprite_add("data/"+argument0,1,1,1,0,0,0,0); draw: draw_sprite(zmiennasprite,-1,x,y); jemu chodzi o to, jak wyświetlić pasek ładowania, a nie załadować sprite... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 :D To może ktoś tak napisać w pełni jak to ma być?? :D Będę wdzięczny :](kiedyś widziałem że gnysek pisał jak to zrobić komuś ale nie moge znaleźć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Zobacz przykład loadera Tymka i wykorzystaj to co powiedzieli koledzy powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się