programista Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Tytuł: Buggy Race Gatunek: Wyścigówka 3d Opis: Gierka to klasyczna wyścigówka w stylu Pet Racer. Szybkie samochody, dynamiczna jazda, wystrzałowe bonusy. Produkcja bazuje na autorskim engine - Cheronobyl. BF zapewnia graczom kilka godzin frajdy przy ciekawie zrealizowanej, darmowej grze. Dzieło "twórców BIT" jest dostępne zarówno dla użytkowników sytemów Windows jak i Linux ( w planach również port pod MacOS X). Generalnie nie ma co gadać, najlepiej sprawę obrazuje filmik. Autorzy: Bone Fracture Interactive Filmik: Nie jestem twórcą ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 W..Wow :o Po prostu oniemiałem :o Super! W czym to jest robione? Ale nieważne oto oceny: GRAFIKA - 9/10 Nie wiem czemu ale niektóre backgorundy nie przypadły mi do gustu. FIZYKA - ?/10 Na razie ciężko ocenic bowiem nie widziałem wszystkiego. Ale jest hamowanie dośc "realistyczne" , koleś szybciej jedzie jak jedzie z góry, wolniej jak pod góre... Ogólnie Git :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Dałbyś demko, bo ten filmik który dałeś imo niewiele pokazuje... Grafika ładna, to trzeba przyznać, ale fizyką to nie zaszpanowałeś. Pokazałeś nam głównie jazdę po płaskim terenie, na dodatek na prostych trasach / minimalnych zakrętach... :/ Liczę na demko, albo chociaż filmik lepiej przedstawiający fizykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Demka nie będzie (chyba, że chłopaki coś zmienią w co wątpie) ;) Giera jest na ukończeniu i kwestia dni/tygodni jak ukaże się pełna wersja. @ kubal: Grafika -Chernobyl (autorski engine bazujący na irrlichcie), fizyka bazuje na silniku bullet.. Edit: dopisałem tego irra ;p Edit2: Nadro. Programista (jeden z twórców BR oczywiście) kazał sprostować informacje podane przeze mnie: Fizyka: jesli chodzi o nierowny teren spisuje sie swietnie, gorzej radzi sobie jesli chodzi o drift... Engine: Grafika irrlicht + shadery; chernobyl to game engine (system logiczny zarządzajacy wszystkimi silnikami itd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Grafika ładna, to trzeba przyznać, ale fizyką to nie zaszpanowałeś. Pokazałeś nam głównie jazdę po płaskim terenie, na dodatek na prostych trasach / minimalnych zakrętach... :/ Potwierdzam. Na dodatek nie czuję (oglądając filmik, bo nie wiem jak na serio jest) tu żadnego dynamizmu. Pojazdy powinny być troszke szybsze, albo zrobić jakąś bardziej skomplikowaną trasę, bo na prostych i tych delikatnych zakrętach, w ogóle nie czuję się tej prędkości ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 powiedz mi, w czym robiłeś filmik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nie ja robiłem filmik. Sprostować muszę, że jeżeli chodzi o buggy to mam z tą grą niewiele wspólnego... Co innego jeżeli chodzi o samo BF ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Idź w komerchę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Możecie z tym na playa wystartować, pewno przyjmą projekt. http://play-publishing.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMTraker Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 chociaż zwykle przywiązuję wagę do fabuły i grywalności to grafika mnie powaliła na kolana, oby tak dalej, nie mogę się doczekać gry :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Co innego jeżeli chodzi o samo BF smile2.gif Drugi raz używasz tego skrótu i drugi raz nie mam pojęcia co on oznacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Bone Fracture Interactive- zespół odpowiedzialny za Buggy Race i Black Ice Tales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Września 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Jak dla mnie to wygląda lepiej niż niejedna komercha. Życzę powodzenia oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Super,naprawde fajne czekam na premiere:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Cienie sa dynamiczne? Chodzi mi o te cienie drzew itp. Tak z ciekawosci poziomu silnika : ) Nie wglada az tak zle, tylko czcionka do dupy Tak wiem, stas mnie zaraz zjedzie. Ba, zje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Jezu :o , widziałem dużo gier na GMClan'ie...ale to.. to jest piękne! :D , ale w czym to jest robione (język), C++? A jeśli GML to wracam do GM'a :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 14 Września 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 GML Optymistycznie zakładam że nie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nie ważne w czym, ważne jak! Na produkcję czekam z niecierpliwością. btw, Irrlicht to czasem C# nie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 O gad! Myślałem ż to 2D gdy przeczytałem nazwe, potem dowiedziałem się że jest 3D i słabe. a teraz wiem że to jest zaje... jak nie zagram to umrę :< ale to chyba zwykłe 3D z 5 takimi (upgrade) grafiki dodaj rozmycie podczas prędkości to dam 10/10 ale na razie 9/10 Podaj wymagania i daj może jakąś wersje testową D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Bone Fracture Interactive- zespół odpowiedzialny za Buggy Race i Black Ice Tales A czym się właściwie w Buggy Race zajmujesz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Tiger, to przecież można bez najmniejszego problemu w GMie zrobić. Ustawiasz grze max 5 fps (powinna pójść, a jak gm nie uciągnie to trochę mniej), nagrywasz filmik, przyspieszasz filmik x12, i wrzucasz jako płynnie chodzącą w 60 klatkach grę... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Ustawiasz grze max 5 fps (powinna pójść, a jak gm nie uciągnie to trochę mniej), nagrywasz filmik, przyspieszasz filmik x12, i wrzucasz jako płynnie chodzącą w 60 klatkach grę... jakbyś sobie napisał DOBREGO dll-a, to mogłoby w 30 klatkach pójść. optymistycznie zakładając. a co do gry, wygląda ok. tak, tylko ok. jakaś szczególna grafa to to nie jest, ale tak poza tym, jaka jest twoja rola w projekcie i czemu w sygnaturce ciągle masz brak projektów? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Może to niespodzianka :sp_ike: ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 jakby dodać jakieś particle (dym, śnieg spod kół, iskry przy zderzeniu, chwasty po najechaniu na trawe itp) i zrobić coś z tą paskudną teksturą lasu na jednej trasie to powiedziałbym że wygląda świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Zapowiada się ciekawie. A jest jakaś oficjalna strona projektu?(wiem że nieładnie jest wstawiać znak "?" w środku zdania :sp_ike: ), a i czy można pobrać skądś ten silnik czy on jest dostępny tylko dla twórców tej gry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A czym się właściwie w Buggy Race zajmujesz? :) Kurde dopiero teraz zdałem sobie sprawę z tego com napisał. Zapomniałem napomnieć, że nie jestem autorem gry ( Zostałem poproszony o umieszczenie zapowiedzi jedynie) . Twórców można poznać na stronie www.blackicetales.com (nowy news, choć nie jestem pewien czy Sher wszystkich wymienił). Przepraszam za to "przeoczenie" i wprowadzenie w błąd (już poprawiam pierwszy post, ale wstyd :/). Oczywiście nie oznacza to, że to co tutaj piszecie zostaje bez echa. Każdą konstruktywną krytykę skosultuje z twórcami. Idąc dalej: język to c++. Irrlicht jest zarówno pod c++ jak i c#. Engine jest wyłącznie do naszego użytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Aha, ale wy korzystaliście z silnika graficznego, nie? I takie jeszcze jedno pytanko... ile robiliście tą grę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Kurde, dla mnie zacne :) za dużo blooma, jeśli chodzi o wady - powinien on być o odpowiedniej intensywności aby robić za FAA a zarazem nie męczyć wzroku przy próbie przyjrzeniu się szczegółom :) Też kiedyś zrobie taką grę, o! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Kurde, dla mnie zacne :) za dużo blooma, jeśli chodzi o wady - powinien on być o odpowiedniej intensywności aby robić za FAA a zarazem nie męczyć wzroku przy próbie przyjrzeniu się szczegółom :) Też kiedyś zrobie taką grę, o! xD No jakbyś do swojego teamu zebrał : Raname Borka , Tymona i Woocka. To byście nawet w Gm Taką zrobili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 No jakbyś do swojego teamu zebrał : Raname Borka , Tymona i Woocka. To byście nawet w Gm Taką zrobili A ja bym napisał scenariusz i mielibyśmy grę tysiąclecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się